You took the words...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Snarf het volgende:
Sterf, kutnewbie.
Ik dacht dat je niet in de chat zatquote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Rabrynil het volgende:
Ik niet?
Jij denkt wel meer...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet in de chat zat
Maar toch wel!
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy crap, ik ben de enige niet-crew hier.
Nee dus, en ga slapen. Wij rellen hier enzo.quote:
wat die neger zegt 14.gifquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou al een kuttopic, gefeliciteerd.
Daar maak je deel van uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar is de rel?
Ik zal er mee moeten leren leven!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef Snarf het volgende:
[..]
Daar maak je deel van uit.
Je word nu trouwens ook gezocht door de AIVD, maar ja...
In FB, oplettuh.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar is de rel?
Ey nerd, hou je kankerbek.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef TripleM het volgende:
[..]
[..]
Nee dus, en ga slapen. Wij rellen hier enzo.
Met wie eigenlijk?
Bijgekomen van de kater?quote:
Dat was het alquote:Op maandag 2 januari 2006 00:54 schreef Rabrynil het volgende:
POST DAT GEDICHT NOU ANDERS IS HET EEN REL VAN LIKMEREET.
Mocht je willenquote:
Tis allang feestneger-bedtijd geweest jongeman, dus volg mijn eerder gegeven advies nou maar op, straks hoor je nog nieuwe woordjes.quote:
Gezien de kwaliteit, de meeste denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef Flem het volgende:
[..]
Wie maken er volgens jou deel uit van de poel van verderf?
Nog altijd beter dan die andere lui "aan de andere kant van de webcam"quote:
Namen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit, de meeste denk ik.
Vast wel.quote:Gaat ook lekker goed met de views he..
Saaie rellerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Tis allang feestneger-bedtijd geweest jongeman, dus volg mijn eerder gegeven advies nou maar op, straks hoor je nog nieuwe woordjes.
Ja stukken beter inderdaad, nu de rotte appels van de crew er een beetje uit zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gezien de kwaliteit, de meeste denk ik.
Gaat ook lekker goed met de views he..
Tisser met mijn sig? Afgezien van t feit dat ie heel oud is, net als m'n ondertitel en avatar.. Effe iets aan gaan doen, rel zequote:
Waarom kom je nooit meer in BeF?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ja hoor. Van haarspriet tot tenenkaas.
Blik bier dan he!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Weinig tijd, maar ik zal eens een blik werpen binnenkort.
Sja blikken frikandellen zijn nog in ontwikkeling.quote:
*mompelt iets over storm en frontpage*quote:
Mot je?quote:
Het is nooit leuk geweest?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef Mainport het volgende:
Mja, het leuke is er vanaf
al sinds 00.47quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef Mainport het volgende:
Mja, het leuke is er vanaf
en tellen kunnen ze ook al nietquote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef Mainport het volgende:
<Flem> 1 2 wie smoket er mee
<Snarf> 2 4 geef die blow maar hier
<Flem> 3 5 brechtje lekker wijf
<Snarf> 6 7 die wil Mainport|Bart wel een nueqbeurt geven
<Flem> 10 11 brechtje scheurt vanzelf
<Snarf> 12 13 haar massagestaaf heeft de grot al goed gezien
<Mainport|Bart> 14 15 Rustig maar Brechtje, hij bijt niet (wat een rijm)
<Mainport|Bart> zestien zeventien he Brechtje wat kleddert-ie
<Mainport|Bart> Ze worden steeds matiger
<Flem> 19 20 brechtje heeft een kutdiepte van cm 20!
Neequote:
Ja meneerquote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef Plupke het volgende:
[..]
Zei ik niet dat jij moest gaan slapen?
Roos ook?quote:
Nietquote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:34 schreef Flem het volgende:
MSN?
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:36 schreef Brechtje het volgende:
Heb ik.
In welke categorie val jij?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef Plupke het volgende:
Ziehier de liefde tussen moeder, dochter en een buitenstaander.![]()
aandoenlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef Plupke het volgende:
Ziehier de liefde tussen moeder, dochter en een "buitenstaander".![]()
* beertenderrr geeft een rondjequote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef zapsel het volgende:
Biertje?
Drink er nog maar eentje.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef Brechtje het volgende:
Die SB kan ik niet verwijderen want ik ben het wachtwoord kwijt!
Dit is echt té erg..
Ook al neequote:
dit is het forum. geen fp.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef Flem het volgende:
Hebben jullie de topictitel overigens wel gelezen?
Neequote:
Wel meerdere.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
Ben ik nu aan het trippen of is er net een post verwijderd?
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
Ben ik nu aan het trippen of is er net een post verwijderd?
Kan ik jullie wel alleen laten?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:45 schreef Snarf het volgende:
Voelt het nu goed ja?
Hee, wat je dna het web opslingerd kan gepost worden toch?quote:
Maak je over ons maar geen zorgen, kijk eerst eens naar die cammende dochter van je?quote:
Dit was overigens niet tegen Brechtje bedoeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Flem het volgende:
Ik hoop dat je moeder sterft aan een inwendige bloeding.
Wat doe je, ik was net aan het kijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:48 schreef Snarf het volgende:
[..]
Maak je over ons maar geen zorgen, kijk eerst eens naar die cammende dochter van je?
Damn, doe normaal!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Dit was overigens niet tegen Brechtje bedoeld.
Of gewoon dom?quote:
Schaam je je ervoor dan Breggie?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef Brechtje het volgende:
Gelieve niet meer in dit topic plaatsen
Nofi natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Zeg brech, doe je dat hele dyslectische hoeren-act nu expres of is het gekomen met de jaren?
Grrrrrr, mmmmm, nou okquote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef Brechtje het volgende:
Gelieve niet meer in dit topic plaatsen
Sinterklaas is ook vrij oud, wordt ook elk jaar door miljoenen mensen gevierd. Ik bedoel maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef Brechtje het volgende:
En die cam foto's.. Damn.. Die ene is bijna een jaar oud, en die met rosalie ook vrij oud..
Ik heb die foto's gevonden, alle eer komt mij toe.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef Brechtje het volgende:
Damn, ik vind het wel knap dat jullie die foto's hebben gevonden..
Zeker de dochter van nikky :>.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Zeg brech, doe je dat hele dyslectische hoeren-act nu expres of is het gekomen met de jaren?
Op welke vraag is dit een antwoord en wat voor antwoord verwacht je op deze vraag?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Brechtje het volgende:
Nee want die foto's heb ik zelf online gezet, maar ik ga van jou toch ook geen oude foto's op internet zetten, als je er zo helemaal niet meer uitziet?
Héhé.quote:
Ik ben me dingetje kwijt sinds een ongelukje met een stuk vuurwerk 3 jaar terugquote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Plupke het volgende:
Niks meer te rukken voor je nu?
Ik geloof er geen ene RUK van dat je er nu anders uitziet.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Brechtje het volgende:
als je er zo helemaal niet meer uitziet?
Och arme drommel, ik voel met je mee.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben me dingetje kwijt sinds een ongelukje met een stuk vuurwerk 3 jaar terug![]()
Wahhhliiieeffffquote:Op maandag 2 januari 2006 02:55 schreef Plupke het volgende:
Och arme drommel, ik voel met je mee.
pak voor mij nog een biertjequote:Op maandag 2 januari 2006 03:12 schreef Snarf het volgende:
Ik schenk nog maar eens een glaasje rosé in.
* Snarf serveertquote:
opslaan nu het nog kan.quote:
mijn baan, wat doe jequote:
of je wil het sb-adres gewoon nog effe hebbe?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:25 schreef Flem het volgende:
Nok eens met shit die niet policyoverschrijdend (is dat een woord?) is, verwijderen.
Dat hebben wij toch al lang. Doe effe niet zo quasi-interessant met je links.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:26 schreef STAKKA het volgende:
[..]
of je wil het sb-adres gewoon nog effe hebbe?
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:23 schreef Brechtje het volgende:
Shit die foto van Danny
Echt aub die niet op fok zetten, die andere zijn nog geen eens zo erg.
Want ik denk dat Danny dat écht niet leuk vind!
Even serieus, KAPPEN
Je bazelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:26 schreef STAKKA het volgende:
[..]
of je wil het sb-adres gewoon nog effe hebbe?
FP-crew reltopicquote:Op maandag 2 januari 2006 03:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zag ik hier zomaar een post verdwijnen![]()
Neenger.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zag ik hier zomaar een post verdwijnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |