de subtop2000 is nu bezig...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:11 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes zeg... BB afgelopen, Top 2000 voorbij... en nu?
Sport... jakkes!quote:
dat zijn die "net niet" platen he?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:14 schreef teamlead het volgende:
de subtop2000 is nu bezig...
Een beetje wel, net als daarna!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Was het zo saai voordat ik binnenkwam dan?![]()
![]()
![]()
Ik had me voorgenomen om eens aardig te gaan doen dit jaar... Demins zorgt er meteen voor dat dat goede voornemen omzeep geholpen wordt....quote:
Ow, ik wist niet dat het sport wasquote:
precies.... en wat ik tot nu toe gehoord heb, betere muziek dan de echte lijstquote:
afvallen en stoppen met roken gaat zelden samen.....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:
Ben zomaar gestopt met roken vanmorgen... Nu nog afvallen... Ben zomaar 3kg aangekomen in 2 dagen tijd![]()
Knap hoor van je... wil ook stoppen met roken, wil alleen nog niet zo lukkenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:
Ben zomaar gestopt met roken vanmorgen... Nu nog afvallen... Ben zomaar 3kg aangekomen in 2 dagen tijd![]()
Ja stoppen met roken... Dat betekent dat je die andere verslaving meer moet doen. En dan verbrand je dus weer extra calorieën... Resultaat: je valt toch af!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:21 schreef teamlead het volgende:
afvallen en stoppen met roken gaat zelden samen.....![]()
Je moet toch echt keuzes maken hoor
Ik ga aankomen en door met rokenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja stoppen met roken... Dat betekent dat je die andere verslaving meer moet doen. En dan verbrand je dus weer extra calorieën... Resultaat: je valt toch af!
![]()
![]()
Doe ik misschien ergens dit jaar wel...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:25 schreef teamlead het volgende:Heb je nu ondertussen al in je agenda gekeken?
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja stoppen met roken... Dat betekent dat je die andere verslaving meer moet doen. En dan verbrand je dus weer extra calorieën... Resultaat: je valt toch af!
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:27 schreef ChantalC het volgende:
Nahja word net gebeld door volstrekt onbekende... Zegt zijn naam niet en wenst me de beste wensen...
Vaag!
Willekeurig een nummer ingetoetst denk ik... sommige vervelen zich zo en hebben geen vrienden dat ze dat maar doenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:27 schreef ChantalC het volgende:
Nahja word net gebeld door volstrekt onbekende... Zegt zijn naam niet en wenst me de beste wensen...
Vaag!
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:27 schreef ChantalC het volgende:
Vaag!
Denk het... Klonk ook echt als een botte boer...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:28 schreef Foreverblue het volgende:
Willekeurig een nummer ingetoetst denk ik... sommige vervelen zich zo en hebben geen vrienden dat ze dat maar doen
En nee, ik was het niet
Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Denk het... Klonk ook echt als een botte boer...![]()
Zeg waar zie je me voor aan? Ik ben niet zo uitdeelderig met mijn nummer...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:29 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Weet je heel zekr dat je die persoon vannacht niet ebt gekust en gelijk je nummer in handenhebt geduwd?
Wil je zijn nummer? Hij had nummerweergave aan staan...quote:
0909-belchantalquote:Op zondag 1 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg waar zie je me voor aan? Ik ben niet zo uitdeelderig met mijn nummer...
Dank je Sanne... jij ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:32 schreef Sanne het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.![]()
En sterkte aan hen die gestopt zijn met roken.
Dank je...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:32 schreef Sanne het volgende:
En sterkte aan hen die gestopt zijn met roken.
Ach, als het maar op de goede plekken is!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:
Vanmorgen ook een een keer een vaag smsje van een dronken Belg! Vanavond maar even terugbellenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:27 schreef ChantalC het volgende:
Vaag!
Nah zal wel niet... Ik heb gewoon een ingebouwde reddingsband....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef demins het volgende:
Ach, als het maar op de goede plekken is!![]()
Beetje mollig is niet erg hoor... vind ikquote:Op zondag 1 januari 2006 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nah zal wel niet... Ik heb gewoon een ingebouwde reddingsband....![]()
Voor een vrouw is dat anders lieve schat... Het is zo deprimerend als je een leuk shirt ziet, je past het en het staat niet omdat je bepaalde lichaamscontouren ziet...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:35 schreef Foreverblue het volgende:
Beetje mollig is niet erg hoor... vind ik
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil je zijn nummer? Hij had nummerweergave aan staan...![]()
![]()
![]()
Hahahaha.... echt een sluipmordenaar he... zo zit je op je stoel, niks aan de hand... maar dan als je gaat lopen, wammmmmmquote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ernstig toe aan koffie, véééééééééééél koffie![]()
Man wat is die champagne verradelijk![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Ga je gang: *******quote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef Snaptnix het volgende:
Ik zou terugbellen, kijken wie er opneemt![]()
Computertipsquote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
![]()
Hoe die spam in je post kwam heb je zeker ook geen flauw idee van?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
![]()
Ahhhhh, ja dar kan heel frustrerend werken dan ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat anders lieve schat... Het is zo deprimerend als je een leuk shirt ziet, je past het en het staat niet omdat je bepaalde lichaamscontouren ziet...
![]()
Sponsoring van je postjes sinds 1 jan 2006?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:19 schreef ChantalC het volgende:
Ja hoooooquote:Op zondag 1 januari 2006 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
Maar zoals je naamgenoot in bb zei... gewoon happy zijn zoals je bent.
Neemt niet eens opquote:
Tot straksquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga ff lekker in bad en daarna de verplichte nieuwjaarsdagbezoekjes doen...
Tot straks
Heb vanochtend ook al slotteke gedaan hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Foreverblue het volgende:
Yesssssssss... Flugel heeft voor het eerst in 2006 moeten ingrijpen als mod![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Foreverblue het volgende:
Yesssssssss... Flugel heeft voor het eerst in 2006 moeten ingrijpen als mod![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb vanochtend ook al slotteke gedaan hoor![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Computertips![]()
Zeg wat heb jij nu voor binnenkomer zeg . De allerbeste wensen voor jou en je familie![]()
Telefoonnummers mogen niet....quote:
Tot straksquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga ff lekker in bad en daarna de verplichte nieuwjaarsdagbezoekjes doen...
Tot straks
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:38 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe die spam in je post kwam heb je zeker ook geen flauw idee van?![]()
Voor mij is het online jaar iig heel goed begonnen vannachtquote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
het is ook nog véél te vroeg
![]()
Ik hoop dat het beter wordt, anders heb ik dit jaar wel een slecht jaar
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor mij is het online jaar iig heel goed begonnen vannacht![]()
![]()
Ze was toch te laat, had het nummer allang gedraaid. Staat nu in telefoongeheugenquote:
Je moet toch wat sneller worden in 2006 flugeltjequote:Op zondag 1 januari 2006 13:48 schreef Snaptnix het volgende:
Ze was toch te laat, had het nummer allang gedraaid. Staat nu in telefoongeheugen![]()
Tot laterquote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later weer allemaal
12 uur geleden ben je ook al in bad geweestquote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Telefoonnummers mogen niet....
*nu écht in bad gaat*
Ik ga nooit in bad....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
12 uur geleden ben je ook al in bad geweest
Dat krijg je van Lush.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
12 uur geleden ben je ook al in bad geweest
Ik heb geen bad...quote:
Moet je snel een fles champagne opentrekken en opzuipen die hapquote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef cuall het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor, maar de champagne heeft mijn reactiesnelheid ernstig aangetast
![]()
Een gewone keuken is voor gewone mensen...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen een inbouwkeuken en een gewone keuken?
Ook een katerquote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef cuall het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor, maar de champagne heeft mijn reactiesnelheid ernstig aangetast
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |