Vanochtend toen ik om 12 uur naar huis ging branden de vreugtevuurtjes nog steeds.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:18 schreef tvdleur het volgende:
Och, toen ik terug kwam vannacht om 2 uur reed ik plotseling tussen 2 ME busjes in en waren er overal nog opgeruimde plekken op straat die nadampten van iets erg warms...maargoed ik woon in de oosterpark (Groningen)
Denk dat jouw strekking hier nog een slag erger was....
Priceless!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:
Gelukkig pakt een wat oudere man (zijn vader misschien) de fiets van hem af. Er is dus toch wat verstand aanwezig. Maar deze man heeft hier andere gedachtes over. Hij vond blijkbaar dat het kind de fiets niet middenin het vuur kan gooien dus doet hij dit zelf.
Den Haag zei je?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:
Ik was lekker oud en nieuw aan het vieren bij vrienden in Den Haag. Heel gezellig lekkere champagne mooi vuurwerk. Maar waarom vinden ze het daar nodig om op elke kruising een vuur te maken. Het begon allemaal redelijk rustig een paar pallets en wat karton. Op een gegeven moment vond men dit blijkbaar te saai, dus dan leeg je je container even in zo'n vuurtje. Na een half uurtje werd dit ook wat saai dus dan gooi je gewoon de complete container van een buurman in het vuur. Na een tijdje zie ik een kindje van een jaar of 12 aankomen lopen met een best mooie fiets Deze fiets had hij ergens opgepakt en die wou die ook wel in het vuur gooien. Gelukkig pakt een wat oudere man (zijn vader misschien) de fiets van hem af. Er is dus toch wat verstand aanwezig. Maar deze man heeft hier andere gedachtes over. Hij vond blijkbaar dat het kind de fiets niet middenin het vuur kan gooien dus doet hij dit zelf. De rest van de buurtbewoners vind dit blijkbaar allemaal normaal. Maar ik niet want wat een gore stank komt er van die kutvuren af.
ik ookquote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik maak mn vreugde vuurtje altijd van de resten vant vuurwerk en t verpakkingsmateriaal dr van![]()
bij gebrek aan een melkbus / ander carbid schieten geschikte pot, zit dat er voor mij niet inquote:Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook
en dan ook nog carbid schieten...
Jij vindt het dus normaal om andermans fiets te verbranden?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
sjees zeur eens ff niet zo. Dat hoort er nu eenmaal bij....wees blij dat je niet met grof geweld van straat bent verwijderd door de ME.
Alleen als de verlichting het niet doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef lpg het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaal om andermans fiets te verbranden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |