quote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieus, welke Fokker hebben er om 0:00 gepost ?
Da's echt triest.
Waarom is het zo triest dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieus, welke Fokker hebben er om 0:00 gepost ?
Da's echt triest.
Doe es een wilde gok...quote:
Ik zie ze er wel voor aan ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:11 schreef yosander het volgende:
Ze posten zelf niet, ze hebben gewoon een programma en die post automatisch om 00:00...![]()
quote:
Iedereen op FOK! een geweldig 2006 toegewenstquote:
en het ging niet eens expresquote:Op zondag 1 januari 2006 00:00 schreef Herald het volgende:
Zonder Fok! heb ik niet eens een leven beta 4.6
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...quote:
Ja is dat een ja of een nee??quote:
Eenschquote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...
ben ik nu wereldvreemd
Welk gedeeltequote:
vind je dat triester, even triest, of minder triest dan in R&P whinen ipv praten met je vrienden/kennissen/familie?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef mcintosh het volgende:
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...
ben ik nu wereldvreemd
Ehmquote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef Herald het volgende:
[..]
vind je dat triester, even triest, of minder triest dan in R&P whinen ipv praten met je vrienden/kennissen/familie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |