De Europese Unie was tien jaar geleden dan ook heel wat anders dan de Unie van nu.quote:Op maandag 2 januari 2006 07:28 schreef StefanP het volgende:
[..]Toch frappant dat de VS er zelfs bij moest komen om de oorlog in Joegoslavie te beeindigen, aangezien de slappe EU met z'n knieen stond te knikken en tot niets dan vergaderinkjes in staat was.
Rusland? Pfff, moet je eens vragen in Oost-Europa, hoe dankbaar ze de linkse communisten zijn voor hun "bevrijding".quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh toch lees ik meestal het echte verhaal en dat komt erop neer datr we voornamelijk rusland op onze blote knieen mogen bedanken voor de bervrijding, die hebben met 20 miljoen doden, het offensief in het oosten de weg vrijgemaakt om europa te bevrijden.
Ow daar gaat het eigenlijk niet eens over.
Nou laat die mensen lekker naar amerika emigreren.
Om wel even terug te komenop die illegalen, ook in europa hebben we er nogal wat van rondlopen. Ik heb ooit wel eens een documantaire gezien, waariun men stelde dat als men uit italie alle illegalen zou verwijderen de economie een hele flinke klap zou oplopen omdat er dan geen goedkope uit te buiten arbeidskrachten zijn.
Met Irak was een wapenstilstand van kracht, die herhaaldelijk werd geschonden door Irak; alleen dat was al een legitimatie voor ingrijpen.quote:Irak en Afghanistan zijn ze gewoon binnengevallen en was er dus geen sprake van een bestaande oorlog.; maar dat is een heel andere discussie.
Riooljournalistiek. Inderdaad. Dat veel mensen elkaar napraten, zegt niet zoveel. Hoge bomen vangen veel wind, dat is een feit.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom, gezien de algemeen heersende mening over de VS in de wereld.
Of het nou legitiem of niet laat ik in het midden, maar het istotaal niet te vergelijken met ingrijpen in W.O. II, Bosnie, Somalie, etc. Totaal andere discussie dus nu nutteloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:38 schreef klez het volgende:
Met Irak was een wapenstilstand van kracht, die herhaaldelijk werd geschonden door Irak; alleen dat was al een legitimatie voor ingrijpen.
De oorlogsverklaring van Al-Qaida aan de VS, gelegitimeerd door de steun van de Taliban aan Al-Qaida lijkt me een zeer duidelijke oorlogsverklaring.
Dat maak jij er van; dan zou ik al jouw meningen, gebaseerd op argumenten in de media, ook kunen beschouwen als nablaten of riooljournalistiek. In andere woorden: de discussie slaat hier lekker dood door.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef klez het volgende:
Riooljournalistiek. Inderdaad. Dat veel mensen elkaar napraten, zegt niet zoveel. Hoge bomen vangen veel wind, dat is een feit.
De USSR heeft Oost-Europa slechts materieel kapot gemaakt, de Yank heeft de ziel van West-Europa vermoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:36 schreef klez het volgende:
Nee, wij hebben de westerse vrijheid echt grotendeels aan de Amerikanen te danken, eerst met het verslaan van de Nazi's en vervolgens het tegenhouden van de Russen.
Speak for yourself. Vooralsnog vind ik jodenhaters zoals jij een grotere bedreiging voor de Europese identiteit dan welke Amerikaan dan ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
De USSR heeft Oost-Europa slechts materieel kapot gemaakt, de Yank heeft de ziel van West-Europa vermoord.
Waar zie jij het woord Jood staan? Ga niet met woorden gooien waar je geen verstand van hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef klez het volgende:
[..]
Speak for yourself. Vooralsnog vind ik jodenhaters zoals jij een grotere bedreiging voor de Europese identiteit dan welke Amerikaan dan ook.
Ja, dat jij je primitieve "volchsempfinden" denkt te verbloemen door de term "zionisten" ipv "joden" te gebruiken voor de bron van al het kwaad in de wereld, daar hou je maar weinig mensen mee voor de gek.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord Jood staan? Ga niet met woorden gooien waar je geen verstand van hebt.
Hoe gooi jij mijn argumenten in mijn gezicht? Jij vergelijkt kritiek over de de aandacht van lubbers met kritiek over de aandacht van Amerika? Doel je daar op? Op die appels met peren vergelijking?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef klez het volgende:
Lekker makkelijk ben jij. Ik gooi je eigen argumenten in je gezicht maar als ik ze gebruik is het "nutteloos" of slaat de discussie dood.
Is dat niet net zo'n denkfout als de scheiding moslims / fundamentalisten?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef klez het volgende:
[..]
Ja, dat jij je primitieve "volchsempfinden" denkt te verbloemen door de term "zionisten" ipv "joden" te gebruiken voor de bron van al het kwaad in de wereld, daar hou je maar weinig mensen mee voor de gek.
Waarom? De meeste zionisten willen gewoon een plekkie bij hun heiligdommen, net zoals veel moslims. Dat maakt ze niet per definitie tot gewelddadige fundamentalisten. Hetzelfde kun je natuurlijk van de meeste moslims zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is dat niet net zo'n denkfout als de scheiding moslims / fundamentalisten?
Jij begon over riooljournalistiek.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe gooi jij mijn argumenten in mijn gezicht? Jij vergelijkt kritiek over de de aandacht van lubbers met kritiek over de aandacht van Amerika? Doel je daar op? Op die appels met peren vergelijking?
Of doel jij op de rest van mijn argumenten die jij spontaan maar links laat liggen?
Negeer vooral mijn argumenten nogmaals.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef klez het volgende:
Jij begon over riooljournalistiek.
En je weet heel goed dat ik met die opmerking van Lubbers refereerde aan de twijfelachtige effectiviteit van de VN. En ik ben niet de enige die daar vraagtekens bij zet.
Refereren aan is wat anders dan gelijkstellen. Het is maar een van de voorbeelden. De VN heeft zich vrijwel gediskwalificeerd met oa de uitvoering van het "food for oil" programma. Naast talloze andere zaken.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Negeer vooral mijn argumenten nogmaals.
Maar om maar op jouw argument wel te reageren: het gedrag van Lubbers gelijkstellen aan de werking van de gehele VN. Sorry, maar dat is wel heel erg kort door de bocht hoor.
Kijk, dat zijn wel degelijk argumenten. Over Lubbers beginnen was totaal nutteloos. Dat is hetzelfde als stellen dat Bush = idioot, dus de rest van de VS = idioot. En iedereen weet ook heus wel dat dat niet zo geldt.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef klez het volgende:
De VN heeft zich vrijwel gediskwalificeerd met oa de uitvoering van het "food for oil" programma. Naast talloze andere zaken.
De primitieve postst die je ook hier weer terugvind, suggereren toch iets anders. Zionisten zitten erachter, niet waar?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn wel degelijk argumenten. Over Lubbers beginnen was totaal nutteloos. Dat is hetzelfde als stellen dat Bush = idioot, dus de rest van de VS = idioot. En iedereen weet ook heus wel dat dat niet zo geldt.
Dat jij een prachtige hokjesdenker bent , heb je hier al laten blijken. Maar je mag me toch aanwijzen wat er dan wel gesuggereerd wordt?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef klez het volgende:
De primitieve postst die je ook hier weer terugvind, suggereren toch iets anders. Zionisten zitten erachter, niet waar?
mischien omdat zionisten niet de joden zijn maar de politieke macht op dit moment , en je kunt niet ontkennen dat deze asociaal te werk gaat in de wereld , als er iemand in de slachtoffer rol kruipt om maar alles te mogen maken is het het zionisme wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef klez het volgende:
[..]
Ja, dat jij je primitieve "volchsempfinden" denkt te verbloemen door de term "zionisten" ipv "joden" te gebruiken voor de bron van al het kwaad in de wereld, daar hou je maar weinig mensen mee voor de gek.
lol dat is iig beter dan het *no food but oil anyway* programma van de VS.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef klez het volgende:
[..]
Refereren aan is wat anders dan gelijkstellen. Het is maar een van de voorbeelden. De VN heeft zich vrijwel gediskwalificeerd met oa de uitvoering van het "food for oil" programma. Naast talloze andere zaken.
Welk argument negeerde ik verder?
Dat schrijf ik toch. Zionisten zitten erachter. Dat lees ik toch echt (hoewel een hoop al weggemod is).quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat jij een prachtige hokjesdenker bent , heb je hier al laten blijken. Maar je mag me toch aanwijzen wat er dan wel gesuggereerd wordt?
Klinklare nonsens. En dat jij denkt dat "vrijheid" irrelevant is in deze, en wij in het westen geen vrijheid kennen en alle ellende de schuld is van hetzelfde westen is gewoon dermate stompzinnig dat ik je alleen maar het advies kan geven met wat Irakis te gaan praten. Dan begrijp je misschien dat de wereld wat complexer is dan dat een paar zionisten de dienst uitmaken.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol dat is iig beter dan het *no food but oil anyway* programma van de VS.
(niet dat de vn lekker bzig is nee , vind het erg voorspelbaar overigens , maar als we gaan vergelijken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |