Het gaat zich om het idee, uit respect zeg maar.....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Zeikwijf.
Was er ook brandgevaarlijke versiering aan het plafond?
Moest lachenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Molluck het volgende:
Beter een sterretje in je hand, dan een hand in je sterretje
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Gezellige feesten waar jij komtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Op het feest waar ik was gooide men strijkers op de dansvloer. Ook leuk.
Respect, respect? Dus omdat een paar minderjarige kleuters ooit eens sterretjes hebben afgestoken en in de kerstversiering hebben gedrukt, in een café, mag je dat nu niet meer doen?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Het gaat zich om het idee, uit respect zeg maar.....![]()
![]()
Owja, mijn fout.quote:
Nog triester dan ik in eerste instantie dacht overigensquote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Jij ben zeker ook zo'n dipshit die msn smilies voor z'n naam zet als iemand is overleden, 'uit respect'.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Er werd zeker niet gedansd.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
voetjes van de vloer!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Zeg dat maar tegen de slachtoffers in Volendam !quote:
naast z'n oma en opa.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Messenga het volgende:
En toen werd je wakker.
wat hebben niet-volendammers daar voor boodschap aan, zoveel jaar na dato?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de slachtoffers in Volendam !![]()
Niks, maar ik wou gewoon even 1x in mijn leven serieus genomen worden ( nee niet serieus genomen in de vorm van in me reet geneukt te worden ) , en zelfs dat lukt niet op deze manierquote:Op zondag 1 januari 2006 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat hebben niet-volendammers daar voor boodschap aan, zoveel jaar na dato?
jij rijd ook geen auto uit respect?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef hardcorekabouter het volgende:
beter een sterretje in je hand, dan een hand in je sterretje
Wordt wakker....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Praat geen onzin, ondanks de vuurwerkramp in Enschede steek je toch ook nog steeds vuurwerk af...... En de mensen die overlijden omdat er vuurwerk in hun gezicht is ontploft?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
HAHAHquote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef Molluck het volgende:
Beter een sterretje in je hand, dan een hand in je sterretje
Als er brand uit was gebroken welquote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef Wokkel1982 het volgende:
Naja, ik lach je ook uit.
Is je jaar nu verneukt?![]()
![]()
De Zino?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
BOERquote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Exact mijn gedachte....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Zeikwijf.
Ow mijn god...om met je ondertitel te spreken: dat meen je niet!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Dan is het maar goed dat je niet in de kroeg ben geweest waar ik werk. Heb de bar meerdere malen in de fik gestokenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:35 schreef sr_firewire het volgende:
Ze weten wat er in 2001 in Volendam gebeurd is, en wat doen die klojo's: Sterretjes afsteken in het cafe waar ik was![]()
Levensgevaarlijk !
En toen ik er wat van zei werd ik uitgelachen...![]()
![]()
2006 is nu al een kutjaar.
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef hardcorekabouter het volgende:
beter een sterretje in je hand, dan een hand in je sterretje
nounou ruige man.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:37 schreef henkSX het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet in de kroeg ben geweest waar ik werk. Heb de bar meerdere malen in de fik gestoken
Mietje...
een uitgang dient ook altijd naar buiten open te gaan..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef AngrodTiwele het volgende:
Het grootste probleem in het Hemeltje was de ingang, deze deur ging naar binnen toe open.
Dus stel dat je met 40 kinderen op de deur af rent, krijg je deze niet echt open meer.
Wij hebben gisteren gewoon opgelet dat de nooddeuren, alsmede de wegen naar buiten toe veilig waren. Sterretjes is niet zo'n probleem, meer aanstekers en vuurwerk in een kroeg
Bij ons rotjes, was wel geinig.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef BrauN het volgende:
Ik zou je ook uitlachen... waarschijnlijk niet eens vanwege die kut-sterretjes.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:35 schreef sr_firewire het volgende:
Ze weten wat er in 2001 in Volendam gebeurd is, en wat doen die klojo's: Sterretjes afsteken in het cafe waar ik was![]()
Levensgevaarlijk !
En toen ik er wat van zei werd ik uitgelachen...![]()
![]()
2006 is nu al een kutjaar.
Dat weet ik, maar de meeste mensen die in een kroeg werken of zelf beziiten weten dat niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
een uitgang dient ook altijd naar buiten open te gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |