abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33604724
Ik was lekker oud en nieuw aan het vieren bij vrienden in Den Haag. Heel gezellig lekkere champagne mooi vuurwerk. Maar waarom vinden ze het daar nodig om op elke kruising een vuur te maken. Het begon allemaal redelijk rustig een paar pallets en wat karton. Op een gegeven moment vond men dit blijkbaar te saai, dus dan leeg je je container even in zo'n vuurtje. Na een half uurtje werd dit ook wat saai dus dan gooi je gewoon de complete container van een buurman in het vuur. Na een tijdje zie ik een kindje van een jaar of 12 aankomen lopen met een best mooie fiets Deze fiets had hij ergens opgepakt en die wou die ook wel in het vuur gooien. Gelukkig pakt een wat oudere man (zijn vader misschien) de fiets van hem af. Er is dus toch wat verstand aanwezig. Maar deze man heeft hier andere gedachtes over. Hij vond blijkbaar dat het kind de fiets niet middenin het vuur kan gooien dus doet hij dit zelf. De rest van de buurtbewoners vind dit blijkbaar allemaal normaal. Maar ik niet want wat een gore stank komt er van die kutvuren af.
  zondag 1 januari 2006 @ 17:12:25 #2
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_33604877
ga daar dan niet heen. pik.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 1 januari 2006 @ 17:14:50 #3
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33604928
Paupere wijken die zo nieuwjaar vieren.... zucht... triest. Gelukkig krijg ik nooit met deze onderkant van de maatschappij te maken
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33605027
Och, toen ik terug kwam vannacht om 2 uur reed ik plotseling tussen 2 ME busjes in en waren er overal nog opgeruimde plekken op straat die nadampten van iets erg warms... maargoed ik woon in de oosterpark (Groningen)

Denk dat jouw strekking hier nog een slag erger was....
pi_33605097
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:18 schreef tvdleur het volgende:
Och, toen ik terug kwam vannacht om 2 uur reed ik plotseling tussen 2 ME busjes in en waren er overal nog opgeruimde plekken op straat die nadampten van iets erg warms... maargoed ik woon in de oosterpark (Groningen)

Denk dat jouw strekking hier nog een slag erger was....
Vanochtend toen ik om 12 uur naar huis ging branden de vreugtevuurtjes nog steeds.
pi_33605153
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:
Gelukkig pakt een wat oudere man (zijn vader misschien) de fiets van hem af. Er is dus toch wat verstand aanwezig. Maar deze man heeft hier andere gedachtes over. Hij vond blijkbaar dat het kind de fiets niet middenin het vuur kan gooien dus doet hij dit zelf.
Priceless! .
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2006 @ 18:17:48 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33606233
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:
Ik was lekker oud en nieuw aan het vieren bij vrienden in Den Haag. Heel gezellig lekkere champagne mooi vuurwerk. Maar waarom vinden ze het daar nodig om op elke kruising een vuur te maken. Het begon allemaal redelijk rustig een paar pallets en wat karton. Op een gegeven moment vond men dit blijkbaar te saai, dus dan leeg je je container even in zo'n vuurtje. Na een half uurtje werd dit ook wat saai dus dan gooi je gewoon de complete container van een buurman in het vuur. Na een tijdje zie ik een kindje van een jaar of 12 aankomen lopen met een best mooie fiets Deze fiets had hij ergens opgepakt en die wou die ook wel in het vuur gooien. Gelukkig pakt een wat oudere man (zijn vader misschien) de fiets van hem af. Er is dus toch wat verstand aanwezig. Maar deze man heeft hier andere gedachtes over. Hij vond blijkbaar dat het kind de fiets niet middenin het vuur kan gooien dus doet hij dit zelf. De rest van de buurtbewoners vind dit blijkbaar allemaal normaal. Maar ik niet want wat een gore stank komt er van die kutvuren af.
Den Haag zei je?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33609209
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Den Haag zei je?
Ja Den Haag.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:21:13 #9
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  zondag 1 januari 2006 @ 21:39:18 #10
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_33610710
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:37 schreef lpg het volgende:

[..]

Ja Den Haag.
Dat zegt al genoeg he?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:29:35 #11
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_33611944
Aan je verhaal te horen zou je zo in Utrecht geweest kunnen zijn. Same shit, different city

Hopelijk kan ik binnen 3 maanden verhuizen uit deze tokkie-buurt (Zuilen) en lekker naar de Vogelenbuurt gaan in een mooi huisje. Dag josti's, relallochtonen, relautochtonen en ander dom kutvolk
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_33613602
ik maak mn vreugde vuurtje altijd van de resten vant vuurwerk en t verpakkingsmateriaal dr van
pi_33613925
Wat een vreugde zo'n vuurtje. Doet me denken aan holbewoners, die vonden vast ook leuk.. zo'n vuurtje stoken
  maandag 2 januari 2006 @ 14:36:48 #14
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33625436
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik maak mn vreugde vuurtje altijd van de resten vant vuurwerk en t verpakkingsmateriaal dr van
ik ook
en dan ook nog carbid schieten...
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_33628013
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:

[..]

ik ook
en dan ook nog carbid schieten...
bij gebrek aan een melkbus / ander carbid schieten geschikte pot, zit dat er voor mij niet in
pi_33628229
sjees zeur eens ff niet zo. Dat hoort er nu eenmaal bij....wees blij dat je niet met grof geweld van straat bent verwijderd door de ME.
pi_33628300
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
sjees zeur eens ff niet zo. Dat hoort er nu eenmaal bij....wees blij dat je niet met grof geweld van straat bent verwijderd door de ME.
Jij vindt het dus normaal om andermans fiets te verbranden?
  maandag 2 januari 2006 @ 16:04:10 #18
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_33628428
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef lpg het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaal om andermans fiets te verbranden?
Alleen als de verlichting het niet doet.
Mij mag je er voor wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')