Euh kneus als je de intercity maastricht - haarlem hebt, die stopt niet op bijlmer hoor.. Utrecht, Duivendrecht, Amsterdam-Amstel en dan Amsterdam-Centraal.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef Camplo het volgende:
Pak dan ook de intercity die ook op Bijlmer stopt kneus
Nee, kan best, maar je moet voor de Bijlmer Bier Hal eigenlijk op station Bijlmer uitstappen en niet Duivendrechtquote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef bierglas het volgende:
[..]
Euh kneus als je de intercity maastricht - haarlem hebt, die stopt niet op bijlmer hoor.. Utrecht, Duivendrecht, Amsterdam-Amstel en dan Amsterdam-Centraal.
Dat is het dichtsbij ja. Maar aangezien ik de laatste trein had die reed, was de makkelijkste optie duivendrecht aangezien als ik naar bijlmer wou ik meer dan een uur te vroeg kwam. En met deze gewoon precies op tijd. Maargoed dat is ook niet het hele probleem en gaat het ook niet om. De trein had gewoon moeten stoppen op duivendrecht, zoals het hoord. En dat deed ie niet, daarom zijn de NS huftersquote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef pAin het volgende:
[..]
Nee, kan best, maar je moet voor de Bijlmer Bier Hal eigenlijk op station Bijlmer uitstappen en niet Duivendrecht.
Stap je toch over kneus. En er stond nergens welke je had...kneus.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef bierglas het volgende:
[..]
Euh kneus als je de intercity maastricht - haarlem hebt, die stopt niet op bijlmer hoor.. Utrecht, Duivendrecht, Amsterdam-Amstel en dan Amsterdam-Centraal.
Ga je moeder pesten ofzo nerd, je hebt duidelijk geen idee waar mijn klacht nu eigenlijk over gaat.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Stap je toch over kneus. En er stond nergens welke je had...kneus.
Wie kwam er nou te laatjij of ik
Sja, dan is het wel zuur!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef bierglas het volgende:
[..]
Dat is het dichtsbij ja. Maar aangezien ik de laatste trein had die reed, was de makkelijkste optie duivendrecht aangezien als ik naar bijlmer wou ik meer dan een uur te vroeg kwam. En met deze gewoon precies op tijd. Maargoed dat is ook niet het hele probleem en gaat het ook niet om. De trein had gewoon moeten stoppen op duivendrecht, zoals het hoord. En dat deed ie niet, daarom zijn de NS hufters
Heus wel, maar JIJ zat met de gebakken peren folk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten ofzo nerd, je hebt duidelijk geen idee waar mijn klacht nu eigenlijk over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |