Een doodskopstrijker op je volvo en dan zit er echt wel een gaatje in hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 09:47 schreef Pizzahut het volgende:
Haha nee ik was er gister niet. Anders had ik het uiteraard eerder gepost.
De auto maakt het goed, het is een volvo, oftewel hoe mijn collega's het noemen: een vliegdekschip / tank
Hoe weet je dat het een betonstrijker was ? Het was dus een vriend van je ....quote:Op maandag 2 januari 2006 09:49 schreef buzzer het volgende:
WIj kregen een betonstrijker vlak achter ons in het winkelcentrum. Die gozer had echt mazzel dat hjij net iets harder kon fietsen dan dat ik kon lopen... (het zou de eerste keer worden dat ik iemand geslagen had)
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een betonstrijker was ? Het was dus een vriend van je ....![]()
ach in frankrijk hadden ze heel jullie auto af laten fikkenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:34 schreef Pizzahut het volgende:
afgelopen zaterdag aaf rond 10 uur, mijn familie uit frankrijk op bezoek,
blabla
Net of je weet als een strijker achter of voor je ontploft dat het een betonstrijker, rode, groene, gele of whatever is.... Voor hetzelfde geld was het een handgranaat....quote:Op maandag 2 januari 2006 09:52 schreef tonks het volgende:
[..]. want alleen vrienden gooien betonstrijkers op elkaar?
Je hebt ze nog erger.. de gewapend beton strijker..quote:Op maandag 2 januari 2006 09:58 schreef thefunny het volgende:
Betonstrijker? Hoe komen ze daar nou weer bij.![]()
Ik heb het dit jaar wat kleiner aangepakt. Ik heb een paar cementstrijkertjes afgestoken.
Wat een idioot ben je dan, ik denk dat buzzer gewoon een erg harde knal bedoeltquote:Op maandag 2 januari 2006 09:57 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Net of je weet als een strijker achter of voor je ontploft dat het een betonstrijker, rode, groene, gele of whatever is.... Voor hetzelfde geld was het een handgranaat....
Ik concludeer dat Buzzer als wist dat iemand een betonstrijker in zijn handen had en deze weggooide
Nou je moet wel wat meer doen om mij klein te krijgen, maar je schrikt je de string uit je reet EN hij kwam nog es op de auto, reken er dan maar op dat ik ze niet stond toe te juigenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:48 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Een doodskopstrijker op je volvo en dan zit er echt wel een gaatje in hoor
Kortom, je bent een mietje![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:34 schreef Pizzahut het volgende:
Blabla........... een dynamietstrijker.....blabla
Idd, gewoon een knalerwtje of een trektouwtjequote:Op maandag 2 januari 2006 09:58 schreef rashudo het volgende:
Het is natuurlijk altijd de grootste sterkste betonstrijker / doodshoofdstrijker / nitraatbom / lawinepijl, omdat de klagers in kwestie niks gewend zijn. Waarschijnlijk was het gewoon een astronautje.
Mijn broertje heeft een doos vol met dynamiet strijkers en al die meuk dus ik weet echt wel het verschil tussen een astronautje en een dynamietstrijker.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd, gewoon een knalerwtje of een trektouwtje
Kom ik aan met m'n punkbuster-strijkerquote:Op maandag 2 januari 2006 10:52 schreef thefunny het volgende:
Jij hebt nog niks te klagen. Bij ons gooien ze atoomstrijkers. Allemaal paddestoelwolken in de straat.
waarom gooide hij die dan niet terug naar die groep?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:01 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een doos vol met dynamiet strijkers en al die meuk dus ik weet echt wel het verschil tussen een astronautje en een dynamietstrijker.![]()
Waterstofstrijkers zijn ook geinig. 140 euro voor een pakje van 10. Knalplezier gegarandeerd. Palestijnse import.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef v00rn het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n punkbuster-strijker![]()
o.a. omdat mijjn broertje niet zo dom is. het zijn oude vrienden van hem, hij gaat niet meer met ze om dus vandaar dat ze wraak gaan nemen. O.a. fietsen uit onze tuin jatten die we een week later afgetrapt terugvinden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom gooide hij die dan niet terug naar die groep?
Nee inderdaad, levensgevaarlijk! Ik stond vorig oud en nieuw met twee broertjes van een vriend van mij voor een huis rond een uur of 10 s'avonds, kwam er een auto langs met gasten erin die een vlinder naar die jochies gooide. Rolde heel droog tussen de laarsjes....ik die broertjes snel naar achter trekken.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:05 schreef Pizzahut het volgende:
ja maar nu ff zonder grappen, ik vind het niet normaal dat die paupers vuurwerk naar andere smijte.
Laat staan dynamietstrijkers....
Je zou ze toch een aarstulp of een buttplug wensen.
So.....over foute vrienden gesproken...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
o.a. omdat mijjn broertje niet zo dom is. het zijn oude vrienden van hem, hij gaat niet meer met ze om dus vandaar dat ze wraak gaan nemen. O.a. fietsen uit onze tuin jatten die we een week later afgetrapt terugvinden.
Ik denk dat ze spijt hebben aangezien ze gister een pizza op ons adres bezorgde.![]()
Dat wordt volgend jaar naar de gazastrook rijdenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
Waterstofstrijkers zijn ook geinig. 140 euro voor een pakje van 10. Knalplezier gegarandeerd. Palestijnse import.
ja idd, daarom is hij ook uit die groep gestapt.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef thefunny het volgende:
[..]
So.....over foute vrienden gesproken...
En jullie moesten betalen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:07 schreef Pizzahut het volgende:
Ik denk dat ze spijt hebben aangezien ze gister een pizza op ons adres bezorgde.![]()
we sturen ze wel een rekeningquote:
rusische sajoes raketten zijn the bombquote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef v00rn het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar naar de gazastrook rijdenHebben ze daar ook NASA lawine raketten?
![]()
Nee we hebben die gozer gewoon wegestuurd, denk je nou echt dat wij gaan dokken.quote:
M.a.w jullie zijn met regelmaat het doel van pesterijen, jullie weten wie het zijn en jullie doen er niets aan ? Zoiets flikten ze bij mij 1x, bij de 2e keer kwam ik in actie, keer 3 zou helaas zich nooit meer voordoen...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:20 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Nee we hebben die gozer gewoon wegestuurd, denk je nou echt dat wij gaan dokken.
![]()
We doen er zeker wel wat aan, de politie is al regelmatig bij die jongens geweest maar denk je dat die gozers braaf toegeven? Of ook maar 1 keer luisteren?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
M.a.w jullie zijn met regelmaat het doel van pesterijen, jullie weten wie het zijn en jullie doen er niets aan ? Zoiets flikten ze bij mij 1x, bij de 2e keer kwam ik in actie, keer 3 zou helaas zich nooit meer voordoen...
Politie.... Gewoon naar die gasten toegaan en ze neerknuppelen. Trommel een paar vrienden op, zorg voor een paar honkbalknuppels en betrek die gasten. Kijken hoe snel ze het af leren. Helpt dit niet. Begin stuk voor stuk met het uitroeien van deze gasten.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:25 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
We doen er zeker wel wat aan, de politie is al regelmatig bij die jongens geweest maar denk je dat die gozers braaf toegeven? Of ook maar 1 keer luisteren?
Politie: Pas op ik waarschuw maar 1 keer en dan penetreer ik je met mijn gummieknuppel.
Wat ben jij toch een aanwinst voor de samenleving he.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Politie.... Gewoon naar die gasten toegaan en ze neerknuppelen. Trommel een paar vrienden op, zorg voor een paar honkbalknuppels en betrek die gasten. Kijken hoe snel ze het af leren. Helpt dit niet. Begin stuk voor stuk met het uitroeien van deze gasten.
Nee zo maar over je heen laten lopen is goedquote:Op maandag 2 januari 2006 11:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een aanwinst voor de samenleving he.![]()
Dat zal ze leren, een gummie in hun aarsch.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:25 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
We doen er zeker wel wat aan, de politie is al regelmatig bij die jongens geweest maar denk je dat die gozers braaf toegeven? Of ook maar 1 keer luisteren?
Politie: Pas op ik waarschuw maar 1 keer en dan penetreer ik je met mijn gummieknuppel.
Nee zomaar iemand neerknuppelen is goedquote:Op maandag 2 januari 2006 11:31 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee zo maar over je heen laten lopen is goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |