abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34229331
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ze voor laten, die ene auto maakt me echt niks uit hoor. Ik ben in het verkeer echt netjes. Maar ik heb de pest aan de rest van die eikels omdat 75% bestaat uit lamme, luie, egoistische kneuzen.
En zo gaat de boel naar de klote. Er is in principe plek genoeg als je een soort trein van auto's maakt.
Iedereen dezelfde snelheid, vrachtverkeer rechts en personen vervoer links. Geen sukkels die met 5km/u verschil inhalen en alles gewoon op max snelheid.
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:58:51 #162
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34229351
Nou, die leerling auto's met hun zenuwachtige gedoe. Kom ik aanrijden kijken ze dik in de spiegel, niemand op de rotonde, gaan ze wat stilstaan.

Dan vraag je er toch om dat ik voor hun uitrijd en zonder hand uit te steken ergens insla.
Kom nou, moet natuurlijk wel een beetje gezellig blijven op de weg
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34229372
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

En zo gaat de boel naar de klote. Er is in principe plek genoeg als je een soort trein van auto's maakt.
Iedereen dezelfde snelheid, vrachtverkeer rechts en personen vervoer links. Geen sukkels die met 5km/u verschil inhalen en alles gewoon op max snelheid.
Waar heb je het in hemelsnaam over? Ik heb het over mensen die in een file anderen die ook die weg op willen slaan er niet tussen laten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34230434
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ze voor laten, die ene auto maakt me echt niks uit hoor. Ik ben in het verkeer echt netjes. Maar ik heb de pest aan de rest van die eikels omdat 75% bestaat uit lamme, luie, egoistische kneuzen.
[..]

Geen hond heeft last van mij. Nooit. In het verkeer niet, op straat niet, op werk niet en niet via hun portemonnee omdat ik werk voor m'n geld, niet fraudeer met verzekeringen, enz. Ik geef altijd richting aan, laat meer dan voldoende ruimte, rijd niet harder dan het overige verkeer, doe nooit onverwachte dingen zoals kneuzen die dwars door 3 banen slingeren om nog per se even een afslag te halen, anticipeer op anderen enz. Saai he? Mensen die de moeite niet nemen om hun vinger op te tillen als ze afslaan, die mogen van mij dan ook dood. Zoiets zie ik, net als rommel op straat gooien, als het eenvoudigste bewijs dat het hier een "mens" betreft dat lak heeft aan de samenleving. Ik ben echt geen hippie of moraalridder, maar als je dat kleine beetje fatsoen niet kunt opbrengen, dan kun je ongetwijfeld met de rest ook niet. En die mensen ben ik echt liever kwijt dan rijk. Het is altijd hetzelfde liedje, door hun stommiteiten moet ik me aanpassen. Of het nu dagelijks wel een keer op de rem trappen is om een aanrijding te voorkomen, of via het betalen van belastingen. Ik wens ze dan ook echt het ergste toe.
Als je wilt dat niemand last van je hebt, doe dan niet zo radicaal man! Het lijkt wel alsof je zo een aanslag op een niet-richting-aangever zal doen!
Als er een automobilist in elkaar is geslagen omdat die net niet hard genoeg rijdt, dan weet ik wie het gedaan heeft. Zo klinkt jou 'betoog' in ieder geval wel.
Over fatsoen gesproken ... tsss
Oh ja - ben je al genomineerd voor de persoon met de minste verdraagzaamheid?
pi_34233509
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Maikuuul het volgende:
Nou, die leerling auto's met hun zenuwachtige gedoe. Kom ik aanrijden kijken ze dik in de spiegel, niemand op de rotonde, gaan ze wat stilstaan.

