Het gaat zich om het idee, uit respect zeg maar.....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Zeikwijf.
Was er ook brandgevaarlijke versiering aan het plafond?
Moest lachenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Molluck het volgende:
Beter een sterretje in je hand, dan een hand in je sterretje
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Was er ook brandgevaarlijke versiering aan het plafond?
Gezellige feesten waar jij komtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Op het feest waar ik was gooide men strijkers op de dansvloer. Ook leuk.
Respect, respect? Dus omdat een paar minderjarige kleuters ooit eens sterretjes hebben afgestoken en in de kerstversiering hebben gedrukt, in een café, mag je dat nu niet meer doen?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Het gaat zich om het idee, uit respect zeg maar.....![]()
![]()
Owja, mijn fout.quote:
Nog triester dan ik in eerste instantie dacht overigensquote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Jij ben zeker ook zo'n dipshit die msn smilies voor z'n naam zet als iemand is overleden, 'uit respect'.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Er werd zeker niet gedansd.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
voetjes van de vloer!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Zeg dat maar tegen de slachtoffers in Volendam !quote:
naast z'n oma en opa.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Messenga het volgende:
En toen werd je wakker.
wat hebben niet-volendammers daar voor boodschap aan, zoveel jaar na dato?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de slachtoffers in Volendam !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |