Nee, het is een reportage van een half uur over die wedstrijd.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:04 schreef Suijk het volgende:
Ze zenden die hele match tegen Benfica uit dus?
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
Ik ken al die beelden al.
Sla het dus over.
That's the spiritquote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef MaxPower het volgende:
Aangezien ik nog niks van Best gezien heb zal ik zeker ff inschakelen.
Het is trouwens Benfica - Man U in de kwartfinale van de EC-1 in 66quote:Op zondag 1 januari 2006 19:04 schreef Suijk het volgende:
Ze zenden die hele match tegen Benfica uit dus?
Mooi om te zien hè ? Die man had allesquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef MaxPower het volgende:
Schitterend. Wat een snelheid en een techniek.
Klasse. Dit interview is ook mooi.quote:
Hè gelukkig maar.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
Juist dat interview wilde ik nog eens terugzien, dus dat heb ik wel weer even aanstaan.
Tja..en zijn duizenden vrouwen en zijn gevangenistijd.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Hè gelukkig maar.
Wel mooi dat ie over zijn drankverleden praat alsof dat achter hem lag.
Kwartfinale in Lissabon?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Man U. kijk ik ook als Arsenal fan. Verder toch niks op tv. Mar die beste wedstrijd van Best uit 66 ben ik echt nieuwsgierig naar.
en dat is de reden waarom ik totaal niet kijk,een avondje manyoo voor mijn plezier? nee dank jequote:Op zondag 1 januari 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik haak een uurtje af. 'Best club of the world, first rock 'n' rollers on the pitch, Biggest players ever.'
Hier kan ik niet tegen, een club die 25 jaar geen kampioen kon worden en zelfs degradeerde uit de hoogste divisie.
George is een held van me maar ik weet nu weer waarom ik Man U. haat.
Dat ware bekende Engelsen die ik niet kende behalve Jerry Hal van The Specials.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef MaxPower het volgende:
Bah, die kritiekloze documentaire over ManU. Oh wat zijn we goed. En dan die zogenaamde supporters; allemaal zaten ze voor de tv bij de grote wedstrijden...
Dat weten we nu wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
George Best, iemand die zich moedwillig heeft doodgezopen, zelfs met zn op voorrang verkregen nieuwe lever. Kan ie nog zo een goeie voetballer geweest zijn, dan hoeft al die adoratie voor mij niet. Dan ben je gewoon niks waard.
Zal ik zeker doen Tongquote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel.
Pak er zelf nog één.
Precies laat dan supporters aan het woord die er bij waren. Ooggetuigenverslagen zijn zoveel mooier dan bekende mensen die koketteren met supporter zijn van een succesvolle club omdat dat goed is voor hun carriere.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ware bekende Engelsen die ik niet kende behalve Jerry Hal van The Specials.
Ik neem aan dat Oasis niet voorbij gekomen is...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
GVD De muziek die ze draaien van Manchester bands.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Oasis niet voorbij gekomen is...![]()
Geen Cruijff geen Maradona en geen Pele. Daar komt niemand aan.Maar Best was wel een top tien speler. Dat ben je toch met me eens ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef jimjim1983 het volgende:
't was duidelijk geen cruyff. maar erg mooie speler, dat wel
heb trouwens the offical george best story net binnen![]()
ja maar dan wel ergens onderaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Cruijff geen Maradona en geen Pele. Daar komt niemand aan.Maar Best was wel een top tien speler. Dat ben je toch met me eens ?
Pelequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar dan wel ergens onderaan
Zico had er ook bij gemogen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef jimjim1983 het volgende:
heb helaas nooit wat van Puskas en Di Stefano gezien.
Vind Zico en Socrates ook hele mooie spelersmaar heb ze niet genoeg zien spelen om daar een goed oordeel over te vellen. en Garrincha was beter dan Pele
maar die george best - the official story mag ik zeker niet uploaden en hier plaatsen he?
van mij mag het hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef jimjim1983 het volgende:
heb helaas nooit wat van Puskas en Di Stefano gezien.
Vind Zico en Socrates ook hele mooie spelersmaar heb ze niet genoeg zien spelen om daar een goed oordeel over te vellen. en Garrincha was beter dan Pele
maar die george best - the official story mag ik zeker niet uploaden en hier plaatsen he?
je kan toch ook iets uploaden in zo'n usend it ding en onder mom vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
als er morgen nog geen modje heeft gereageerd dan komt ie eraan
deze: http://www.iofilm.co.uk/f(...)est_story_2000.shtmlquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:44 schreef MaxPower het volgende:
welke is het jimjim? die van de bbc?
Pele ooit zien spelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
nou.......volgens mij krijgt Maradonna meer uit dat ene been dan Pele uit beide. maar goed, dat is off-topic
jazeker, heb ook een documentaire hier liggen over Pele en Garrincha (quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jazeker, heb ook een documentaire hier liggen over Pele en Garrincha ()
maar de tegenstand toen was ook echt nihil.
ja je werd of door midden gebroken of je kon gewoon doorlopenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ze braken destijds je benen zonder bestraft te worden. Kijk eens naar Brazilië - Bulgarije op het WK - 66 Pele moest het toernooi zwaar geblesseerd verlaten.
Hoezo kansloosquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je werd of door midden gebroken of je kon gewoon doorlopenmaar dit is een kansloze discussie.
omdat wij van mening verschillen en jij mij niet van de jouwe kan overtuigen en ik jou niet van de mijnequote:
Ok, maar ik heb wel gelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat wij van mening verschillen en jij mij niet van de jouwe kan overtuigen en ik jou niet van de mijne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |