ja dat bedoel ik zo een beetje, je verpest het gewoon een beetje. Ik bedoel als je elke keer chagrijnig ben als je op fok komt, waar is de gezelligheid dan. Ik bedoel als je op een forum komt, dan gaat het toch voor een groot deel om samen met andere users te communiceren. Het is een beetje ieder voor zichzelf, verdedige en aanvallequote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ikquote:Op zondag 1 januari 2006 21:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Door de users.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
Hoe bedoel je? Voor mij komen die 20 schaamhaartopics dit jaar als complete verrassing!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Het is soms gewoon zo voorspelbaar.
Ik de jouwe vaginistischquote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaarquote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
Herkennen mensen zich hier niet in?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
Ja he, dat is klotequote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef karoltje het volgende:
Kliekjes.
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zieligquote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
ik erger me ook al jaren aan een hele zooi 'die-hard' fokkers die echt denken dat alles wat zij zeggen en doen goed/leuk is... dus ik ben het helemaal met je eens en ik vind dit een geweldig topic!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
waarom heb jij een hekel aan nederlanders?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Er mag gewoon niet zo veel.
Kerel, het is gewoon zo een voorspelbare reactie. Ik moest et gewoon ff aanwijze om te late zien wat ik bedoel. En natuurlijk vind ik het kut, daarom open ik dit topicquote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |