Je doet in ieder geval je bestquote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Zebbie het volgende:
Vandaag wandelde ik op straat en keek ik ongeveer zo:
[afbeelding]
Toen bood iemand me een lolly aan, dat vond ik natuurlijk wel lekker,
[afbeelding]
Maar de lolly bleek naar uien te smaken dus ik keek zo:
[afbeelding]
Toen besloot ik een neger te schoppen, dit was hem,
[afbeelding]
Ik moest er wel een beetje om lachen
[afbeelding]
Toen kwam er een agent aan,
[afbeelding]
Ik deed zo onschuldig mogelijk,
[afbeelding]
Het werkte, de agent ging weer weg, dus ik was blij,
[afbeelding]
Ik bleek achteraf toch inspiratieloos te zijn![]()
Google,quote:Op zondag 1 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Waar vind je die gezichts uitdrukkingen ?
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Google,
Dribbel_ heeft er veel op "funny" gevonden, ik zelf op "face".
http://www.emotioneric.com/quote:Op zondag 1 januari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Waar vind je die gezichts uitdrukkingen ?
Ja dat zei ik ik ben er niet goed in, dat neemt niet weg dat er wellicht genoeg creatieve mensen hier op fok rond huppelen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef hoM3r het volgende:
Dit topic bewijst iets wat ik niet verwacht had, Boomlaars heeft talent. Leuk dat je dat pas ziet als andere mensen het slecht imiteren.
Boomlaars (slecht) imiteren is niet creatief, een format zoals dat van Boomlaars bedenken, dat is creatief.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ik ben er niet goed in, dat neemt niet weg dat er wellicht genoeg creatieve mensen hier op fok rond huppelen.
Het ging me ook niet om dat hele kuttopic, ik moest gewoon dat plaatje van Avani verkapt postenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Boomlaars (slecht) imiteren is niet creatief, een format zoals dat van Boomlaars bedenken, dat is creatief.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het ging me ook niet om dat hele kuttopic, ik moest gewoon dat plaatje van Avani verkapt postenjij blij
Oh, excuses in dat geval, ongepast van me.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het ging me ook niet om dat hele kuttopic, ik moest gewoon dat plaatje van Avani verkapt postenjij blij
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oh, excuses in dat geval, ongepast van me.
Het lijkt wel of die foto nep/photoshop isquote:Op maandag 2 januari 2006 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Op een of andere manier is dat een teringstoere foto.
Joh, hij is ook stoer bewerktquote:Op maandag 2 januari 2006 01:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die foto nep/photoshop is...
eerder gayquote:Op maandag 2 januari 2006 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Op een of andere manier is dat een teringstoere foto.
bron?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Die foto is uit een onderzoek, deze knul moet de aantrekkelijkste man ter wereld voorstellen, deze jongeman bestaan niet maar is met de computer zo samengesteld dat alle delen van zijn hoofd zijn samengesteld op de meest aantrekkelijke manier, er moetook ergens zo'n foto van een vrouw staan, alleen deze lijkt verdomd veel om die foto van die vent maar dan met lang haar![]()
Mwah, I'd hit it, maar niet zo bijzonder imoquote:Op maandag 2 januari 2006 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.uni-regensburg(...)beautycheck/english/
hier is het gleufdier ook
[afbeelding]
De welbekende excuusnegerquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:17 schreef STAKKA het volgende:
[..]
het is niet echt hoor... die letters z\ijn er later bijgeplakt.
Met goedkeuring van de verkrachter?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:17 schreef STAKKA het volgende:
[..]
het is niet echt hoor... die letters z\ijn er later bijgeplakt.
ik zou het niet wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Met goedkeuring van de verkrachter?
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef johancore het volgende:
en blaaste erik weg
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef johancore het volgende:
en blaaste erik weg
doe wel een beetje je best een plaatje bij je post te zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Die gast lijkt op shin chan
[afbeelding]
Een beetje mijn posts veranderen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
doe wel een beetje je best een plaatje bij je post te zoeken![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |