srryquote:Op maandag 2 januari 2006 00:34 schreef j.chirac het volgende:
Intrepidity, je hoeft geen foto van jezelf te postenverdomme
Mits er biervlekken opzitten.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:35 schreef martti het volgende:
ik heb nog wel een leuke barkruk in de aanbieding, is dat ook goed?
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef j.chirac het volgende:
Hoiiii,
Gezocht:
Het barmeisje van café de Zalm in Gouda. Ze werkt er iig op vrijdag, maar ze wilde geen nieuw waxinelichtje geven. Ze heeft donker haar en ik schat haar niet ouder dan 20.
Gelieve z.s.m. contact met mij op te nemen. U mag onder rembours verzenden.
Groetjes,
Bert
edit: ze heeft een soort van piercing (glimmend dingetje) onder haar lip, net boven haar kin
Bert, hoi. Een labret noemen we dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef j.chirac het volgende:
edit: ze heeft een soort van piercing (glimmend dingetje) onder haar lip, net boven haar kin
ma_jojo, hoi. Onbelangrijk noemen we datquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Bert, hoi. Een labret noemen we dat.
Omdat hij ONZeker isquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef most_wanted het volgende:
Waarom post je dit in godsnaam in ONZ?
![]()
Hai. Neen, ik leer die jongen wat bij. Kennis is iets moois.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ma_jojo, hoi. Onbelangrijk noemen we dat![]()
Nog mooier dan de barmeidquote:Op maandag 2 januari 2006 00:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hai. Neen, ik leer die jongen wat bij. Kennis is iets moois.
Das waarquote:Op maandag 2 januari 2006 00:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hai. Neen, ik leer die jongen wat bij. Kennis is iets moois.
Zo, weet je dat ook weerquote:Kenneth Wong
From Wikipedia, the free encyclopedia.
Jump to: navigation, search
Kenneth Wong is a Burmese-born American author based in San Francisco, California. His first book, A Prayer for Burma, was published in April 2003.
Ik zal haar ermee proberen te verleiden.quote:Hai. Neen, ik leer die jongen wat bij. Kennis is iets moois.
Ongetwijfeld.quote:
Dankje. Wil je mij voortaan elke dag voorzien van een weetje?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Zo, weet je dat ook weer
Ga naar wikipedia.org en klik op random article, heb je ook een weetjequote:Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dankje. Wil je mij voortaan elke dag voorzien van een weetje?
Bvd.
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ga naar wikipedia.org en klik op random article, heb je ook een weetje
Dat was het weetje van vandaag
Lekker wief.quote:
JEWEETHETTOCH.quote:
Jatognietdannnn!!!! (zeggen we bij de homies altijdquote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef martti het volgende:
jatognietdannnn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |