Weet je nog een plek waar ik wat peuken kan kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:18 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...dit was wel genoeg even dus kom maar op met het tegengas.
Komt melk trouwens wel van een koe?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:20 schreef Herald het volgende:
wat heeft de TT met de OP te maken?
'Ouderen' die jongeren maar leeghoofden vinden...quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 schreef ThE_ED het volgende:
Waar gaaaat dit over?
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:24 schreef Herald het volgende:
Aangezien dat wel genoeg is even moet jij nu tegengas geven ThE_ED
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.
Het zou eenvoudiger zijn als je ook daadwerkelijk een duidelijk standpunt ingenomen had.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:18 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...dit was wel genoeg even dus kom maar op met het tegengas.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 uur schreef 'bofnege'r het volgende:
Weet je nog een plek waar ik wat peuken kan kopen?
ik wilde eigenlijk zeggen "nee van je vader" maar ik kan geen plaatjes vinden van een negroide melkboerquote:Op maandag 2 januari 2006 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mij is altijd verteld dat melk aan een boom groeit.
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Herald het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk zeggen "nee van je vader" maar ik kan geen plaatjes vinden van een negroide melkboer
Thanks!!!quote:
Waar zeuren ze dan steeds over?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.
Maar jij bent dan ook half Turksquote:Op maandag 2 januari 2006 02:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik vragen hoe oud TS is?
Aan de voorbeelden te zien hoor ik dus overduidelijk bij de jongeren!!![]()
Ik vind jongeren geen leeghoofden.
Ze zijn alleen wat gemakzuchtiger geworden. Tegenwoordig mag en kan bijna alles.
Een heel verschil met 20 jaar geleden.![]()
Nee, ze hebben gewerkt om de AOW van hun ouders te betalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.
Nou,...... soms.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind jongeren geen leeghoofden.
Blij dat je je niet aangesproken voelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:36 schreef Maikuuul het volgende:
Maikuul ? ow die kenk niet.
Trouwens, je moet toch wel heel erg achterlijk zijn als je niet weet dat melk uit een koe komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |