Dit kan met eigenlijk alles wat in zo'n vakje pastquote:Op maandag 2 januari 2006 01:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moet dit een 'gewone' bril zijn of kan dit ook met een zonnebril?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:39 schreef Repeat het volgende:
Tis dat ik geen vrienden heb, maar het is wel fucking briljant![]()
![]()
![]()
Mot je eens een keertje proberen bij mij..quote:Op maandag 2 januari 2006 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Degene die zoiets bij mij flikt prop ik zelf in zo'n gat.
Dat was mijn volgende vraag!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja man , dit kan je ook met lenzen doen, alleen dan ruk je de lenzen uit zen ogen!!!!!LDL ; LD
ja of 1 vakjequote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mot je eens een keertje proberen bij mij..
Ik prop je dikke neger reet zo hard door die vakjes heen dat je 10 negers krijgt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mot je eens een keertje proberen bij mij..
Ik prop je dikke neger reet zo hard door die vakjes heen dat je 10 negers krijgt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:39 schreef Repeat het volgende:
Hehehe goeie![]()
![]()
Tis dat ik geen neger heb, maar het is wel fucking briljant![]()
![]()
![]()
Matigquote:Op maandag 2 januari 2006 01:44 schreef beertenderrr het volgende:
Ik stop er zo een drol in tussen de frikandellen![]()
Die koper zo van: m'n frikandel wat doe je?![]()
![]()
Iedereen in de febo zo van: whehehe ja je hebt em toch gekocht!
Komt ie de volgende dag maarquote:Op maandag 2 januari 2006 01:44 schreef most_wanted het volgende:
Heeft die gene dalijk geen geld bij zich.
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:44 schreef most_wanted het volgende:
Heeft die gene dalijk geen geld bij zich.
![]()
Ik dus :|quote:Op maandag 2 januari 2006 01:42 schreef Noukienouk het volgende:
ik ben dus die goede maat
ik heb nog een tip..
ga naar de mac drive-in, neem een fles glasreiniger mee, en als je op je eten wacht, ga je het 2e raampje wassen, gegarandeerd humor![]()
en dan weer terug stoppen hequote:Op maandag 2 januari 2006 01:48 schreef IntroV het volgende:
Nog leuker is om de kroket uit het vakje te halen, en die in iemands ogen te smeren. Is ook lekker pijnlijk als de krok goed heet is.
HEHEHE JA MAN ECHT GRAPPIG!!!!ONEONEONEONELEVEN!!~!~!!!!111!1quote:Op maandag 2 januari 2006 01:48 schreef IntroV het volgende:
Nog leuker is om de kroket uit het vakje te halen, en die in iemands ogen te smeren. Is ook lekker pijnlijk als de krok goed heet is.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 01:51 schreef IntroV het volgende:
kosten die dingen eigenlijk wel een euro?
Die is dan wel weer leukquote:Op maandag 2 januari 2006 01:52 schreef beertenderrr het volgende:
Of als zo'n medewerker zo'n vakje bij vult:
Snel luikje open doen, z'n hand vastpakken en er hard in knijpen![]()
Hij zo van: m'n hand, wat doe je?!?
Die kroket is immers nog kokend heet![]()
Jij zo van:![]()
Anders ga je je eigen topic NSB-en?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
VERBAGGER MIJN TOPIC EENS NIET , ANDERS [afbeelding]
Mooi...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:52 schreef Mastertje het volgende:
Of zo'n kroket kopen ach lama ik heb dit bericht nu al 3 keer getypt en elke keer als ik op invoeren druk komt er niks!
Als de bril erin past:quote:Op maandag 2 januari 2006 01:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan dit ook in het hamburger vakje? Ik vind kroketten namelijk nogal vies!
okquote:Op maandag 2 januari 2006 01:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mooi...
Trouwens..ik heb nog een leuk linkje voor je!
HIER!
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oknu is het genoeg geweest met jou DJ DEV
![]()
Ga slapen...heb je echt nodigquote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef Mastertje het volgende:
Koop je zo'n kroket voor een euro, ga je zelf in dat vakje zitten, moet de kroket zo een euro betalen om opgegeten te worden -O_ nee niet leuk
whahahah. je past toch helemaal niet in dat vakje!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef Mastertje het volgende:
Koop je zo'n kroket voor een euro, ga je zelf in dat vakje zitten, moet de kroket zo een euro betalen om opgegeten te worden -O_ nee niet leuk
-Lama..ik heb je avatar al geblokt-quote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef IntroV het volgende:
[..]
whahahah. je past toch helemaal niet in dat vakje!!!!!!
ROFLCOPTERquote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef IntroV het volgende:
[..]
whahahah. je past toch helemaal niet in dat vakje!!!!!!
Antwoord B..Ik hou niet zo van dat aan kruis nagelen enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 01:58 schreef Mastertje het volgende:
[..]
ben jij jezus? of ben je op hetzelfde tijdstip geboren
hoef je ook niet te doen als je jezus bentquote:Op maandag 2 januari 2006 01:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Antwoord B..Ik hou niet zo van dat aan kruis nagelen enzo
Nee want jezus word zelf eraan genageld?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:59 schreef Mastertje het volgende:
[..]
hoef je ook niet te doen als je jezus bent
quote:
nee, want hij is stoerquote:
Waar koop je van die brillen met 3 glazenquote:Op maandag 2 januari 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus je neemt zo een bril:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |