Voor hem zou dat een compliment zijn. Want ik... jaja... ben toch alweer een oldbie!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ben je een kloon van Maikul? BOH?
quote:
Je kutposts, gefistfuck bij bepaalde users en je rotkop.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn dank is groot, waar heb ik dit aan verdiend ?
Drink dich nog mèr eine van mich! :-)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Paultjuhhh ga zo door!!!
[afbeelding]
Ik drink er een op paultjuhhh
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ben je een kloon van Maikul? BOH?
Drink jij er nog maar eentje van mij.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heeft u die zin ook in een NL uitvoering?
Er zijn altijd weer jaloers mensen hequote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kutposts, gefistfuck bij bepaalde users en je rotkop.
Ik word nooit meer gebannedquote:Op maandag 2 januari 2006 00:30 schreef sannydude het volgende:
[..]
Als je niet gebant wordt, heb je in mijn ogen ook al gewonnen![]()
Die na 5 minuten weer op slot zitquote:Op maandag 2 januari 2006 00:32 schreef sannydude het volgende:
[..]
en anders maak ik er weer een topic over
ik ga eens kijeknquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef sannydude het volgende:
[..]
okik vergeef het je, het is tenslotte 2 januari he
tip: pagina 4 van de FB
mijn hartquote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik ben wel de sjiekste user van het ganse forum en jullie lekker niet =]
JIJ ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik ben wel de sjiekste user van het ganse forum en jullie lekker niet =]
Jeweetquote:
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te gevenquote:
WOW jij bent stoerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te geven![]()
peronn is met 1 R en 2 Nnenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te geven![]()
Dribbel ik hou hier niet van je krijgt al van die stomme duffe cerror/yvonne/dirkh praatjes met mensen voor treinen koppen enzquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maikuuul ga jij eens kankerhard doodquote:Op maandag 2 januari 2006 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel ik hou hier niet van je krijgt al van die stomme duffe cerror/yvonne/dirkh praatjes met mensen voor treinen koppen enz
Ik hou daar niet zo van![]()
Wtf is dat voor zin noobiequote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maikuuul ga jij eens kankerhard dood![]()
![]()
beter?
stukkenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maikuuul ga jij eens kankerhard dood![]()
![]()
beter?
nee man, als ik ergens een tyfes hekel aan heb dan zijn het wel mensen met een zeikerig accent, limburgers bijvoorbeeld, je hebt zo'n verrachte zachte g, zo kan je toch nóóít serieus genomen worden, ja jij wordt ook niet serieus genomen maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is dat voor zin noobiedat heet : hendig hard.... niet kk hard
schijthok dat je looptquote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee man, als ik ergens een tyfes hekel aan heb dan zijn het wel mensen met een zeikerig accent, limburgers bijvoorbeeld, je hebt zo'n verrachte zachte g, zo kan je toch nóóít serieus genomen worden, ja jij wordt ook niet serieus genomen maar dat is een ander verhaal.
Ja gjjodverdumme mén dat goat toch neit!!, ja echt overtuigend komt dat over, als er zo'n limburger zo'n taal tegen me aanslaat, echt ik zou niet weten wat ik moet doen.
Keihard in me broek schijten of gewoon teringhard wegrennen. Ga eens een keer wat nuttigs doen dan de hele dag vlaai eten of zo![]()
Beter dan die gare accenten allemaal, zoals een harde R wtf hebje daar aan :/ sta je daar als een student wat te lullen als een n00b. Iedereen lacht je hendig hard uit terwijl je dik gepwned word en maar over anderen blaten. Dusjeh ik win deze discussie nu hequote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee man, als ik ergens een tyfes hekel aan heb dan zijn het wel mensen met een zeikerig accent, limburgers bijvoorbeeld, je hebt zo'n verrachte zachte g, zo kan je toch nóóít serieus genomen worden, ja jij wordt ook niet serieus genomen maar dat is een ander verhaal.
Ja gjjodverdumme mén dat goat toch neit!!, ja echt overtuigend komt dat over, als er zo'n limburger zo'n taal tegen me aanslaat, echt ik zou niet weten wat ik moet doen.
Keihard in me broek schijten of gewoon teringhard wegrennen. Ga eens een keer wat nuttigs doen dan de hele dag vlaai eten of zo![]()
Ja jij wint, hier heb je een euro ga jij maar een ijsje kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beter dan die gare accenten allemaal, zoals een harde R wtf hebje daar aan :/ sta je daar als een student wat te lullen als een n00b. Iedereen lacht je hendig hard uit terwijl je dik gepwned word en maar over anderen blaten. Dusjeh ik win deze discussie nu he
quote:
Hebben ze in Delft een perron 8B?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een lelijk gezicht.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef MarkyB het volgende:
Boh gek!!! Da wijf moet genaaid worden!
Troost je jongen, kwaliteit wordt niet mer gewaardeerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er zijn altijd weer jaloers mensen he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |