Gisteren. Niet lullig doen nou.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:26 schreef plopman het volgende:
:w het is 1 januari.
knappe jongen dat je die gekocht hebt vandaag.
Daar woon ik lul.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:28 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt een pak slaag verdient. Gratis en voor niks. Je kan hem komen ophalen op de Wallen in Amsterdam.
Dude!quote:
Je hebt het niet goed geschreven.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Een Corneliani. Ja meneer, een dikke vette Corneliani.
Pakkend blauw.quote:
Als je het ziet ga je compleet uit je potje.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:36 schreef Xenomaniac het volgende:
Pakkend blauw.
Ja!quote:
baggeren!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet het nu.
Een man in pak die kan zingen.
Wat kan je nog meer?
Het gaat om het ideequote:Op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Haske vals, maar dat doet er niet toe.
of uberhaupt pics?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:58 schreef SeLang het volgende:
pics van het pak ?
Hang on...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:58 schreef SeLang het volgende:
pics van het pak ?
Ik kan hem gewoon niet vinden!quote:
Nee! Ik bedoel het niet verkeerd, ik kan die foto echt niet vinden.quote:
Denk je dat ik nog wel even snel tussendoor naar het toilet kan?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Okay, nu wordt het een missie!
Nah, centjes zijn er genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:30 schreef Integrity het volgende:
Mooi man, dat je een VET pak gekocht hebt. Van je eigen zuurverdiende centen!
Idd we willen foto's zien!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
Waar blijven die pics?
Nee, de foto. Kan je niet lezen?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij issie zijn pak kwijt
op internet is vast wel ergens een plaatje van zo'n pak te vinden denk je zelf niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zn pak nodig om er een foto van te maken. Kun je niet denken?
Da's toch niet echt! Dan kun je net zo goed zeggen dat je een pak hebt en er geen 1 hebben. Nee, dan gewoon een echte foto van je eigen pak. Dan weten we allemaal dat het ZIJN pak is.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:27 schreef Asics het volgende:
[..]
op internet is vast wel ergens een plaatje van zo'n pak te vinden denk je zelf niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |