Ik was weer eens te ongeduldig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb dan
Ga naar Idols.nl
Klik op liveshows
Onder show: Idols: De Uitslag
Of klik gewoon op onderstaande link
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Inso, het bankengedoe is nu bezig. Renske zit nu op de bank, en na de reclame komt de rest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Iets boven die post beklaagde ik me over het feit dat ik geen RTL7 op deze TV heb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Inso, het bankengedoe is nu bezig. Renske zit nu op de bank, en na de reclame komt de rest.
Oh, ha ja dat was vorige pagina. Ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iets boven die post beklaagde ik me over het feit dat ik geen RTL7 op deze TV heb.
Toch.
Leuke foto's!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Sommige zijn echt leuk![]()
Die staan niet op de Rexona site!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef sbientje het volgende:
en waarom he b je renske er niet bijgezet CDP?
Wel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die staan niet op de Rexona site!
Ja als je ze opzoekt met die nummertjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel!
[afbeelding] [afbeelding]
De 11 die er nog inzitten op icoontjes-formaat:quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Maar die van Ariel had je wel, en die van Angelique niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja als je ze opzoekt met die nummertjes
Ik haalde ze van de pagina's af en Ariel's en Renske's pagina's waren al weg
Vaagheid..ik dacht andersom ..naja nu staan ze er allemaal..quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die van Ariel had je wel, en die van Angelique niet!
Ik zal zo de groepsfoto's ff hier neergooien:quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
Wat een ontzettende lelijke foto's.
Nou, Charissa dan, zouden d'r eerste weeën al zijn begonnen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo, Angelique had een heftige nacht achter de rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |