abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33607580
Ik gisteravond dus uit. Ik wou naar amsterdam, heineken music hall om precies te zijn. Moet ik dus station duivendrecht eruit als je vanaf utrecht komt. Maar er was een bommelding geweest en door die reden reed de trein in 1x door naar amsterdam centraal en stopte niet bij duivendrecht... waar slaat dat op? Hij komt godverdomme langs duivendrecht. De reden was dat het NS personeel ook graag nieuwjaar wou vieren.... najaaa Als die gestopt was bij duivendrecht had het hoogstens 5 min langer geduurd. Hierdoor hebben we een taxi moeten pakken, wat 50 euro gekost heeft (gelukkig wel met 4 man kunnen doen zodat het 12,50 pp was).

Waar kan ik een klachtenformulier invullen? Ik eis op zn minst het taxigeld terug.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_33608005
Pak dan ook de intercity die ook op Bijlmer stopt kneus
JOHNNY HEITINGA
pi_33608089
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef Camplo het volgende:
Pak dan ook de intercity die ook op Bijlmer stopt kneus
Euh kneus als je de intercity maastricht - haarlem hebt, die stopt niet op bijlmer hoor.. Utrecht, Duivendrecht, Amsterdam-Amstel en dan Amsterdam-Centraal.
pi_33609033
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef bierglas het volgende:

[..]

Euh kneus als je de intercity maastricht - haarlem hebt, die stopt niet op bijlmer hoor.. Utrecht, Duivendrecht, Amsterdam-Amstel en dan Amsterdam-Centraal.
Nee, kan best, maar je moet voor de Bijlmer Bier Hal eigenlijk op station Bijlmer uitstappen en niet Duivendrecht .
pi_33610747
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef pAin het volgende:

[..]

Nee, kan best, maar je moet voor de Bijlmer Bier Hal eigenlijk op station Bijlmer uitstappen en niet Duivendrecht .
Dat is het dichtsbij ja. Maar aangezien ik de laatste trein had die reed, was de makkelijkste optie duivendrecht aangezien als ik naar bijlmer wou ik meer dan een uur te vroeg kwam. En met deze gewoon precies op tijd. Maargoed dat is ook niet het hele probleem en gaat het ook niet om. De trein had gewoon moeten stoppen op duivendrecht, zoals het hoord. En dat deed ie niet, daarom zijn de NS hufters
pi_33610766
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef bierglas het volgende:

[..]

Stap je toch over kneus. En er stond nergens welke je had...kneus.
Wie kwam er nou te laat jij of ik
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 januari 2006 @ 21:42:36 #7
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33610780
Ja en de reisplanner op de site doet het ook al niet
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33610864
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:

[..]

Stap je toch over kneus. En er stond nergens welke je had...kneus.
Wie kwam er nou te laat jij of ik
Ga je moeder pesten ofzo nerd, je hebt duidelijk geen idee waar mijn klacht nu eigenlijk over gaat.
pi_33610970
Het is hier ook wel eens gebeurd, sloeg de trein een station over.

"Dames en heren, volgens mij hebben we Woerden Centraal gemist. Onze excuses hiervoor."

pi_33611087
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef bierglas het volgende:

[..]

Dat is het dichtsbij ja. Maar aangezien ik de laatste trein had die reed, was de makkelijkste optie duivendrecht aangezien als ik naar bijlmer wou ik meer dan een uur te vroeg kwam. En met deze gewoon precies op tijd. Maargoed dat is ook niet het hele probleem en gaat het ook niet om. De trein had gewoon moeten stoppen op duivendrecht, zoals het hoord. En dat deed ie niet, daarom zijn de NS hufters
Sja, dan is het wel zuur!
pi_33611129
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef bierglas het volgende:

[..]

Ga je moeder pesten ofzo nerd, je hebt duidelijk geen idee waar mijn klacht nu eigenlijk over gaat.
Heus wel, maar JIJ zat met de gebakken peren folk.
JOHNNY HEITINGA
pi_33611638
Reisplanner is kapot. lekker is dat. En 9292ov doet het ook al niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')