Dan vraag je er toch om dat ik voor hun uitrijd en zonder hand uit te steken ergens insla.
Kom nou, moet natuurlijk wel een beetje gezellig blijven op de weg
een fietser!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34233574
a l s e r b u m p e r k l e v e r s v o o r j e r i j d e n ! ! !
God vergeeft me wel....het is immers zijn vak...!!!
pi_34236408
-mensen die links blijven rijden
-mensen die links gaan rijden en vervolgens met een verschil van 1 km/u gaan inhalen
-mensen die stoppen voor een rotonde als er niemand op zit
-mensen die geen richting aan geven (vooral op rotondes)
-mensen die in Amsterdam net zo langzaam optrekken als in het zuiden van het land
-mensen die de weg zoeken en dus maar heel langzaam en slingerend gaan rijden
-mensen die harder gaan rijden als je ze inhaalt
-mensen die lang naast je blijven rijden als ze jou inhalen

[ Bericht 6% gewijzigd door jimjim1983 op 19-01-2006 12:39:51 ]
pi_34236531
Ik erger me dus zwaar aan die opstoppingen voor de spitsstrook op de A1. Eerst sta je stil en zie je al het verkeer dat op de gewone banen langs je heen rijden en dan kun je ineens vol doorrijden. Loopt er dan iemand te kloten voor of wat. Ik snap daar echt geen hout van en irriteer me er mateloos aan.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:34:55 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34236608
goed topic , wilde ik ook al openen. Hier komt mijn rijtje:

- fietsers die zomaar vaart verminderen/stoppen zonder dat even aan te geven, zodat je bijna een domino-effect krijgt
- bussen die altijd zo nodig achter mij moeten rijden. Word er dóódzenuwachtig van!! (in Groningen, dat straatje waar the Palace zit)
- duiven die net als ik eraan kom fietsen met z'n allen de lucht in gaan
- auto's die zo dicht langs de stoeprand gaan staan dat je er als fietser niet meer langs kunt en er dus omheen moet (deze automoblisten krijgen gegarandeerd een knal tegen het raam en een scheldpartij van mij
- voetgangers die de hele straat in beslag nemen
- mensen die op de fiets gaan bellen
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:14:37 #170
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34240097
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:52 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

een fietser!
Ik heb een brommer hoor, jeweet
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34240177
Kleine kut boodschappenauto's en gepimpte broodtrommels!

Een leven zonder Hummer® is maar een bummer!
pi_34245550
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef Developersrus het volgende:

Zonder hummer is het leven maar een bummer! Hou je aan je rhymes
pi_34255444
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
- auto's die zo dicht langs de stoeprand gaan staan dat je er als fietser niet meer langs kunt en er dus omheen moet (deze automoblisten krijgen gegarandeerd een knal tegen het raam en een scheldpartij van mij
[..]
Dat hoort ook zo, tenminste, wel als je rechtsaf moet.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34268470
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef Developersrus het volgende:

Hummers, die zijn pas vervelend!
* gooit olie op het vuur
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Aangenomen dat er geen fietspadje naast/op de rijbaan rechts is, anders dien je die wel vrij te houden.
pi_34270529
Ik vind mensen die hun grootlicht aandoen nadat je ze hebt ingehaald best irritant. Ze vinden dan denk ik dat je te hard rijdt of zo. Ga bij de verkeerspolitie werken suflul! roep ik dan altijd heel hard.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:37:02 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34270727
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

nee man.
Echt niet. Er staat een bordje 'rechsaf voor fietsers vrij'. Als je dan erom heen moet en die auto gaat net rechtdoor, daar ben je dan lekker klaar mee. Iedereen fietst altijd langs de stoeprand, hoor. Over het algemeen laten auto's ruimte voor de fietsers over.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:02:45 #177
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_34277508
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:27 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
Ik vind mensen die hun grootlicht aandoen nadat je ze hebt ingehaald best irritant. Ze vinden dan denk ik dat je te hard rijdt of zo. Ga bij de verkeerspolitie werken suflul! roep ik dan altijd heel hard.
Dat helpt
pi_34279322
- H#fters die 75/78 rijden terwijl ik met mijn cruise-control op 80 aan kom. Moet ik telkens iets langerzamer/harder.

- Schijterds die bij een trajectcontrole direct vaart minderen, en de meesten liefst naar <70. Stel je voor dat je km afwijking hebt, voorzorgsmaatregel!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:56:13 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_34279424
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef D-MIXXX het volgende:
- H#fters die 75/78 rijden terwijl ik met mijn cruise-control op 80 aan kom. Moet ik telkens iets langerzamer/harder.

- Schijterds die bij een trajectcontrole direct vaart minderen, en de meesten liefst naar <70. Stel je voor dat je km afwijking hebt, voorzorgsmaatregel!
Mensen met hun cruisecontrol op psies 80/120, kom je dan aan met je eigen cc op 83/124 en moet je weer aanpassen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34279597

Kutwijf!!
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_34279919
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Douwe het volgende:

[..]

Dat helpt
ik weet het, maar het lucht wel even op!
pi_34279983
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef D-MIXXX het volgende:
-- Schijterds die bij een trajectcontrole direct vaart minderen, en de meesten liefst naar <70. Stel je voor dat je km afwijking hebt, voorzorgsmaatregel!
zo roep ik naar deze zeikerds altijd: denk je dat je een bonus thuis krijgt gestuurd als je onder de maximale snelheid rijdt, suflul?
slaat ook nergens op, weet ik, maar het lucht wel lekker op.
pi_34280788
Het gebrek aan benzinestations langs de a10 en dan verder a1. Reed vanmiddag naar huis vanaf amsterdam west over de a10 en moest vrij snel al onwijs nodig pissen. Denk ik langs de a1 zit een BP dus ik ophouden en ophouden kom ik daar. Wordt die verbouwd en is die dus gesloten. Tering nog net gehaald tot huis.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:36:52 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_34280849
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Stansfield het volgende:
Het gebrek aan benzinestations langs de a10 en dan verder a1. Reed vanmiddag naar huis vanaf amsterdam west over de a10 en moest vrij snel al onwijs nodig pissen. Denk ik langs de a1 zit een BP dus ik ophouden en ophouden kom ik daar. Wordt die verbouwd en is die dus gesloten. Tering nog net gehaald tot huis.
parkeerplaats, slootje, rechtop in de wind?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:13:50 #185
38549 dewd
100% pure
pi_34282029
Aan vrouwen en ouwe lullen. Die 2 groepen kunnen echt niet rijden. Je haalt ze er ook zo tussenuit op de snelweg. Jonge pikkies kunnen ook niet rijden maar een rechte lijn zoals de snelweg krijgen ze nog wel voorelkaar.
pi_34282118
mensen die denk dat je maar 30 mag met een aanhangwagen net gehad
pi_34282134
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef dewd het volgende:
Aan vrouwen en ouwe lullen. Die 2 groepen kunnen echt niet rijden.
en Afrikanen.
  Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 00:30:15 #188
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34298057
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:02 schreef Avalanche.. het volgende:
[afbeelding]

Kutwijf!!
hoe weet je dat die kikker een vrouwtje is
Tevens -purist.
pi_34305021
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:30 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

hoe weet je dat die kikker een vrouwtje is
Wat moet je
pi_34306585
Fix dat plaatje eens, met je pauper imageshack
pi_34307431
Wat is er godverdomme mis met Imageshack®? Hij doet 't toch of niet?
pi_34308034
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Klingon het volgende:
Ik bedoelde meer het ritsen van drie banen naar twee. Ik heb het niet met automobilisten die dan snel nog even met volle snelheid voorbijschieten op de meest linkse baan.
Het is de bedoeling om de héle linkerbaan te benutten en door te rijden tot aan het verdrijvingsvlak! Op deze manier wordt het asfalt het best benut. Ik kan me dan ook behoorlijk irriteren aan losers die al één kilometer voor de wegversmalling willen ritsen en daarbij stil gaan staan op de linkerbaan...

STERF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')