quote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieus, welke Fokker hebben er om 0:00 gepost ?
Da's echt triest.
Waarom is het zo triest dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Serieus, welke Fokker hebben er om 0:00 gepost ?
Da's echt triest.
Doe es een wilde gok...quote:
Ik zie ze er wel voor aan ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:11 schreef yosander het volgende:
Ze posten zelf niet, ze hebben gewoon een programma en die post automatisch om 00:00...![]()
quote:
Iedereen op FOK! een geweldig 2006 toegewenstquote:
en het ging niet eens expresquote:Op zondag 1 januari 2006 00:00 schreef Herald het volgende:
Zonder Fok! heb ik niet eens een leven beta 4.6
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...quote:
Ja is dat een ja of een nee??quote:
Eenschquote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...
ben ik nu wereldvreemd
Welk gedeeltequote:
vind je dat triester, even triest, of minder triest dan in R&P whinen ipv praten met je vrienden/kennissen/familie?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef mcintosh het volgende:
ik vind het persoonlijk best treurig dat je om die tijd achter je PC zit ipv met vrienden/kennissen/familie wat aan het drinken bent of iets dergelijks...
ben ik nu wereldvreemd
Ehmquote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef Herald het volgende:
[..]
vind je dat triester, even triest, of minder triest dan in R&P whinen ipv praten met je vrienden/kennissen/familie?
ja natuurlijk sluit het een het andere uit, net zoals iemand die hier om 0:00 post dat moederziel alleen op een zolderkamertje doet in een verder leeg huis in een lege straat, want dat de PC de hele avond mp3's draait terwijl het geroezemoes van de familie rond de tafel met het koude buffet klinkt is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef mcintosh het volgende:
Ehm
Sluit 'whinen' in R&P 'whinen' tegen je vrienden uit?
nee whinen over dat je niet kan samenwonen en het net uit is en dergelijkequote:Hebben we het over 'whinen' in R&P om 00.00 uur op 1 januari?
Verduidelijk bitte
Is het nu de bedoeling dat ik ga kijken in welke hoeveelheden jij gefokt hebt gisteren om aan te tonen in hoeverre je wel danwel niet triest bent?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef Herald het volgende:
[..]
ja natuurlijk sluit het een het andere uit, net zoals iemand die hier om 0:00 post dat moederziel alleen op een zolderkamertje doet in een verder leeg huis in een lege straat, want dat de PC de hele avond mp3's draait terwijl het geroezemoes van de familie rond de tafel met het koude buffet klinkt is natuurlijk onmogelijk
[..]
nee whinen over dat je niet kan samenwonen en het net uit is en dergelijke
Dat er echt mensen zijn die zó diep zijn gezonkenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef kwintenstraler het volgende:
WTF maakt het uit of iemand om 00:00 op 1 januari post of om 13:12 op 6 maart![]()
eijking...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zó diep zijn gezonken.
Nou, als ik hun moeder was had ik ze stipt om 22:00 uur naar bed gestuurd, die rekelsquote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat er echt mensen zijn die zó diep zijn gezonken.
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
...Zullen er om 0:00 (of 23:59:60) gepost hebben eigenlijk? Op Fok! waren het er 4 geloof ik?
Ikzelf gok zo'n 649 bij Tweakers.
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:30 schreef Slarioux het volgende:
Bij de tweakers waren het er 11, op FOK! waren het er 18.
29sneue mensen die geen leven hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:30 schreef Slarioux het volgende:
Waarschijnlijk zijn al die 18 Fok!kers ook Tweakers, maar gaven ze de voorkeur aan Fok!, omdat dat nou eenmaal leuker isquote:Op maandag 2 januari 2006 11:30 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef kwintenstraler het volgende:
WTF maakt het uit of iemand om 00:00 op 1 januari post of om 13:12 op 6 maart![]()
Gepromoveerde Fok!kers.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn Tweakers ?
Dat bleek ook wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef TC03 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt. Ik denk dat er op Fok veel meer triestere mensen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |