Met je mammie naar de kinderafdeling van de C&A ?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, die knikkeren met strijkers.
Ik ga naar Amsterrrdam, iets leukigs doen.
Waxx !!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Máááárrrrrrr....: Gelukkig nieuwjaar Cybart, een nieuw jaar, nieuwe uitdagingen, nieuwe doelen, een schone lei, lekker gefeest en gapartiet en alles!
Oók voor jou: een heel gelukkig 2006!![]()
Boosje!!!![]()
ah ok danquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja dit was naar aanleiding van een gesprek dat ik op msn had dat TRS er altijd veel mensen van ver boven zijn leeftijd uit lult (waarvoor respect TRS)...
en ik wilde even aantonen dat ie dat dus niet bij iedereen voor elkaar krijgt
was een leuke competitie TRS
Gelukkig ploft hij, en geeft het dan niet een enorme knal he?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nitraten zijn een soort rotjesalleen dan met een mooi vuurtje aan het begin voor die afgaat, en hij ploft ietsjes harder
![]()
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Met je mammie naar de kinderafdeling van de C&A ?
hehe volgens mij zijn ze niet echt legaalquote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig ploft hij, en geeft het dan niet een enorme knal he?Trommelvliezen zijn gevoelige weefsels hoor! Of wat het dan ook is!
Wél met een aansteeklont afsteken
![]()
Het kóst een eurootje of vijf, maar dan héb je ook wat!
Ja dat is hetzelfde in grote mensentaalquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. M'n mp3-spelertje ophalen.
Dankje, dankje!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxx !!!!
ik wens je hetzelfde toe, maar dan in andere volgorde, anders lijkt het zo gekopieerd he....
oja en de naam "Cybart" moet dan gewijzigd worden in Waxxer he
fijn 2006 kerel!
ik heb ook spul gezien joh.... Er waren mensen op dat feestje, die voor 200-300 euro aan (illegaal) vuurwerk hadden gekocht!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe volgens mij zijn ze niet echt legaal![]()
nee, best rustig eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje, dankje!
Heb je het wild gevierd enz?
Hey goos, happy new year weet je!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde in grote mensentaal
'kay.. check et wel ff vet hard voor je volgend jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik heb ook spul gezien joh.... Er waren mensen op dat feestje, die voor 200-300 euro aan (illegaal) vuurwerk hadden gekocht!Per persoon!
Twee maanden leven de lucht in...
Maar wel mooi om te zien!
Ik wist niet dat jij zo in een viaviaviavia handeltjehandeltje wereldje zat!Check ff wat voor mij dan 4 nxt year, 'kay?
![]()
![]()
Hey Piet, t zelfde hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey goos, happy new year weet je!
Hoe was het? En hebben de diertjes het ook doorstaan enzo en alles?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, best rustig eigenlijk
man of 60, en toen ik op het punt zat dat ik cola ging bestellen ben ik naar huis gegaan en vond ik het weer mooi geweest ... wel erg gezellig
en u?
Hebben wij een deal!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
'kay.. check et wel ff vet hard voor je volgend jaar
ja is best een verademing om zonder kater het nieuwe jaar in te gaan he!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ook een feestje, minder wild alleen met een man of... vijftien!
Wel gezellig, kon niet drinken omdat ik moest rijden, maar dat was niet erg.
Maar verder niet zooo heftig dat ik de hele zondag brak als een... konijn was ofzo.
Veeeeeettt!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hey Piet, t zelfde hoor!
het was echt dope en lauwe shit!
de diertjes hebben het allen overleeft!
Tuuuuuuuuuurlijk vette shit!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veeeeeettt!!!!Heb jij nog wat klappers kenne boeke dan of?
Ja!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja is best een verademing om zonder kater het nieuwe jaar in te gaan he!
Oder Deutsch!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Waxxer het volgende:
Of Duitsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |