Ze zingt gewoon goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
weet niet waarom
Dat zie je wel aan haar forumtopic. Best zieligquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zingt gewoon goed.
Ze is alleen wat te saai om echt ver te komen denk ik.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Finale : Ellen - Raffaela
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal verassend. Denk je echt dat Ellen gaat winnen?
Nog een derde hequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef bergkampf het volgende:
Gevarenzone: Charissa - Ellen
Charissa eruit
Elk jaar is er t/m liveshow 4.. 3 personen in de gevarenzone Ik denk dit jaar t/m liveshow 5quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien zijn er nu wel twee personen in de gevarenzone, omdat er nu maar een persoon uit hoeft?
Ik hoop het ook dat Floortje of Raffie wint.. maar jah.. Nederland he...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef BVO het volgende:
Puike analyse, Dizer!.
Al denk ik dat Floortje wél winnen kan.
Nou... ze is wel goed, maar niet echt dat X-factor. In tegenstelling tot Raffie, Aaron en Floortje..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Dizer ik dnek dat Angelique trouwens best wel vel fans heeft.... weet niet waarom, maar denk dat ze nog wel eens hoog gaat eindigen....
Ik denk dat Floortje juist een typisch Nederlandse winnares is... ze pas bijvoorbeeld prima in het rijtje Big Brother-winnaressen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook dat Floortje of Raffie wint.. maar jah.. Nederland he...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |