Ik had de White Line besteld, echter hebben ze de Domesta geleverd.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
Welke wasmachine heb je besteld en welke heb je gekregen ? Dit omdat ik ook op zoek ben naar wasmachine. Zet ff plaatjes hier neer aub. Thanx !
Ja, dat zag ik net ookquote:Op maandag 2 januari 2006 10:50 schreef sr_firewire het volgende:
De Whiteline van 249 eurie
[afbeelding]
De Domesta voor 199 euro !!
[afbeelding]
Kortom Mediamarkt zijn gore afzetters
Ja, als ze voor 12 uur niet meer terug zijn geweest (want alle leveringen zouden vanochtend gebeuren) dan ga ik even bellen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:52 schreef piere het volgende:
ff bellen en bij hun klagen ipv hier?
Tuurlijk niet, dit is veel zinvollerquote:Op maandag 2 januari 2006 10:52 schreef piere het volgende:
ff bellen en bij hun klagen ipv hier?
Die 2 jaar heb ik gekregenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:43 schreef fm139604 het volgende:
Zowiezo niet handig om voor 1 januari te kopen, vanaf 1 januari geldt op alle aankopen een garantie van minimaal 2 jaar (was tot voor kort 1 jaar, tenzij anders door de fabrikant aangeboden)
twee identieke machines, die alleen verschillen in toerental kun je als twee verschillende producten verkopen!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef Omaha het volgende:
[..]
Die 2 jaar heb ik gekregenDus dat zit wel goed.
Maar nu het punt.
Ik belde vanmiddag en ze zei dat het wel de goeie wasmachine is, dat de White Line en de Domesta van dezelfde fabrikant zijn en dat ik wel de goede heb gekregen, maar dat er de ene keer gewoon White Line op staat en de andere keer Domesta, het enige verschil zou het toerental volgens haar zijn. Toen wist ik het allemaal even niet meer. Dat is toch gewoon raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |