Ik zag net een voorstukje ervan. Ik weet niet of het leuk is (mischien is het wel heel flauw), maar ik ga morgen denk ik wel even kijkenquote:Sociaal experiment
waarin acht bloedmooie maar niet al te slimme vrouwen worden gekoppeld aan acht briljante mannen, die op het gebied van sociale vaardigheden echter nogal achtergesteld zijn. De gevormde stelletjes moeten computers repareren, mode-makeovers verrichten, zingen in een karaoke-bar en strippoker spelen om kans te maken op de hoofdprijs van 250.000 dollar. Gedurende deze competitie brengen de nerds hun intellect over op de dames, terwijl de beauties de looks van de mannen opleuken.
Nee dat laatste denk ik ook niet nee. En het is wel een grappig concept inderdaat, vandaar ook dit topicquote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef Tali-banaan het volgende:
grappig concept, al denk ik dat de beauties na de show niks meer met die nerds te maken willen hebben
En hoe die nerds met die vrouwen om gaanquote:Op zondag 1 januari 2006 2
1:30 schreef bob1234 het volgende:
Is wel leuke serie, erg om gelachen over hoe dom sommige meiden kunnen zijn.
vertel!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En hoe die nerds met die vrouwen om gaan.
Is een Engels programma, dus ze hebben denk ik de crew van Tom's Hardware site gevraagdquote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef WesHell het volgende:
dit lijkt me leuk...
hebben ze GoT members gevraagd?
Zo ziet het er wel uit. Sommige van de mannen lijken me ook gemaakt nerderig.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Lijkt wel grappig, maar volgens mij zijn het acteurs.![]()
Dat was gewoon té! Echt wel acteurs.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moest wel lachen toen die laatste jongen blij het gordijn opentrok met "hellooow!".![]()
![]()
Die was wel lelijk jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Lepeltje lepeltje.
You're going to feed me?
Te flauw gewoon.![]()
![]()
![]()
Hee! Ze zeiden er niet bij dat New England een staat was hè!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef VoreG het volgende:
Je krijgt eerst alle staten met New te horen en daarna wat is de hoofdstad van de staat New England....
O ja, sorryquote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Ze zeiden er niet bij dat New England een staat was hè!Het kon ook een land zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echte liefde in de maak, hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1 dag bij de nerds en nu al loopt ze te sletten
Dat is nu een volboed rasslet!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1 dag bij de nerds en nu al loopt ze te sletten
Die Mindi ( ? ) is wel leuk, maar de rest ......quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
Echt briljant, ongelooflijk hoe dom die meiden zijn.
Dat vind ik ook. Met een kleine make-over (brilletje af, haar goed knippen, puisten weg etc.) zijn sommige gewoon heel normale leuke intelligente jongens. Zoals die Eric (of hoe die gast met bril en half lang haar nu in de afvalronde ook heet)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
Echt briljant, ongelooflijk hoe dom die meiden zijn. Volgensmij zijn er massa's Nederlanders die beter Engels spreken dan zij. Die jongens vind ik trouwens niet allemaal even nerdig, sommigen vallen nog wel mee.
Intelligent sowieso wel jaquote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
zijn sommige gewoon heel normale leuke intelligente jongens
Volgende weekquote:Op maandag 2 januari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Wanneer komt het weer ?
Die Richard is echt jammer. Veel te over the top.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat voorstukje zag er weer veelbelovend uit met die Richard (?).
Há! Ke had me echt ff tuk nerdjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lauren is lekker![]()
Messenga, doe je niet mee?
Ja, dat is wel een minpunt ja...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Richard is echt jammer. Veel te over the top.![]()
Ah, hij ziet het ookquote:Op maandag 2 januari 2006 23:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Há! Ke had me echt ff tuk, kben een nerdje![]()
Wel geensceneerd dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geweldig. Volgens mij zijn het geen acteurs. Dat figuur is gewoon te.. om bedacht te zijn. Maar wordt het wel een beetje aangedikt allemaal. Zo doen sommige van die jongens zich nerderiger voor dan ze zijn. , imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |