Ik heb het gevoel of ik iedere 5 minuten iets zie wat met sex te maken heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:17 schreef NoSigar het volgende:
Goh, het is slecht gecast en bagger geschreven. Rot toch op zeg.
Ik vraag me af of het daarover gaat, de serie Empire van ABC ging namelijk over de periode na de moord op Caesar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Er komt echter wel een tweede seizoen in 2007, zoals hierboven aangegeven. Ik denk zelf dat het tweede seizoen zich zal spitsen op de volgende keizer, Augustus. Keizer Augustus heette in zijn jonge jaren Octavius, en deze jonge man komt in de huidige serie voor.
Het was in eerste instantie inderdaad een miniserie, maar het succes was groot genoeg om er een vervolg aan te geven.
Ook als je je ogen dicht hebt hé.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:55 schreef WAT het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel of ik iedere 5 minuten iets zie wat met sex te maken heeft.
Je zag er wel een beetje van, maar zo duidelijk als in de HBO versie was het niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef ixio het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet want de scene met de aanleiding voor die aanval zat er gewoon in.
Lees je eens in over dit onderwerpquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik vindt het wel wat overdreven dat ze Augustus met z'n zus laten neuken, zal best voorkomen maar of het historisch verantwoord is en iets heeft toe te voegen aan het verhaal is een beetje de vraag.
Mensen op sandalen doden andere mensen op sandalen. Vrouwen in lange jurken trekken hun jurk uit om te douchen of te neuken met hun broer. Dat was het zo'n beetje.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen op sandalen doden andere mensen op sandalen. Vrouwen in lange jurken trekken hun jurk uit om te douchen of te neuken met hun broer. Dat was het zo'n beetje.
Jezus christus SCquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen op sandalen doden andere mensen op sandalen. Vrouwen in lange jurken trekken hun jurk uit om te douchen of te neuken met hun broer. Dat was het zo'n beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
Op sbs6? Eentje maar hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond weer 2 afl
wat dacht je van een aflevering van een uurquote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
21:30 Rome
22:30 Hart van Nederland
Dit volgens internet
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat dacht je van een aflevering van een uur![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef GertJanPeter het volgende:
Goede serie manik heb alle 12 de afleveringen gezien....en ik ben toch wel onder de indruk.
Er wordt naar mijn mening goed geacteerd, er zit flink wat (functioneel) naakt (incl lesbische sex) en geweld in en de schrijvers bouwen het verhaal goed op naar de onvermijdelijke ontknopping.
Alleen jammer dat er geen geld was voor de (naar mijn mening) noodzakelijke Battle-scenes in dit soort historische verhalen, wantantwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Want er valt veel te spoileren aan iets dat meer dat twintig eeuwen geleden gebeurde en goed gedocumenteerd is?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef SlimShady het volgende:
Gaan jullie hier de Canvas afleveringen bespreken?
Als dat zo is open ik een SBS6-only topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |