Wat doe je dan wat medisch technologisch gerelateerd is?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben geen medicus.Ik doe iets medisch technologisch gerelateerd.
Ik zou overigens wel je lenzen (ha, je hebt harde lenzen) gaan veranderen als het een beetje kan, want slecht zicht leidt vaak tot slechter zicht, en hoofdpijn en andere lichamelijke kwalen.
Doe je SPH?
ach alles met een korreltje zout nemen denk ik dan!! Er moet een beetje humor in zitten natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zover ik weet 1 keer. Snaptnix deed net alsof ze me aardig vond en me bij de harde kern vond horen.. Vreemde dare he, doe net alsof je Melke aardig vind![]()
![]()
Doen we wie het eerst de studie kan raden? Heeft de jouwe drie letters met een H?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Wat doe je dan wat medisch technologisch gerelateerd is?
Ik heb trouwens zachte lenzen. Moet denk ik alleen maar een nieuwe sterkte, -100 ofzo
En nee, geen SPH, er zit overigens wel een H in
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
Nog 1 sigaret en dan duik ik er ook maar weer eens in....
Wordt stiekempjes toch weer later dan gepland.
Nee joh, zo erg is het niet zeg! Ken een meisje die een eetziekte gehad heeft. Kan je vertellen dat dat geen pretje is..quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang je er maar niks uitkotst, goed?
Hoe lang ben jij eigenlijk?
1.90m?
Wat is er mis met een rokende moeder? Is dat slechter dat een rokende vader?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Een rokende moeder
Moordbrand
peeuw
paniek
![]()
Verstandig word ik wel als ik in het bejaardenhuis zit!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een heel erg vreemde techniek inderdaad, vraag me af of het verstandig is, maar goed.
Ja? Iets mis mee?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Een rokende moeder
Moordbrand
peeuw
paniek
![]()
Roken is niet gezond, maar dat staat denk ik los van de opvoedingquote:Op maandag 2 januari 2006 03:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een rokende moeder? Is dat slechter dat een rokende vader?
Niet dat mijn ouders roken of ik kinderen heb (voorzover ik weet)
Ja dag zeg, dat mens rookte d'r kind finaal uit toen ze zwanger wasquote:
Weet je, da's best lang.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:01 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh, zo erg is het niet zeg! Ken een meisje die een eetziekte gehad heeft. Kan je vertellen dat dat geen pretje is..
Ik ben overigens 1.80 lang.
Mijne 4 letters met een H.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doen we wie het eerst de studie kan raden? Heeft de jouwe drie letters met een H?
Ik woon in Eindhoven, daar studeer ik primair ook, aan de TU.
En ik heb ook slechte ogen, -6.5 en -5.5
Pfff, dat raad ik nooit wat je studeert.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Mijne 4 letters met een H.
Slimme jongen ben jij dus. Kan ik niet wat hersenen van je over nemen?
Je bent ook de winnaar van de slechte ogen wedstijd. Ik sta op -2.
Truste lieve Snappiequote:Op maandag 2 januari 2006 03:06 schreef Snaptnix het volgende:
Ok.... trusten beste mensen. Tot later maar weer.
/KWOOTquote:Op maandag 2 januari 2006 03:06 schreef Snaptnix het volgende:
Ok.... trusten beste mensen. Tot later maar weer.
Dat is niet lang, jij bent gewoon kleinquote:Op maandag 2 januari 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je, da's best lang.
Ik kom net aan 1.70m![]()
Denk dat ik dan lekker blijf zitten want als ik staand met jou ga praten krijg ik alleen maar een stijve nek.
Hoe komt het dat jij nog altijd wakker bent Doka? Waar staat je naam eigenlijk voor?quote:
Nee, jij bent duidelijk langer dan gemiddeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is niet lang, jij bent gewoon klein![]()
Donkere Kamer.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij nog altijd wakker bent Doka? Waar staat je naam eigenlijk voor?
Slapen is 1 van de vele talenten die ik niet bezitquote:Op maandag 2 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij nog altijd wakker bent Doka?
Toen ik me wilde registreren wist ik niets te verzinnen, en toen dacht ik plotseling aan een doka, zo'n ruimte waar ze foto's ontwikkelen.quote:Waar staat je naam eigenlijk voor?
Brr. Angelina Jolie is lelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
En, melke:
http://www.imdb.com/name/nm0001401/bio
Angelina Jolie is maar 1.73m
Jij lijkt helemaal niet op haar, weer een droom in duigen.![]()
![]()
Waar is het feest? Ik wil ook komenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
Tijd voor een feest, ik ben bovengemiddeld!!!![]()
Nou... wel zeer multi-zwaar overrated, maar toch nog bovengemiddeldquote:
Er zijn absoluut mooiere vrouwen. In Mr en Mrs Smith vind ik haar trouwens wel mooi. Daar zijn haar tattoo's ook weg gewerkt.quote:
Ja zegquote:Op maandag 2 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
En Palm, ik heb net als Angelina ook bruin haar!![]()
Tattoo's.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn absoluut mooiere vrouwen. In Mr en Mrs Smith vind ik haar trouwens wel mooi. Daar zijn haar tattoo's ook weg gewerkt.
Ach ja, smaken verschillenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou... wel zeer multi-zwaar overrated, maar toch nog bovengemiddeld
Wat vind jij een mooie vrouw?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn absoluut mooiere vrouwen. In Mr en Mrs Smith vind ik haar trouwens wel mooi. Daar zijn haar tattoo's ook weg gewerkt.
Ik vind Claire Forlani een mooie brunettequote:Op maandag 2 januari 2006 03:22 schreef doka het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillenMaar ik knap helemaal af op die mond/lippen van haar en van overmatig grote borsten in combinatie met een graten-lichaampje ben ik ook bepaald geen fan
Takes one to know onequote:Op maandag 2 januari 2006 03:23 schreef Wojworshebn het volgende:
Als je Big Brother volgt ben je zowieso een grote mongool![]()
Dat is de rivier die we van blijdschap voor jou aan het huilen zijn, Morwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Wat is het hier heerlijk rustig......een zacht kabbelend rivierstroompje![]()
Hoi Morwenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Wat is het hier heerlijk rustig......een zacht kabbelend rivierstroompje![]()
Brunettes... hmm... moeilijk...quote:Op maandag 2 januari 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen, please don't feed the trolls. Ze gaan vanzelf wel weg.
Doka, we hadden het over brunettes
Mag je laat naar bed vanavond van mammie omdat je vakantie hebt?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:23 schreef Wojworshebn het volgende:
Als je Big Brother volgt ben je zowieso een grote mongool![]()
Sorry, ik trek Trollen aan, geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen, please don't feed the trolls. Ze gaan vanzelf wel weg.
Doka, we hadden het over brunettes
Blijdschap is ok, holadiejeequote:Op maandag 2 januari 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is de rivier die we van blijdschap voor jou aan het huilen zijn, Morwen.
Har harrrrquote:Op maandag 2 januari 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sorry, ik trek Trollen aan, geloof ik![]()
*negeert...........met tanden op elkaar![]()
Julia Roberts en Charlize Theron zijn in mijn ogen wel mooie vrouwen. Maar heb meer verstand van mooie mannenquote:
Hmm. Julia vind ik matig en Charlize ken ik niet. Maar wat vind jij dan mooie acteurs?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Julia Roberts en Charlize Theron zijn in mijn ogen wel mooie vrouwen. Maar heb meer verstand van mooie mannen![]()
Nope, ik ben in Disneyland een keer of 20 in Pirates of The Caribbean geweest en sindsdien ben ik fanquote:Op maandag 2 januari 2006 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Har harrrr
Speelde jij Secret of Monkey Island toevallig, dat je zo'n piratenthema hebt?![]()
Ik vond het spookhuis helemaal geweldig!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben in Disneyland een keer of 20 in Pirates of The Caribbean geweest en sindsdien ben ik fan![]()
Vind ik zelf moeilijk om te zeggen. Ze zeggen ook vaak dat vrouwen allemaal een beetje lesbisch zijn (en het dus niet erg vinden om vrouw-vrouw te zien zoenen) terwijl mannen er absoluut niet tegen kunnen als de ene man de andere aflebbert.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
Julia Roberts en Charlize Theron zijn in mijn ogen wel mooie vrouwen. Maar heb meer verstand van mooie mannen![]()
Twee maanden geleden nog in Parijs geweest, nog nooit naar Disneyland.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben in Disneyland een keer of 20 in Pirates of The Caribbean geweest en sindsdien ben ik fan![]()
Maar ik voorspel een avatar/sig en ondertitel van Narnia binnen niet al te lange tijd![]()
Oke, ik ben daar niet bang voorquote:
Phantom Manor was de afgelopen 3 keer bij ons dicht, onderhoud ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 03:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond het spookhuis helemaal geweldig!![]()
Oudersquote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Twee maanden geleden nog in Parijs geweest, nog nooit naar Disneyland.
Duur
Natuurlijk Mr Pitt, Paul Walker, Gavin Rossdale (als hij tenminste niet zo gelikt is) en verder moet ik er ff over nadenken. Ja m'n laatste ex, dat was/is ook 'n erge mooie jongen.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:30 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Julia vind ik matig en Charlize ken ik niet. Maar wat vind jij dan mooie acteurs?
Parijs vind ik helemaal geweldig! Die stad heeft alles wat ik nodig heb, behalve de fransen dan. Met kerst is Parijs zeker weten ook een aanrader!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Twee maanden geleden nog in Parijs geweest, nog nooit naar Disneyland.
Duur
Op de een of andere manier dacht ik telkens dat jij ook zo'n verlepte veertiger als Cuallquote:
We have a winnerquote:Op maandag 2 januari 2006 03:39 schreef doka het volgende:
O ja, en wat ik mooie vrouwelijke actrices vind: o.a. Scarlett Johansenn, Demi Moore, Liv Taylor en Debrah Messing
Aap!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht ik telkens dat jij ook zo'n verlepte veertiger als Cuallwas, maar jij bent gewoon ook nog jong en vitaal.
Reporting for dutyquote:
In Chicago , vlak voordat mijn vriendin en ik elkaar voor het eerst....quote:
Oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 2 januari 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cuall en ik kunnen het best goed vinden, zolang we het maar niet over Roel hebben.![]()
![]()
Zeg, ik ben nog altijd een verlepte dertigerquote:Op maandag 2 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht ik telkens dat jij ook zo'n verlepte veertiger als Cuallwas, maar jij bent gewoon ook nog jong en vitaal.
Sarah Michelle Gellar? Of bedoel je die niet? Buffy dusquote:Op maandag 2 januari 2006 03:46 schreef doka het volgende:
Sarah Lee Geller dan?
En dan ga jij nog steeds op kosten van je ouders op vakantie? Schaam je!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog altijd een verlepte dertigerEn denken is zwaar overschat
![]()
Overgewaardeerdquote:Op maandag 2 januari 2006 03:46 schreef doka het volgende:
Sarah Lee Geller dan?
Mja. Die bedoel ikquote:Op maandag 2 januari 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sarah Michelle Gellar? Of bedoel je die niet? Beffy dus![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:48 schreef melke het volgende:
[..]
En dan ga jij nog steeds op kosten van je ouders op vakantie? Schaam je!![]()
De vriend/man van Buffy is trouwens wel een lekker ding. Reese Witherspoon vind ik trouwens ook nog een mooie vrouwquote:Op maandag 2 januari 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sarah Michelle Gellar? Of bedoel je die niet? Buffy dus![]()
Mijn grap, wat doe jequote:
Welke van de drie? Omschrijf!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn grap, wat doe je![]()
Maar goed, dies ook wel leuk. En die 1 uit Charmed met dat kind. OMG, wat ben ik slecht in namenDingus uit Charmed dus
![]()
Maasland? Die is niet lelijk, inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
bridget, alhoewel ik niet op blond val, alhoewel m'n vriendin en m'n ex blond zijn
Zo goed ken ik die serie niet. Is dat Shannon Dohorty?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat meisje bedoelt die het met die engel doet
ik vind haar gewoon echt heel veel uitstralen. Ze komt tenminste niet zo mediageil over als andere mensen. En als je voor de gein gewoon een ton laat schieten vind ik dat toch wel stijl...quote:Op maandag 2 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Maasland? Die is niet lelijk, inderdaad
Nee die niet en ook niet die van Who's the boss. Diegene die overblijftquote:Op maandag 2 januari 2006 03:57 schreef doka het volgende:
[..]
Zo goed ken ik die serie niet. Is dat Shannon Dohorty?
bedoelen jullie niet die die ook in American Pie speelt?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:57 schreef doka het volgende:
[..]
Zo goed ken ik die serie niet. Is dat Shannon Dohorty?
Die is zeker okequote:Op maandag 2 januari 2006 03:58 schreef melke het volgende:
Daphne Bunskoek!
Oe. Melke!quote:Dat is ook een mooie vrouw! Daar lijk ik wel op![]()
![]()
Niet lelijk maar wel heel vaak wel niet naar mijn smaak gestyled. Nogal over the topquote:Op maandag 2 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Maasland? Die is niet lelijk, inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |