abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33609621
Ik vind sommige users echt irritant. Er zijn veel users die op elkaar lijken, van die mensen die vinden die verwachten dat fok op een bepaalde manier moet worden ingevuld in plaats van dat het gewoon een jongereforum is met verschillende users. Daar irriteer ik me best aan. Het is soms gewoon zo voorspelbaar. Er mag gewoon niet zo veel. Ik ben meer van gewoon relaxed doen en niet al te serieus doen. Als je een beetje iets verkeerdgeplaatste reactie geeft, dan ben je gelijk dit en dat. De die-hard-fokkers moeten fok wat minder serieus nemen, t is gewoon een forum! Dat is wat ik kut vind aan fok
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33609636
Mja... vervelende users...
  Donald Duck held zondag 1 januari 2006 @ 20:58:19 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33609646
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33609697
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33609706
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
ja dat bedoel ik zo een beetje, je verpest het gewoon een beetje. Ik bedoel als je elke keer chagrijnig ben als je op fok komt, waar is de gezelligheid dan. Ik bedoel als je op een forum komt, dan gaat het toch voor een groot deel om samen met andere users te communiceren. Het is een beetje ieder voor zichzelf, verdedige en aanvalle
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 1 januari 2006 @ 21:01:10 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33609711
Ik vind jouw moeder kut.
pi_33609722
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
pi_33609734
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
pi_33609756
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:03:57 #10
3767 Herald
Come get some
pi_33609768
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Het is soms gewoon zo voorspelbaar.
Hoe bedoel je? Voor mij komen die 20 schaamhaartopics dit jaar als complete verrassing!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_33609770
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
Ik de jouwe vaginistisch
Live it!
pi_33609774
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
pi_33609778
Kliekjes.
pi_33609789
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
Herkennen mensen zich hier niet in?
pi_33609801
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef karoltje het volgende:
Kliekjes.
Ja he, dat is klote
pi_33609806
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33609810
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Door de users.
Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen!
Voorbeelden? Welk subfora? Welk topic is verneukt?
Of zijn het alleen die standaard baggeraars?
  zondag 1 januari 2006 @ 21:06:02 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33609822
Onnuttige slowchatreeksen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33609828
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:

[..]

ik erger me ook al jaren aan een hele zooi 'die-hard' fokkers die echt denken dat alles wat zij zeggen en doen goed/leuk is... dus ik ben het helemaal met je eens en ik vind dit een geweldig topic!!!
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  zondag 1 januari 2006 @ 21:06:36 #20
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_33609835
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom heb jij een hekel aan nederlanders?
pi_33609846
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Er mag gewoon niet zo veel.
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33609860
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig
Kerel, het is gewoon zo een voorspelbare reactie. Ik moest et gewoon ff aanwijze om te late zien wat ik bedoel. En natuurlijk vind ik het kut, daarom open ik dit topic
En ik hoef niet te rade of jij een users van de "diehard ouwegarde" bent of een user die hier niet zo veel post,
  zondag 1 januari 2006 @ 21:08:44 #23
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33609879
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef amornl87 het volgende:

[..]

En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
.
pi_33609885
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!
Live it!
pi_33609929
De ban voor maikuuul.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')