Jij moet wat anders doen...quote:Op zondag 1 januari 2006 19:41 schreef Jett het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, sukkel lekker voor je
Ik vroeg me al af waarom ik je niet te pakken kreeg op je GSM..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:40 schreef _Yapser_ het volgende:
Godverdegloeiende, had ik dat nou niet gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Gister, hutjemutje op een krap gedeelte aan het begin van de flat was ik bezig met wat redelijk zwaar vuurwerk. Ik had vrij zicht en ineens kwamen er, net toen ik het vuurwerk had aangestoken, wat mensen voor me staan. Roepen had geen zin, er werd geen gehoor gegeven. Toen was het moment daar en knalde het vuurwerk in m'n hand, met het gevolg dat ik 2 vingers kwijt ben![]()
. Inmiddels zag ik dat de mensen al wat verder heen waren en me uit zaten te lachen. Een paar minuten later kwam de ambulance en ik mocht vanochtend weer weg.
Godgloeiende, dit verhaal typen heeft me zowat een kwartier geduurd![]()
.
kan jij nog wel gooien met 3 vingers?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
Jij moet wat anders doen...
* _Yapser_ gooit met de 3 resterende vingers een woordenboek
atleast somebody cares. hoe laat kom je? hardstikke dankjewel iigquote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik je niet te pakken kreeg op je GSM.......... tering man, ik kom morgen effe bij je langs okee!!!! sterkte en succes he!!!
Survival of the Fittest.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:40 schreef _Yapser_ het volgende:
Godverdegloeiende, had ik dat nou niet gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Gister, hutjemutje op een krap gedeelte aan het begin van de flat was ik bezig met wat redelijk zwaar vuurwerk. Ik had vrij zicht en ineens kwamen er, net toen ik het vuurwerk had aangestoken, wat mensen voor me staan. Roepen had geen zin, er werd geen gehoor gegeven. Toen was het moment daar en knalde het vuurwerk in m'n hand, met het gevolg dat ik 2 vingers kwijt ben![]()
. Inmiddels zag ik dat de mensen al wat verder heen waren en me uit zaten te lachen. Een paar minuten later kwam de ambulance en ik mocht vanochtend weer weg.
Godgloeiende, dit verhaal typen heeft me zowat een kwartier geduurd![]()
.
kan jij nog dommer lullen?????? repareer jij je usericoon maar eerst voordat je stom gaat reageren in een best serieus topicquote:
zou jij in staat zijn foto's te maken??quote:Op zondag 1 januari 2006 19:45 schreef lucifer25 het volgende:
dit topic sucked zonder fotooooooos!!!!!!!
sterkte nog
Als je "ow wat zielig" "ow wat erg" reacties had verwacht had je het beter niet op fok kunnen postenquote:
weetje wat dom is, 2 VINGERS KWIJT RAKENquote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef tazmanian het volgende:
[..]
kan jij nog dommer lullen?????? repareer jij je usericoon maar eerst voordat je stom gaat reageren in een best serieus topic![]()
er zijn gewoon dus idd users hier die ik dit zou toewensen om ze zo een beetje wakker te schudden..... wat een horken zeg!!! Yaps tot morgenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef zenith_ust het volgende:
wat een godvergeten knkr reactie krijg je hier van eigenschuld en zo knkr straal lekker op ofzo.
jongen sterkte ... en succes verder.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef Tafkahs het volgende:
jammer joh, zit niet in het basispakket
ik ga morgen langs!! zal kijken of zijn hand wil poseren voor me!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef ioko het volgende:
Sorry, maar ik geloof niets zonder foto's, dus voordat ik je sterkte ga wensen
En nu? IJzerdraadjes proberen ?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:51 schreef _Yapser_ het volgende:
ik probeer foto's te regelen, ik wilde niet dat er een krantbericht ofzo over kwam..
ik wou precies hezelfde tikkenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef ioko het volgende:
Sorry, maar ik geloof niets zonder foto's, dus voordat ik je sterkte ga wensen
http://www.nu.nl/news/649(...)ing_%28video%29.htmlquote:In het Overijsselse Holten verloor een 20-jarige man drie vingers door vuurwerk.
Gegund?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef Smaakpolitie het volgende:
Als je twee vingers verliest door vuurwerk wandel je niet de volgende morgen al het ziekenhuis uit heur, edoch had ik je het wel gegund.![]()
fakequote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef _Yapser_ het volgende:
Ik ben te lam om dit lang vol te houden, dus:
[afbeelding]
Prettige jaarwisseling.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef _Yapser_ het volgende:
Ik ben te lam om dit lang vol te houden, dus:
[afbeelding]
Prettige jaarwisseling.
Hou jij daar nou nooit over op?quote:
en toch raak ik daar geen 2 vingers meer kwijt.quote:
prutser!!! maar wel een voor de rest goed 2006 gewenst hoor!!!! ow en morgen kom ik dus niet langsquote:Op zondag 1 januari 2006 19:58 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
Wat ben jij slim man. Het IQ van een gemiddelde pool en toch nog kunnen zien dat het nep is?
rofl, is er iig iemand ingetuindquote:Op zondag 1 januari 2006 19:59 schreef tazmanian het volgende:
[..]
prutser!!! maar wel een voor de rest goed 2006 gewenst hoor!!!! ow en morgen kom ik dus niet langs![]()
wat heb je liever, 2 vingers of je longen?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
en toch raak ik daar geen 2 vingers meer kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |