abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34342514
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Waar ik me ook aan kan irriteren zijn die huismoeders die op de oprit van de snelweg hun boodschappenwagentje bij het begin van de blokmarkering de snelweg op flikkeren met 60 km/u. De bedoeling van een oprit is om snelheid te maken! Zo'n oprit is niet voor niets zo lang! En als ik dan op de rechterbaan van de snelweg rijd met 150 km/u, ben ik niet verplicht de linkerbaan op te zoeken om zo'n mongool in te laten voegen. En dat doe ik dan ook niet... zoek het maar lekker zelf uit...
Ben je levensmoe of zo? Ik kan me je irritatie voorstellen, maar om dat nu op die manier te laten blijken gaat mij wat te ver. Ik ben juist blij dat er mensen rekening mee houden, met name als je achter zo'n malloot (lees: fossiel of onzeker type) zit.

Ik begrijp trouwens niet dat die malloten niets in de gaten hebben ten aanzien van hun gedrag; je krijgt toch bijna een hartverlamming als je op de rechterbaan auto's met 100+ op je af ziet komen? Hoe die mensen hun examen hebben gehaald is mij een raadsel. Per definitie krijg je, mits de omgeving daarin voorziet, altijd zo'n fijne invoegstrook op het programma bij het afrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door drexciya op 22-01-2006 14:25:38 ]
pi_34342836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ze voor laten, die ene auto maakt me echt niks uit hoor. Ik ben in het verkeer echt netjes. Maar ik heb de pest aan de rest van die eikels omdat 75% bestaat uit lamme, luie, egoistische kneuzen.
[..]

Ik geef altijd richting aan, laat meer dan voldoende ruimte, rijd niet harder dan het overige verkeer, doe nooit onverwachte dingen zoals kneuzen die dwars door 3 banen slingeren om nog per se even een afslag te halen, anticipeer op anderen enz. Saai he? Mensen die de moeite niet nemen om hun vinger op te tillen als ze afslaan, die mogen van mij dan ook dood. Zoiets zie ik, net als rommel op straat gooien, als het eenvoudigste bewijs dat het hier een "mens" betreft dat lak heeft aan de samenleving. Ik ben echt geen hippie of moraalridder, maar als je dat kleine beetje fatsoen niet kunt opbrengen, dan kun je ongetwijfeld met de rest ook niet. En die mensen ben ik echt liever kwijt dan rijk. Het is altijd hetzelfde liedje, door hun stommiteiten moet ik me aanpassen. Of het nu dagelijks wel een keer op de rem trappen is om een aanrijding te voorkomen.
Daar zit wel wat in. Wat dat aangaat is het volgens mij allemaal uit de hand gelopen omdat er:
- Niet of nauwelijks op dit soort gedrag gecontroleerd wordt, laat staan dat er bekeuringen worden uitgedeeld. Dat wordt kennelijk direct als een vrijbrief gezien voor allerlei verwerpelijk gedrag.
- Mensen uiterst ongeinteresseerd en ongeconcentreerd autorijden. In deze wil ik de files daar ook wel een beetje de schuld van geven. Ik rij liever 1 1/2-2 uur onafgebroken, dan 1/2 uur in de file te moeten staan. laten we daarbij de geweldige routes, als je eenmaal de snelweg afbent, niet vergeten.
- Mensen bij gebrek aan naleving maar doen wat ze zelf als goed ervaren, wat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijkheid qua verkeersregels. Op dat gebied lijkt het ook alsof heel veel mensen net kleine kinderen zijn; je moet ze alles 10x uitleggen en dan nog. Ook moet alles voor hen worden aangegeven.

Typisch genoeg zijn de meeste mensen helemaal de verkeerdste niet als iemand het goede voorbeeld geeft. Dat heb ik regelmatig meegemaakt bij situaties zoals jij die aangeeft. Als je iemand er tussenlaat dan zal de volgende achter je dat ook gaan doen.
  Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 16:46:03 #203
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34347514
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef Avalanche.. het volgende:
Wat is er godverdomme mis met Imageshack®? Hij doet 't toch of niet?
Tevens -purist.
pi_34347677
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Fietsers verdienen ook geen voorrang
  zondag 22 januari 2006 @ 16:50:54 #205
139617 bsp
Bluf...
pi_34347680
Belgische chauffeurs

Fred
  zondag 22 januari 2006 @ 16:59:18 #206
12621 tcr
*nix 4ever
pi_34347960
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
mensen die denk dat je maar 30 mag met een aanhangwagen net gehad
Mensen die denken dat je met een aanhanger ook 120 mag rijden !!!
pi_34348947
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef tcr het volgende:

[..]

Mensen die denken dat je met een aanhanger ook 120 mag rijden !!!
Heb jij daar last van?
pi_34354591
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb jij daar last van?
Als jij erachter rijdt en dat ding schiet eraf, wel ja.
pi_34359858
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Nuna het volgende:

[..]

Als jij erachter rijdt en dat ding schiet eraf, wel ja.
pi_34359927
Afrikanen die denken dat als het kouder is dan 5 graden dat de weg glad is
pi_34360621
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb jij daar last van?
Nooit een wagen met aanhanger zien scharen? Daar word je echt niet vrolijk van, met name niet als je dat voor je ziet gebeuren.
pi_34363856
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef drexciya het volgende:

[..]

Nooit een wagen met aanhanger zien scharen? Daar word je echt niet vrolijk van, met name niet als je dat voor je ziet gebeuren.
Jawel hoor. Maar dan ga ik er gewoon voorbij.

Ik stoor me er niet aan.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:53:02 #213
83740 ginder
Voulez vous couchez oder was?
pi_34364066
.
.
Ik stoor me aan:
Fietsers die zomaar een rotonde oprijden, omdat ze denken : "Ik heb voorrang, ik kom van rechts."
' We all are laying in the gutter,
but some of us are looking at the stars.'
Oscar Wilde
pi_34364669
Ik erger me eigenlijk aan alle medeweggebruikers. Stelletje paupers
pi_34365712
Bumperklevers

Vandaag weer zo;n kankerhond die zat te kleven
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 23 januari 2006 @ 04:55:25 #216
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_34368088
Ik erger me aan iedereen die zinloos loopt te klagen over andere weggebruikers. Met andere woorden, iedereen in dit topic
  maandag 23 januari 2006 @ 09:58:39 #217
83740 ginder
Voulez vous couchez oder was?
pi_34370041
Als iedereen zich nu eens wat beter aan de verkeersregels hield dan hoefden wij ons niet te ergeren en glasbak zich niet zinloos aan ons.
' We all are laying in the gutter,
but some of us are looking at the stars.'
Oscar Wilde
pi_34371117
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:55 schreef glasbak het volgende:
Ik erger me aan iedereen die zinloos loopt te klagen over andere weggebruikers. Met andere woorden, iedereen in dit topic
Jij gaat dagelijks met de trein?
  maandag 23 januari 2006 @ 11:15:15 #219
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34371770
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef X-Naut het volgende:
Bumperklevers

Vandaag weer zo;n kankerhond die zat te kleven
Aah kijk daar hebben we een onnodig linksrijder, die vind dat spitstroken niet voor hem zijn.

Ik heb nooit last van klevers en op de snelweg rij ik over het algemeen niet harder als 110kmph (ik rij 50.000km per jaar) waarschijnlijk ligt het dus echt aan jou.

Mijn grootste frustratie op de weg zijn middenrijders / onnodig links rijders dit soort mensen kunnen een mooie krappe aanhaal actie aan de rechter kant verwachten.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34436528
Ik zat vanmorgen weer achter zo'n troela die 70 gaat rijden ipv 80. Bijna aankomend bij de trajectcontrole vreeste ik al het ergste...en ja hoor, vol in de rem om 60 te rijden. ARG!!!

Alsjeblieft, FL-GR-55, als je dit leest. Je kan niet rijden!
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:55:16 #221
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34439846
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 07:52 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik zat vanmorgen weer achter zo'n troela die 70 gaat rijden ipv 80. Bijna aankomend bij de trajectcontrole vreeste ik al het ergste...en ja hoor, vol in de rem om 60 te rijden. ARG!!!

Alsjeblieft, FL-GR-55, als je dit leest. Je kan niet rijden!
Ik rij ook standaard 2/3 van de 80km zone 60kmph, het laatste stuk doe ik eind sprint tot in het rood om mijn diesel even schoon te blazen.

Je denkt toch niet dat ik meewerk aan die onzin.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34442488
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:55 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Ik rij ook standaard 2/3 van de 80km zone 60kmph, het laatste stuk doe ik eind sprint tot in het rood om mijn diesel even schoon te blazen.

Kun je beter je nummerbord afplakken, of tussen de lussen door rijden
pi_34442549
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:55 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

En wat heeft dat dan voor nut? Je pest er alleen anderen mee, want dan gaan de vrachtwagens weer inhalen, etc.
Lijkt me beter om gewoon de CC aan te zetten op 85km/u; je krijgt er nog geen boete om, maar rijd wel te hard (dus wordt je wel als aantal opgenomen bij de te-hard-rijders-bij-een-trajectcontrole-onderzoek)
  Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 00:40:37 #224
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34468496
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Aah kijk daar hebben we een onnodig linksrijder, die vind dat spitstroken niet voor hem zijn.

Ik heb nooit last van klevers en op de snelweg rij ik over het algemeen niet harder als 110kmph (ik rij 50.000km per jaar) waarschijnlijk ligt het dus echt aan jou.

Mijn grootste frustratie op de weg zijn middenrijders / onnodig links rijders dit soort mensen kunnen een mooie krappe aanhaal actie aan de rechter kant verwachten.
Waar haal jij nou weer de conclusie vandaan dat hij een onnodig linksrijder is, dat is totaal niet uit zijn post op te maken

Je hebt zat randjosti's die gaan lopen bumperkleven als je gewoon op de max toegestande snelheid rijdt. Dat zal meestal op een provinciale weg met weinig inhaalmogelijkheden zijn
Tevens -purist.
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:08:02 #225
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34469061
Laatst op de autoweg:

Wil een dikke bmw inhalen gaat die gast opeens naar links en voor me rijden zodat ik niet kan inhalen en zo blijven we een tijdje rijden. Ik denk dan ga ik weer gewoon rechts rijden gaat die gast ook weer naar rechtst, denk dan haal ik hem weer links in gaat ie ook weer links voor me rijden en op de rem drukken. Ik weer naar rechts en haal hem daar met een rotvaart in. Rij gewoon door komt ie weer aan en haalt mij in. Gaat weer voor me rijden en begint te remmen, wil hem weer inhalen gaat die weer links voor me rijden. Ondertussen was hij maar aan het wijzen en deed alsof ik niet normaal was etc...Mijn bloed kookte

Ik dacht ik haal hem dalijk gewoon in en dan kan hij me toch niet meer inhalen want dan komt het einde van de autoweg wat overgaat in een 2 baansweg. Zo gezegt zo gedaan haal hem na een paar keer proberen in en rijd voor hem.

Nu komt het mooie van het verhaal

Hij reed achter mij en we kwamen bij een rotonde, ik denk nu of nooit..Zet de auto stil en stap uit om verhaal te halen. Zit daar een of ander piskutmongool zakenventje in, die gelijk al zijn deuren afsluit. Ik zeg wat was dat, durfde DE MAN niks meer te zeggen of wat dan ook. Zo kwaad dat ik was probeerde ik zijn deur open te krijgen totdat ik het handvat van de deur kapot maakte..
Ik stelde hem voor om mij te volgen naar een parkeerplaats en dat we het daar dan ff verder bespraken, ik stap in de auto (ondertussen stond er een hele rij auto's die niet door konden )rijd richting parkeerplaats rijd hij met een rotvaart weg, DE LOSER!! (had het wel verwacht)

Aan zulke mensen erger ik me in het verkeer, mensen die menen dat ze alles zijn en dat ze de man zijn. Flikker toch ff op

[ Bericht 2% gewijzigd door denka op 26-01-2006 16:45:38 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34477570
haha geweldig. Echt weer een voorbeeld waarbij iemand de auto gekocht heeft om iets te compenseren. En zich in de auto de man voelt. Maar daarbuiten heel anders is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')