quote:Op zondag 1 januari 2006 19:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat was mij al opgevallen.![]()
Jij hebt zitten MutSeN nen met die Pitbull Pinball![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef PH52 het volgende:
Wat is dat nou ook weer voor negatief gedoe. Post-natale depressie ?![]()
Nee dat is ook niet nodigquote:Op zondag 1 januari 2006 19:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, we gaan geen 66 topics openen om jou ook te vragen om terug te komen, dus blijf gewoon.....
Baby, do you smoke after sex?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef ChantalC het volgende:ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING
ik ben weer begonnen met rokenEINDE MEDEDELING
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef melke het volgende:
Oke prima, van mij hebben jullie geen last meer hier
Dacht ik ook alquote:
Ookquote:
Goedzo, eindelijk iemand met ballen (nou ja...) Fuck de Voornemens.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef ChantalC het volgende:ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING
Nou je hebt het toch bijna een dag volgehoudenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef ChantalC het volgende:ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING
Nee ik ben ooit eens 2 jaar gestopt... Mja dat was in mijn dwaze periodequote:
Toch geloof ik echt dat je familie van hem bent, misschien weet je het wel niet, maar jullie hebben zoveel overeenkomsten, daar moet een genetische band zittenquote:
Is Melke de dochter van scanman dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Toch geloof ik echt dat je familie van hem bent, misschien weet je het wel niet, maar jullie hebben zoveel overeenkomsten, daar moet een genetische band zitten![]()
en nu is dan blijkbaar de hele familie weggevaagd van fokquote:Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou toch maar zo kunnen, Scan was misschien in zijn jonge jaren nog niet zo serieus![]()
Mega addict in da housequote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd wat telefoons mee.
als jij het zegt geloof ik jequote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of dit als 'n geintje bedoeld is of niet. Maar goed, voor de laatste keer. Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met die hele Scanman te maken. Ik vind het zelfs een belediging dat ik met hem vergeleken word! Dus kappen met die onzin en probeer mensen eens op hun woord te geloven ipv al dat gespeculeer. Alvast bedankt
Ik mag geen vreemden geloven van mn mammaquote:Op zondag 1 januari 2006 20:00 schreef melke het volgende:
Dankjewel Manu. Nu de rest nog
Het komt niet door mij hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 19:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en nu is dan blijkbaar de hele familie weggevaagd van fok![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of dit als 'n geintje bedoeld is of niet. Maar goed, voor de laatste keer. Ik heb niets maar dan ook helemaal niets met die hele Scanman te maken. Ik vind het zelfs een belediging dat ik met hem vergeleken word! Dus kappen met die onzin en probeer mensen eens op hun woord te geloven ipv al dat gespeculeer. Alvast bedankt
Typisch Scanman!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef melke het volgende:
Alsjeblief zeg.. Zo zie je maar weer hoe slecht jij mij kent...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
ok geen bloedband dus, ik geloof dat, maar je manier van posten en reageren lijkt soms op iemand die hier vroeger ook heeft gepost.
ik zal geen namen noemen![]()
Manuelke!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef ChantalC het volgende:
Ai no naffing.... Aim vrom Barselonna... Ai no naffing!
Sinds half december heb ik de complete series op dvd. Sindsdien moeten de kids verplicht elk weekend dat ze hier zijn een aflevering bekijken. In het kader van hun opvoeding (eindelijk iets bedacht wat ik kon doen met dat thema). Het eerste weekend kregen ze er gelijk twee voor hun kiezen, als sanctie voor het te weinig lachen bij aflevering 1!!! Straks gaan we aflevering 4 kijkenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Alsjeblief zeg.. Zo zie je maar weer hoe slecht jij mij kent...
Goesso!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef demins het volgende:
Sinds half december heb ik de complete series op dvd. Sindsdien moeten de kids verplicht elk weekend dat ze hier zijn een aflevering bekijken. In het kader van hun opvoeding (eindelijk iets bedacht wat ik kon doen met dat thema). Het eerste weekend kregen ze er gelijk twee voor hun kiezen, als sanctie voor het te weinig lachen bij aflevering 1!!! Straks gaan we aflevering 4 kijken![]()
14.gif!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd wat telefoons mee.
Geen idee... Ik vind het wel erg barbaars om notabene een iBook mee in bad te nemen. Zo iets doe je dat lieve ding toch niet aan?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:26 schreef Sanne het volgende:
iemand vertelde mij laatst dat het niet goed was voor mijn laptop in die vochtige badkamer.
is dat een fabeltje?
Ik zou het je niet kunnen vertellen hoor, ik heb alleen een douche, en ik weet zeker dat mijn laptop dáár niet tegen kanquote:Op zondag 1 januari 2006 20:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
14.gif!
iemand vertelde mij laatst dat het niet goed was voor mijn laptop in die vochtige badkamer.
is dat een fabeltje?
Nja, ze ligt wel lekker op een handdoekje en maakt niet de indruk zich ongemakkelijk te voelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geen idee... Ik vind het wel erg barbaars om notabene een iBook mee in bad te nemen. Zo iets doe je dat lieve ding toch niet aan?
![]()
![]()
![]()
Misschien ook nietquote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien ken ik je wel beter dan jij jezelf kent
![]()
jij ook hequote:Op zondag 1 januari 2006 20:33 schreef odie22 het volgende:
Hallo allemaal , iedereen een heel gelukkig en gezond 2006![]()
![]()
![]()
Hoi odie, lieverd!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:33 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:36 schreef soylent het volgende:
Nu het toch over Scanman gaat...
Ik zou wel eens een vote willen of -Strawberry- een eigen personage is of gewoon een kloontje van Scanman?
Ik stem kloontje.
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef odie22 het volgende:
Dat was weer mijn mededeling, ik ga een nieuwjaarsborrel drinken, doeiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Ja klopt ,heeft scanman ook een keer gezegd , strawberry is mijn dochterquote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag 12 november (intocht Sinterklaas) met beiden gechat en denk zeker te weten dat het geen kloon is van Scanman, maar echt zijn dochter! Melke is een ander verhaal.
Ik ga naar bedquote:
Hai Odie, dat gezond, dat is niet helemaal gelukt vandaag, maar dat lag aan de drankquote:Op zondag 1 januari 2006 20:33 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga naar bed
morgen weer werken, met notebook...
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef melke het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal met die Scanman? Het lijkt haast wel alsof iedereen een cloon van Scanman is. Beetje uit de hand gelopen Scanman obsessie? Daar lijkt het wel op![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga naar bed
Wel een clown somsquote:
Fok is hier gewoon normaal. De host van mijn website ligt er wel uit... en die gasten zijn natuurlijk op zondag niet aanwezigquote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef melke het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn internetverbinding?
Fok is hier eindelijk eens een keer niet traagquote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef melke het volgende:
Hoi FBquote:Op zondag 1 januari 2006 20:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel een clown soms![]()
![]()
Hallo allemaal
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga naar bed
Ja, dat zijn jouw woorden. Jij bent wel erg verdacht bezig mij te beschuldingen van een Scanman cloon. Dat zegt mij dan ook weer genoegquote:
Dat probleem hebben meer mensen: Is Fok bij iedereen zo traag?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef melke het volgende:
Die heeft zeker zwaaquote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
lekker vroeg
![]()
Nou sterkte morgen en slaap lekker![]()
![]()
Zolang of Cuall of Melke niet ineens heel veel caps gaan plaatsen, zie ik ze niet aan voor een Scanman-cloonquote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat zijn jouw woorden. Jij bent wel erg verdacht bezig mij te beschuldingen van een Scanman cloon. Dat zegt mij dan ook weer genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |