kuttopics ruik je vanaf afstandquote:Op maandag 2 januari 2006 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
Maarja mijn klacht : Hoe kun je oordelen over iets wanneer je niet eens weet wat het eigenlijk is :/
ga slape jijquote:Op maandag 2 januari 2006 02:05 schreef Plupke het volgende:
Can you feel the love?
Hij moet toch op 1 manier herkenbaar blijven voor zijn homies hequote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef cultheld het volgende:
'Die ketting heb je toch altijd om?
is het niet de bedoeling dat je je verkleed met carnavalquote:Op maandag 2 januari 2006 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf zijn dat voor ongeloofelijke noobs :/ ze wonnen in Rotterbal of ergens anders buiten Limburg en zeiken dat Carnaval zuigt.
Het word daar niet eens goed gevierd zoals hier in Maastricht dus wtf zeuren ze dan ?
Dit jaar ga ik er net zoals vorig jaar zo uitzien:
[afbeelding]
Nou er hadden 2 mensen van ons fotos gemaakt
Maarja mijn klacht : Hoe kun je oordelen over iets wanneer je niet eens weet wat het eigenlijk is :/
Een deur van marmer is te zwaar om fatsoenlijk te openenquote:
Ik woon in Rotterdam en ik weet precies wat carnaval inhoudt.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Pfft, alsof er in Maastricht echt carnaval gevierd wordt. Het is geen Rio de Janeiro. En ook geen Biezenmortel.
en om die limbo-vitragequote:Op maandag 2 januari 2006 12:44 schreef Leep het volgende:
Ik moest ook lachen om die deur :$
Hé niet generaliseren.quote:
Nee zoiets vind je niet in de woonwagenkampen boven de rivieren neequote:
Ik kom oorspronkelijk uit Limburg. En carnaval zuigtquote:Op maandag 2 januari 2006 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf zijn dat voor ongeloofelijke noobs :/ ze wonnen in Rotterbal of ergens anders buiten Limburg en zeiken dat Carnaval zuigt.
Het word daar niet eens goed gevierd zoals hier in Maastricht dus wtf zeuren ze dan ?
Dit jaar ga ik er net zoals vorig jaar zo uitzien:
[afbeelding]
Nou er hadden 2 mensen van ons fotos gemaakt
Ben je überhaupt al eens in maastricht geweest tijdens carnaval? Het is geen rio nee, maar ook hier is het een straatfeest waardoor de hele stad onpasseerbaar blijft voor auto's. Massa's mensen op straat....quote:Op maandag 2 januari 2006 12:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Pfft, alsof er in Maastricht echt carnaval gevierd wordt. Het is geen Rio de Janeiro. En ook geen Biezenmortel.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben je überhaupt al eens in maastricht geweest tijdens carnaval? Het is geen rio nee, maar ook hier is het een straatfeest waardoor de hele stad onpasseerbaar blijft voor auto's. Massa's mensen op straat....
Ik vind carnaval wel ok, al is het maar vanwege het feit dat zo goed als iedereen (zoals al eerder vermeld in dit topic) hetzelfde is, ongeacht status: bezopen en vrolijk.
M.u.v. (durf ik t te zeggen?) een enkele groep hang-allochtonen die puur en alleen om te rellen de stad in komen....
nee, ik ben niet uit op een discussie m.b.t. geloof of afkomst, en ja, ze zijn er wel degelijk. Het betreft een jaarlijks terugkerend fenomeen....
Zeer herkenbaar, en t zijn er genoeg...Maar om bij mijn standpunt te blijven wil ik deze discussie gesloten laten, daar ging t topic niet over....quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Helemaal mee eensCarnaval is gewoon een lekker feest, waarbij er lekker gezopen kan worden, zonder dat mensen erover zeiken. Was eerst ook niet zo'n carnavalsfan, maar 2 jaar geleden toch maar eens aan meegedaan, en da was me goed bevallen
![]()
Overigens die types die je in je bericht beschrijft..... haat ze. Aantal jaren geleden een vriend van me gemolesteert door zulke figuren omdat hij zijn telefoon niet wou afgeven![]()
Tuurlijk, als begin van de 40 dagen vasten....dat wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk ook aan deelneemt...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Lod het volgende:
Weten jullie trouwens nog wel waarom carnaval wordt gevierd?
Wel de lusten maar niet de lasten?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk, als begin van de 40 dagen vasten....dat wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk ook aan deelneemt...
Ik moet na carnavl wel altijd 40 dagen afkicken van de drankquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk, als begin van de 40 dagen vasten....dat wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk ook aan deelneemt...
quote:
Kortzichtige blik....je kunt me niet veroordelen op basis van 1 punt...Daarbij behoor ik inderdaad tot die grote groep van nederland (die overigens blijft groeien) die totaal niks met geloof heeft en/of doet...Waarom zou ik 40 dagen vasten? Geef me eens een goede reden?quote:
Dus iedereen die kerst viert moet in jouw ogen ook praktiserend (KEYWORD!) katholiek zijn? Dat jij het een dom feest vind is totaal geen steekhoudend argument voor hetgeen je loopt te verkondigen...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Lod het volgende:
Omdat je een katholiek feest viert ga ik ervan uit dat je dan ook katholiek bent. En verder vind ik het een dom feest en de mensen die het vieren zo mogelijk nog dommer. En hoe meer ik dat soort mensen op de kast kan krijgen hoe leuker het is.
Ik heb geen speciale gelegenheid nodig om eens flink te feesten en ik heb al helemaal niet de illusie dat met het aantrekken van een domme outfit 1) het feest leuker zou worden, 2) ik leuker zou worden.
En voor sr_firewire: ik ben (bewust) vrijgezel en neuk dus helemaal niet
Nee, want kerst is een christelijk feest en niet alleen voorbehouden aan katholiekenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef DeeCruise het volgende:
Dus iedereen die kerst viert moet in jouw ogen ook praktiserend (KEYWORD!) katholiek zijn? Dat jij het een dom feest vind is totaal geen steekhoudend argument voor hetgeen je loopt te verkondigen...
Als ik te dom zou zijn om in te zien dat het bij carnaval juist om het verkleden gaat dan zou ik carnaval vieren zonder me te verkleden. Of me verkleden zonder carnaval te vierenquote:Om het helemaal op de man te spelen (want mensen op de kast jagen vind ook ik leuk!) geloof ik je op je woord dat jij niet leuker zou worden door het aantrekken van een domme outfit aangezien je te dom bent om te begrijpen dat het met carnaval draait om het verkleden, en ben ik blij dat je geen vriendin hebt zodat je i.i.g. niet de maatschappij kunt vervuilen met kortzichtige kloontjes van jezelf....
Hmz, je eigen mening is dus een mening die voor iedereen geld. Het feit dat je al zegt dat je mensen probeert op de kast te jagen zegt me al genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Lod het volgende:
Omdat je een katholiek feest viert ga ik ervan uit dat je dan ook katholiek bent. En verder vind ik het een dom feest en de mensen die het vieren zo mogelijk nog dommer. En hoe meer ik dat soort mensen op de kast kan krijgen hoe leuker het is.
Ik heb geen speciale gelegenheid nodig om eens flink te feesten en ik heb al helemaal niet de illusie dat met het aantrekken van een domme outfit 1) het feest leuker zou worden, 2) ik leuker zou worden.
En voor sr_firewire: ik ben (bewust) vrijgezel en neuk dus helemaal niet
Ik heb een eigen mening waarmee ik inderdaad iedereen beoordeel. Ik ga niet voor de ene persoon de ene mening hebben en voor de ander een andere hebben. Dat is onnodig veel werk.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz, je eigen mening is dus een mening die voor iedereen geld. Het feit dat je al zegt dat je mensen probeert op de kast te jagen zegt me al genoeg.
Bewust, dat betekent dat ik niet op zoek ben. Ik kom iemand tegen of niet. Ik ben in mijn hele leven 3 vrouwen tegengekomen met wie ik mijn verdere leven zou willen delen. Ik ben kritisch en met minder neem ik geen genoegen.quote:En je bent bewust vrijgezelBen je nog altijd op zoek naar je 7 maagden dan ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening waarmee ik inderdaad iedereen beoordeel. Ik ga niet voor de ene persoon de ene mening hebben en voor de ander een andere hebben. Dat is onnodig veel werk.
[..]
Bewust, dat betekent dat ik niet op zoek ben. Ik ben in mijn hele leven 3 vrouwen tegengekomen met wie ik mijn verdere leven zou willen delen. Ik ben kritisch en met minder neem ik geen genoegen.
haha, je hebt me....Ik ben waarschijnlijk de zoveelste heiden in jouw ogen...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Lod het volgende:
[..]
Nee, want kerst is een christelijk feest en niet alleen voorbehouden aan katholieken. En verder als je niet praktiserend christen bent dan vier je in mijn ogen geen kerst en al helemaal niet waarvoor het staat. Je gebruikt het dan alleen als smoes om je eens ongeneerd vol te vreten. Geef dat dan ook toe en ga niet zeggen dat je kerst viert.
Of je zou t niet vieren, zoals je zelf al aangaf (mèn, hoe moeilijk kan t zijn??) Dat laatste beweer ik niet, maar ik heb wel de kans om voor kloontjes te zorgen....quote:Als ik te dom zou zijn om in te zien dat het bij carnaval juist om het verkleden gaat dan zou ik carnaval vieren zonder me te verkleden. Of me verkleden zonder carnaval te vieren.
En met jouw kloontjes wordt de wereld wel een betere?
Jij beoordeelt mensen met de mening van iemand anders dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je beoordeelt iedereen met jou eigen mening....... doen dictators ook
Je blijft een eeuwige maagd, tenzij je naar de hoeren gaat
Enorm kortzichtig...bevalt het je verder wel in het stenen tijdperk?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening waarmee ik inderdaad iedereen beoordeel veroordeel. Ik ga niet voor de ene persoon de ene mening hebben en voor de ander een andere hebben. Dat is onnodig veel werk.
[..]
Bewust, dat betekent dat ik niet op zoek ben. Ik kom iemand tegen of niet. Ik ben in mijn hele leven 3 vrouwen tegengekomen met wie ik mijn verdere leven zou willen delen. Ik ben kritisch en met minder neem ik geen genoegen.
Alweer een nieuw EN zinloos volksvermaak wat enorme geluidsoverlast met zich mee brengt, vuile straten en alles wat ik in mijn vorige topics al 8 * heb aangesneden.quote:
Ik ben zelf atheïstisch, het woord heiden zal ik dus niet snel gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef DeeCruise het volgende:
haha, je hebt me....Ik ben waarschijnlijk de zoveelste heiden in jouw ogen...![]()
Neu. Ik hou gewoon van mijn vrijheid en te kunnen doen en laten wat ik wil zonder gezeur. Voor heel weinig mensen ben ik bereid om dat op te geven.quote:Bewust vrijgezel trouwens? Loser-geblaat van lui die te lelijk zijn om een meid te scoren, of waarbij "ik vind je leuk, maar zie je meer als een broer" als standaard dumpzin gebruikt wordt..![]()
Dat doe ik ook! (niet)quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef DeeCruise het volgende:
Volksvermaak is nooit zinloos....Het dient zoals het woord al zegt tot het vermaak en masse....Daarbij vraag ik me dan af of jij geen enkele feestdag viert? Jij leeft een monikken-bestaan?
Jup, met après ski muziek, en een optocht is bij jullie 1 tractor met een aanhanger waar 4 boeren op een krat pils zitten...Daarbij vraag ik me af of een avond stappen bij jullie ook betekend dat hele steden geblokkeerd worden door feestende mensen op straat?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Steve-O het volgende:
Carnaval ...in de rest van nederland doen we dat ook maar dan zonder zogenaamde leuke outfit's en die geweldige muziek en dan noemen we het gewoon een avond stappen
met de rest van nederland bedoel ik Noord en Zuid hollandquote:Op maandag 2 januari 2006 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, met après ski muziek, en een optocht is bij jullie 1 tractor met een aanhanger waar 4 boeren op een krat pils zitten...Daarbij vraag ik me af of een avond stappen bij jullie ook betekend dat hele steden geblokkeerd worden door feestende mensen op straat?
No thank you, als er een ding is wat hollanders niet kunnen, dan is t wel carnaval vieren...![]()
Dan sluit ik me aan bij de hollanders voor deze keer!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, met après ski muziek, en een optocht is bij jullie 1 tractor met een aanhanger waar 4 boeren op een krat pils zitten...Daarbij vraag ik me af of een avond stappen bij jullie ook betekend dat hele steden geblokkeerd worden door feestende mensen op straat?
No thank you, als er een ding is wat hollanders niet kunnen, dan is t wel carnaval vieren...![]()
Idd, je hebt gelijk, dat zijn geen hollanders....(zucht.....domme mensen ->quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
met de rest van nederland bedoel ik Noord en Zuid holland
Oeteldonkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef Mabelle het volgende:
Ik ben er eentje uit Rotterbal .... die carnaval een machtig mooi feest vindtieder jaar reizen we met een paar meiden af naar Oeteldonk.
Hotelletje en dagen feest....![]()
Dit stond er net niet bij, maar goed. Waar baseer je op dat het zogenaamd gezellig doen betreft? De verkleedpartijen dragen alleen bij aan de sfeer, die maken niet de gezelligheid...dat doen de mensen zelf...Ik voel me echt een vader t.o.v. jou, ik moet je alles uitleggen...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
met de rest van nederland bedoel ik Noord en Zuid holland, Dat zogenaamde gezellig doen in een elvis outfit hoeft van mij niet
Zonder bier is er geeneens gezelligheid manquote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit stond er net niet bij, maar goed. Waar baseer je op dat het zogenaamd gezellig doen betreft? De verkleedpartijen dragen alleen bij aan de sfeer, die maken niet de gezelligheid...dat doen de mensen zelf...Ik voel me echt een vader t.o.v. jou, ik moet je alles uitleggen...![]()
Nu ga je ineens over bier beginnen terwijl je net aan t zeiken was over de verkleedpartijen...Weet je t zelf al niet meer? Vraag een glas ranja aan je moeder, zet de power rangers op, en neem even een time-out van 20 minuten op die grote mensen bank voor de tv, dalijk raken je hersenen aan de kook.....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zonder bier is er geeneens gezelligheid man
Een carnaval zonder bier kijken of dat lukt , dan praten we verder.
Daarom vind ik het prachtig om erop te reageren...Iedereen kan roepen "carnaval is kut want..." Maar juist als je gaat doorvragen naar hun reden blijkt dat negen van de tien keer geen enkel steekhoudend argument aangevoerd wordt....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
Laat die zielige jankerds toch die wat carnaval kut vinden. Het feit al dat ze zich zelf zo druk maken dat mensen het vieren toont al aan in wat voor sociaal isolement ze leven. Als je carnaval niet ok vind ok dat kan ik begrijpen, maar ga dan niet lopen te kankeren op alles en iedereen die het viert of doet.
Ik zeik toch ook niet als mensen lopen te janken dat hun schaakstuk doormidden is gebroken ?
Das wel waar. Ze zoeken altijd naar een reden, maar 90% heeft het zelf nog nooit gevierd, dus kunnen ook niet weten of het kut is of niet. Ik was tot 2 jaar geleden eerlijk gezegd ook zo iemandquote:Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daarom vind ik het prachtig om erop te reageren...Iedereen kan roepen "carnaval is kut want..." Maar juist als je gaat doorvragen naar hun reden blijkt dat negen van de tien keer geen enkel steekhoudend argument aangevoerd wordt....
Brandweer/Politie pakjes hmmmmquote:Op maandag 2 januari 2006 16:44 schreef Theuntje het volgende:
Ik verheug me alweer op carnaval, eens kijken hoe de dames er nu weer verkleed bij lopen![]()
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben je überhaupt al eens in maastricht geweest tijdens carnaval? Het is geen rio nee, maar ook hier is het een straatfeest waardoor de hele stad onpasseerbaar blijft voor auto's. Massa's mensen op straat....
Ik vind carnaval wel ok, al is het maar vanwege het feit dat zo goed als iedereen (zoals al eerder vermeld in dit topic) hetzelfde is, ongeacht status: bezopen en vrolijk.
M.u.v. (durf ik t te zeggen?) een enkele groep hang-allochtonen die puur en alleen om te rellen de stad in komen....
nee, ik ben niet uit op een discussie m.b.t. geloof of afkomst, en ja, ze zijn er wel degelijk. Het betreft een jaarlijks terugkerend fenomeen....
Het feit dat jij niet meer als 1 vraag/opmerking in jezelf kan opnemen en verwerken zegt meer over jou hersenfunctionaliteit dan de mijne .quote:Op maandag 2 januari 2006 16:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nu ga je ineens over bier beginnen terwijl je net aan t zeiken was over de verkleedpartijen...Weet je t zelf al niet meer? Vraag een glas ranja aan je moeder, zet de power rangers op, en neem even een time-out van 20 minuten op die grote mensen bank voor de tv, dalijk raken je hersenen aan de kook.....
God, de vulgariteit.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Trouwens, de deur is gewoon van hout maar er zit een stickervel op
Hij kan zich IETS beter verwoorden en mischien jij heb net leren schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Trouwens, de deur is gewoon van hout maar er zit een stickervel op
Waarom komt mijn mening in DIT topic overeen met die van DeeCruise ?
Je moet niet zo slap lullen...je moet niet aannemen dat mensen jouw ernstig beperkte hersengolven kunnen opvangen en daardoor maar kunnen interpreteren wat jij bedoeld met een ultra vage post...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het feit dat jij niet meer als 1 vraag/opmerking in jezelf kan opnemen en verwerken zegt meer over jou hersenfunctionaliteit dan de mijne .
Nu dan in 1 zin : Verkleedpartijen zijn triest net als het alcoholgebruik tijdens dat geweldige feest.Verder heb ik totaal geen hekel aan het zuidelijke volk
![]()
Omdat je eindelijk eens een mening hebt gepost die niet vol staat met bagger....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
-blaat-
Waarom komt mijn mening in DIT topic overeen met die van DeeCruise ?
Ik post nooit bagger :/ dat is iets wat mede-fokkers ervan makenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk eens een mening hebt gepost die niet vol staat met bagger....
Ga snel terug naar Amerika, vuile Yankee!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
CARNAVAL IS KUT
Hahahahahhaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
Carneval is tof!
Mijn broertje heeft zijn kostuum alweer klaar en gaat dit jaar voor de hoofdprijs![]()
[afbeelding]
Ik van vrijdag tot Aswoensdag.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Dankzij carneval heb ik wel 1 dag vrij [14.gif]
Idem...t is maar net hoe je t je regelt hequote:
Zonder vrienden 3-5 dagen achter je pc zitten lijkt het mij ook erg saai.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik woon al 22 jaar in limboland en ik vind nog steeds dat carnaval stinkt.
Zo'n soort pak heb ik ook eens gehad; alleen had ik van die grijze blokken klein gekocht met een hoop electrodraad erdoorheen...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
Carneval is tof!
Mijn broertje heeft zijn kostuum alweer klaar en gaat dit jaar voor de hoofdprijs![]()
[afbeelding]
Dude, upgrade je paintskills eens....quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef yosander het volgende:
Maikuuul je houdt toch van tekeningen.... nou hier is die dan!
Hoe viert Maikuuul carnaval:[afbeelding]![]()
Het is een Maikuuul paint, dude....quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, upgrade je paintskills eens....![]()
Laat dan even zien hoe t WEL moetquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef sr_firewire het volgende:
Mijn paint skills zijn way better.
Heeej tabakjunkiequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Laat dan even zien hoe t WEL moet
Ola, rondhuppende hooligan!quote:
Ja ff aanpassen bij het topique he?quote:
Mekka ligt in t oosten he, even ter extra infoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja ff aanpassen bij het topique he?
* Het_hupt zit dus met z'n knieën op de grond![]()
lol ik had het ff over het niveau hiroquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Mekka ligt in t oosten he, even ter extra info
Wat heeft DUH met mij te maken ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef DeeCruise het volgende:
Begrijp ik, maar zie TS...
Komt ie: DUH
Iets zegt me dat ik het niet begrijpquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef DeeCruise het volgende:
Duh, niks.... de verwijzing naar het onderliggende verband tussen niveau en jou....
DUH!
Zie post boven je.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik het niet begrijp
Aan je vader, mits ie in dezelfde stad woont (en je weet wie t is natuurlijk)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn moeder is al naar bed, dusjeh aan wie moet ik het dan vragen ?
Ligt ook in bed, jammer hequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Aan je vader, mits ie in dezelfde stad woont (en je weet wie t is natuurlijk)
Voila, niveau.....( de DUH opmerking is wederom bevestigd)quote:
iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Voila, niveau.....( de DUH opmerking is wederom bevestigd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |