Voor hem zou dat een compliment zijn. Want ik... jaja... ben toch alweer een oldbie!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ben je een kloon van Maikul? BOH?
quote:
Je kutposts, gefistfuck bij bepaalde users en je rotkop.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn dank is groot, waar heb ik dit aan verdiend ?
Drink dich nog mèr eine van mich! :-)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Paultjuhhh ga zo door!!!
[afbeelding]
Ik drink er een op paultjuhhh
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ben je een kloon van Maikul? BOH?
Drink jij er nog maar eentje van mij.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heeft u die zin ook in een NL uitvoering?
Er zijn altijd weer jaloers mensen hequote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kutposts, gefistfuck bij bepaalde users en je rotkop.
Ik word nooit meer gebannedquote:Op maandag 2 januari 2006 00:30 schreef sannydude het volgende:
[..]
Als je niet gebant wordt, heb je in mijn ogen ook al gewonnen![]()
Die na 5 minuten weer op slot zitquote:Op maandag 2 januari 2006 00:32 schreef sannydude het volgende:
[..]
en anders maak ik er weer een topic over
ik ga eens kijeknquote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef sannydude het volgende:
[..]
okik vergeef het je, het is tenslotte 2 januari he
tip: pagina 4 van de FB
mijn hartquote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik ben wel de sjiekste user van het ganse forum en jullie lekker niet =]
JIJ ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik ben wel de sjiekste user van het ganse forum en jullie lekker niet =]
Jeweetquote:
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te gevenquote:
WOW jij bent stoerquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te geven![]()
peronn is met 1 R en 2 Nnenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jou één van de irritantste en meest infantiele mensen hier op het forum, eigenlijk hoor jij hier niet maar hoor jij momenteel op perron 8B te staan op het punt de aanstormende intercity richting Eindhoven een flinke kopstoot te geven![]()
Dribbel ik hou hier niet van je krijgt al van die stomme duffe cerror/yvonne/dirkh praatjes met mensen voor treinen koppen enzquote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maikuuul ga jij eens kankerhard doodquote:Op maandag 2 januari 2006 00:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dribbel ik hou hier niet van je krijgt al van die stomme duffe cerror/yvonne/dirkh praatjes met mensen voor treinen koppen enz
Ik hou daar niet zo van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |