Ik hoop met je mee, Christon of Serge zou ik ook niet erg vinden...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop op I Jay eruit volgende week.
*hoopt*quote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop op I Jay eruit volgende week.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 5 wat betreft gisteren:
3. Raffela (die heeft wel heel kapsones en dat zou haar nog wel eens op kunnen breken denk ik)
Ellen is eng en haar ogen helemaal. Kan daar echt niets moois aan vinden.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:39 schreef TheVulture het volgende:
En Ellen is mijn Idol, ogen om in te verdrinken
Neeeee, die ogenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:35 schreef MissX het volgende:
[..]
Ellen is eng en haar ogen helemaal. Kan daar echt niets moois aan vinden.
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zienquote:Op zondag 1 januari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
3. Raffela (die heeft wel heel kapsones en dat zou haar nog wel eens op kunnen breken denk ik)
Wat een verschrikkelijke huppelkut was die Renske ook weerquote:Op zondag 1 januari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Renske en Ariel waren net bij Life and Cooking.
net een hobbit.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke huppelkut was die Renske ook weer.
Ik denk dat ze nog wel even blijft. Maar ik reken op een overwinning voor Floortjequote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zien.
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zien.
Marescha goed? Ik vond haar echt niet zo geweldig, haar workshop was vele malen beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:07 schreef superhero87 het volgende:
Wat zong Marescha goed gister! wat een verassing!
Mijn top 5 van gister:
1. Marescha
2. Aaron
3. Floortje
4. Raffaela
5. Ariel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |