Tot september deed ik 2000 minimaal per week, en nu ksstquote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
omdat je als je 2 jaar je rijbewijs onmogelijk over veel rijervaring kunt spreken, of je moet 200 000km per jaar afleggen, maar ik denk dat het in jou geval meer 2000 is
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik de eerste afslag links moet dan mag ik wel links rijden
En ik zie regelmatig irritante trutten van in de 20 in een Suzuki Alto rijden en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al....
en dan zn stoel zo ver mogelijk naar achteren, dat het lijkt alsof hij liggend rijdt, en dan ook nog helemaal naar rechts hangen over de versnellingsbak (dit is iets wat ik niet snap, ik zie regelmatig jongens rijden die helemaal naar rechts hangen)
Ik word niet rechts ingehaald. Want dat mag niet. Dus als ik lekker links wil rijden en iemand die achter mij haast heeft, dan heeft hij of zij gewoon dikke pech.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En wat doe je als je dan rechts ingehaald wordt?
Laat me raden: toeteren en seinen met je licht?
Op de snelweg zitten de afslagen meestal aan de rechterkant..dus mooi rechts blijven jijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik de eerste afslag links moet dan mag ik wel links rijden
De weg waar ik het over heb is toevallig geen snelweg, maar een weg waar je 80 mag. En dan rij ik daar en dan moet ik de 1e afslag links hebben. Maar die komt pas na het derde verkeerslicht. Dan rij ik lekker 90 (= 80 in het echt he Braun). En dan ga ik bij het derde verkeerslicht linksaf.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Op de snelweg zitten de afslagen meestal aan de rechterkant..dus mooi rechts blijven jij![]()
Ja, want je zou je auto er nog eens tussen moeten krijgen als je nog 3 kilometer hebt, doodeng!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De weg waar ik het over heb is toevallig geen snelweg, maar een weg waar je 80 mag. En dan rij ik daar en dan moet ik de 1e afslag links hebben. Maar die komt pas na het derde verkeerslicht. Dan rij ik lekker 90 (= 80 in het echt he Braun). En dan ga ik bij het derde verkeerslicht linksaf.
En ja op de snelwegen zitten ook afslagen naar links. Bij eindhoven bijvoorbeeld. Of als je bij een knooppunt aankomt en je moet de linker uitvalsweg hebben...
Neen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gelieve op te kankeren uit dit topic met je oeverloze offtopic gemekker.
Die van Eindhoven is écht een uitzondering hoor. Veel meer zijn er niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De weg waar ik het over heb is toevallig geen snelweg, maar een weg waar je 80 mag. En dan rij ik daar en dan moet ik de 1e afslag links hebben. Maar die komt pas na het derde verkeerslicht. Dan rij ik lekker 90 (= 80 in het echt he Braun). En dan ga ik bij het derde verkeerslicht linksaf.
En ja op de snelwegen zitten ook afslagen naar links. Bij eindhoven bijvoorbeeld. Of als je bij een knooppunt aankomt en je moet de linker uitvalsweg hebben...
Sinds wanneer rijden ze links in Belgie dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Wojworshebn het volgende:
Is dit het Belgie vs Nederland topic?![]()
Onverdraagzaam tiepje ben je. maar vertel eens, ben je ook zo stoer in de supermarkt, als je niet achter je centrale vergrendeling beveiligd zit en er wil iemand met zijn karretje jou voorbij? Maak je dan ook geen ruimte?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik word niet rechts ingehaald. Want dat mag niet. Dus als ik lekker links wil rijden en iemand die achter mij haast heeft, dan heeft hij of zij gewoon dikke pech.
Ik hou me namelijk wel aan de regels.
Vertel eens, waarom rij jij eigenlijk links?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, want je zou je auto er nog eens tussen moeten krijgen als je nog 3 kilometer hebt, doodeng!
jep centrum/strijpquote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die van Eindhoven is écht een uitzondering hoor. Veel meer zijn er niet.
Dat is toch die op de A2, die naar het centrum gaat?
sinds 1 januari, wist je dat niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijden ze links in Belgie dan?
ik rij doorgaans ook altijd rechts hoor...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Op de snelweg zitten de afslagen meestal aan de rechterkant..dus mooi rechts blijven jij![]()
Ik heb dit topic geopent in PTA als je doppen eens zou openen. En wat betreft mijn rijervaring waar iedereen over valt, wat is hier het probleem van? Omdat ik dan toevallig nog "nog steeds niet meer dan 20 jaar rijervaring van en naar je werkquote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
ik erger mij aan mensen die de regels niet volgen omdat het hun beter uitkomt
TS is hiervan een mooi voorbeeld, hoeveel klaagtopics hij wel niet heeft geopend op zijn zeer jonge leeftijd over mede-weggebruikers, is ontelbaar. Dat hij hierbij zeker de wijsheid niet in pacht heeft, ontgaat hem volledig. Want zeg nou zelf, 2000 Kilometer per week per jaar x 2 is nog steeds niet meer dan 20 jaar rijervaring van en naar je werk![]()
Ik denk helemaal niet dat ik de beste weggebruiker ben, ik hou gewoon van doorrijden en erger me daarbij aan mensen die doodsangsten uitstaan in de auto wat weer doorslaat naar hun rijgedrag. Welke punten uit mijn OP erger jij je precies aan? En een kort lontje heb ik niet echt hoorquote:Dat de TS denkt dat hijzelf de beste weggebruiker is blijkt wel uit zijn arrogante OP`s. Zelden of nooit is daarin iets te merken over zijn eigen weggedrag, dit moet je door de regels doorlezen.
TS: steek je hand eens in eigen boezem, ga eens naar je eigen rijgedrag kijken, want die reclame "Soms hebben we een te kort lontje" is zeker op jou gericht in mijn opinie.
De vraag of TS bestelbusdodo was, was overigens wel oprecht. Anders rijdt je geen 2000 km in de week. Voor vertegenwoordiger zie ik hem niet aan nl.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, ik heb een aantal bagger/offtopic reacties verwijderd. Graag gewoon ontopic verder gaan en ophouden met dat 'elkaar er uit lullen' geblaat.
Wekelijks 2000 km door het hele land is toch nét effe iets beter voor je rijervaring als 20 jaar lang hetzelfde weggetje naar je werk.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
ik erger mij aan mensen die de regels van de weg niet volgen omdat het hun beter uitkomt
TS is hiervan een mooi voorbeeld, hoeveel klaagtopics hij wel niet heeft geopend op zijn zeer jonge leeftijd over mede-weggebruikers, is ontelbaar. Dat hij hierbij zeker de wijsheid niet in pacht heeft, ontgaat hem volledig. Want zeg nou zelf, 2000 Kilometer per week per jaar x 2 is nog steeds niet meer dan 20 jaar rijervaring van en naar je werk![]()
Dat de TS denkt dat hijzelf de beste weggebruiker is blijkt wel uit zijn arrogante OP`s. Zelden of nooit is daarin iets te merken over zijn eigen weggedrag, dit moet je door de regels doorlezen.
TS: steek je hand eens in eigen boezem, ga eens naar je eigen rijgedrag kijken, want die reclame "Soms hebben we een te kort lontje" is zeker op jou gericht in mijn opinie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |