Ik ga het dan niet in Lieske modus doen, maar zoals ik het zou doen. Dan mag je kijken of je overeenkomsten ziet tussen mijn manier van praten en die van Lieskequote:Op zondag 1 januari 2006 05:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaa, moet je doen..... A heeft ook al op verzoek hier in lieske mode verhaaltjes zitten tikken, is echt wel lachen
Tot een volgende keer!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 05:43 schreef M-en-A het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bedje met een bezoek vereren. De ogen worden zwaar en de kanarie begint alweer zijn ochtendliedjes te zingen.
Nog veel plezier en straks lekker slapen.![]()
![]()
![]()
Tot straks maar weer![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 05:43 schreef M-en-A het volgende:
Lieve mensen ik ga mijn bedje met een bezoek vereren. De ogen worden zwaar en de kanarie begint alweer zijn ochtendliedjes te zingen.
Nog veel plezier en straks lekker slapen.![]()
![]()
![]()
Tot straks maar weer![]()
![]()
Het is de combi he ..... welke man/vrouw voelt elkaar aan....... en zowieso ook hier op fok! wie voelt wie aan.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jullie denken dat jullie slimmer zijn, hoe komt anders de zin "mijn vrouw begrijpt me niet" in de wereld? Niet omdat jullie zo slim zijn om ons mannen feilloos aan te voelen![]()
Oke succes, we zien je weerquote:Op zondag 1 januari 2006 05:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tot een volgende keer!!!
In mijn geval zal dat aankomend weekend worden, werk he? Druk druk druk
Echt een vrouwen antwoordquote:Op zondag 1 januari 2006 05:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het is de combi he ..... welke man/vrouw voelt elkaar aan....... en zowieso ook hier op fok! wie voelt wie aan.
en nee niet lezen wie voelt aan wie
En dat kan ook weer veranderen in de loop van de jaren
Dat vraag ik dus nooit!quote:Op zondag 1 januari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt een vrouwen antwoord![]()
Oke, ik negeer even je antwoord, en leg je de volgende "vrouwen"zin voor.
Een man zegt twee minunten niks, vraagt de vrouw "waar denk je aan?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag dat niet na twee minutenquote:Op zondag 1 januari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt een vrouwen antwoord![]()
Oke, ik negeer even je antwoord, en leg je de volgende "vrouwen"zin voor.
Een man zegt twee minunten niks, vraagt de vrouw "waar denk je aan?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht hij komt los, laat hem maar ffquote:Op zondag 1 januari 2006 05:54 schreef Arliator het volgende:
Allemaal onder de indruk van mijn antwoorden?![]()
Volgens mij is het meer de onzekerheid van de vrouwenquote:Op zondag 1 januari 2006 05:54 schreef melke het volgende:
[..]
Vrouwen geilen gewoon op de gedachtengang van mannen. Daarom vragen ze het
Er zullen wel meerdere redenen zijn denk ikquote:Op zondag 1 januari 2006 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer de onzekerheid van de vrouwen
Al mijn exen hebben dit aan mij gevraagd, irl ben ik niet echt een prater, dus ik heb het heel zwaar gehadquote:Op zondag 1 januari 2006 05:54 schreef A-en-M het volgende:
neeeeee, dan moet er echt wel een aanleiding van te voren zijn geweest, of een gebeurtenis eerder op die dag pfffttt zeg nu 2 keer hetzelfde Wij zitten in die 24 uurs opdracht he werk dus veel uren samen
In mijn geval niet, denk ik, want ik kon nooit tot ze doordringenquote:Op zondag 1 januari 2006 05:56 schreef melke het volgende:
[..]
Er zullen wel meerdere redenen zijn denk ik
Een man die geen prater is is echt mijn hel! Gelukkig is iedereen anders he!quote:Op zondag 1 januari 2006 05:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al mijn exen hebben dit aan mij gevraagd, irl ben ik niet echt een prater, dus ik heb het heel zwaar gehad![]()
![]()
Dizzy is de eerste die mij echt snapt en kan volgen, daarom mag ze blijven![]()
Je bedoeld denk ik het gevoel punt... je kan ooit heel veel zeggen en niks zeggen, en soms zeg je met heel weinig heel veelquote:Op zondag 1 januari 2006 05:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al mijn exen hebben dit aan mij gevraagd, irl ben ik niet echt een prater, dus ik heb het heel zwaar gehad![]()
![]()
Dizzy is de eerste die mij echt snapt en kan volgen, daarom mag ze blijven![]()
Ja makkelijk he! Zolang ze maar bij de 10 beginnen en bij de 0 stoppenquote:Op zondag 1 januari 2006 05:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zullen zien!![]()
Hoe ging het aftellen dit jaar?![]()
Kunst is, als een vrouw mij wel snapt, dan zeg ik veel meer. Dizzy is zo'n voorbeeld die mij wel kan laten pratenquote:Op zondag 1 januari 2006 05:59 schreef melke het volgende:
[..]
Een man die geen prater is is echt mijn hel! Gelukkig is iedereen anders he!
Kennen jullie elkaar ook persoonlijk of alleen via de digitale laan?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kunst is, als een vrouw mij wel snapt, dan zeg ik veel meer. Dizzy is zo'n voorbeeld die mij wel kan laten praten
Ik herken dat bij mijn mannetje...... je moet niet gaan trekken aan woorden, maar laat het gaan, laat vertellenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kunst is, als een vrouw mij wel snapt, dan zeg ik veel meer. Dizzy is zo'n voorbeeld die mij wel kan laten praten
He, ik denk nu komt een dramatisch verslag omdat je gisteren zei dat je altijd een brok moest wegslikken, maar dat viel vandaag allemaal dus wel weer mee.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja makkelijk he! Zolang ze maar bij de 10 beginnen en bij de 0 stoppenBij jou? Waar heb jij uitgehangen?
Wat je zegt ben je zelluf!quote:Op zondag 1 januari 2006 06:04 schreef melke het volgende:
Mannen zijn gewoon rare wezens, klaar!
Of, ik heb het gevoel dat een vrouw mij niet snapt, dan ga je alles uitgebreid inkleden. Dan praat je veel, maar zeg je weinig, maar dat moet je wel, anders wordt je weer niet begrepen.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik het gevoel punt... je kan ooit heel veel zeggen en niks zeggen, en soms zeg je met heel weinig heel veel
Melke, volgens mij kom je hier heel vaak, volgens mij heb ik je gisteren nog uitgenodigd om samen met mij en dizzy oud en nieuw te vieren, volgens mij weten alle regelmatige fokkers hier hoe onze relatie is (Arliator versus Dizzy) volgens mij heb jij dat ook al meerdere keren gelezen.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:03 schreef melke het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar ook persoonlijk of alleen via de digitale laan?
Ik heb een brok in mijn keel als ik bij bepaalde zaken ga stil staan. Zolang ik er niet aan denk is er niets aan de hand. Rond 6 uur had ik het gister wel ff zo'n momentje. Toen zat er een 'shit man het is voorbij gedachte' in mijn hoofd. Daarna tegen mezelf gezegd dat ik normaal moest doen en toen best een leuke avond gehad. Ik ben tot middernacht thuis gebleven en daarna met wat vrienden en vriendinnen naar de kroeg. Heb me in ieder geval wel vermaakt!quote:Op zondag 1 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He, ik denk nu komt een dramatisch verslag omdat je gisteren zei dat je altijd een brok moest wegslikken, maar dat viel vandaag allemaal dus wel weer mee.
Ik heb bij (toneel-)vrienden thuis nieuwjaar gevierd. Iedereen bleek een enorme berg eten en drinken te hebben meegenomenHeb mijn eerste twee en laatste twee oliebollen van 2005 gehad.
Eerst hadden we een enorm depressieve cultfilm gekeken (The Green Hat), daarna naar buiten om van andermans vuurwerk te genieten - terug naar binnen en gekletst, gelachen en nog meer gegeten
tot 4:30, en toen vond ik het wel welletjes.
![]()
Jij?![]()
boys dream, sommige dingen veranderen ietwat maar niet veelquote:Op zondag 1 januari 2006 06:08 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, en we hebben nog 3 flessen champagne soldaat gemaakt - maar een halve fles heb ik over mijn beste vriend heengespoten.Altijd al gewild, fles champagne over iemand heenspuiten.
Maar wel zo raar dat ze vrouwen andere rare dingen kunne laten doen (spreek uit ervaringquote:Op zondag 1 januari 2006 06:04 schreef melke het volgende:
Mannen zijn gewoon rare wezens, klaar!
Ik weet niets over jullie persoonlijke relatie nee. Sorry. M'n post geheugen is trouwens ook niet bepaald top te noemen... Vandaar misschienquote:Op zondag 1 januari 2006 06:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Melke, volgens mij kom je hier heel vaak, volgens mij heb ik je gisteren nog uitgenodigd om samen met mij en dizzy oud en nieuw te vieren, volgens mij weten alle regelmatige fokkers hier hoe onze relatie is (Arliator versus Dizzy) volgens mij heb jij dat ook al meerdere keren gelezen.
Dus, of dit is een grap, of je weet het echt niet, maar dan heb je de afgelopen weken niks gelezen wat dizzy en ik over elkaar gepost hebben.
To the point, anders valt A- en -M me weer aandizzy en ik wonen samen, al een aantal jaren
Op de eerste plaats moet je helemaal niks, maar ik begrijp wat je bedoeld.......quote:Op zondag 1 januari 2006 06:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of, ik heb het gevoel dat een vrouw mij niet snapt, dan ga je alles uitgebreid inkleden. Dan praat je veel, maar zeg je weinig, maar dat moet je wel, anders wordt je weer niet begrepen.
Op mijn werk kan ik in 2 zinnen heel veel zeggen, andere wereld he?![]()
Zoals?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar wel zo raar dat ze vrouwen andere rare dingen kunne laten doen (spreek uit ervaring)
Maar dat dat komt omdat je er nooit bij bent geweest toen het werd vermeld (denk ik), van Melke weet ik het zeker dat ze het wel gelezen heeft.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nou Arliator, dat wist ik ook niet, maar nu wel.![]()
Okee, dus Arliator == manquote:Op zondag 1 januari 2006 06:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dat dat komt omdat je er nooit bij bent geweest toen het werd vermeld (denk ik), van Melke weet ik het zeker dat ze het wel gelezen heeft.
Ja dat kan best zo zijn, maar dan ben ik het denk ik toch wel vergeten... Is het je buurvrouw?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dat dat komt omdat je er nooit bij bent geweest toen het werd vermeld (denk ik), van Melke weet ik het zeker dat ze het wel gelezen heeft.
Buurvrouw in bed, bedoel jequote:Op zondag 1 januari 2006 06:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat kan best zo zijn, maar dan ben ik het denk ik toch wel vergeten... Is het je buurvrouw?
nah is ook nog te zien bij me avaterquote:Op zondag 1 januari 2006 06:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, dus Arliator == man
Dizzy == vrouwsnapik
Ik zie een brakke Naat en een brakke Joostquote:Op zondag 1 januari 2006 06:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah is ook nog te zien bij me avater![]()
Oke, ik ging er vanuit dat je het wel wist omdat je er meerdere keren bij was toen ik mijn liefde verklaarde voor dizzy.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet niets over jullie persoonlijke relatie nee. Sorry. M'n post geheugen is trouwens ook niet bepaald top te noemen... Vandaar misschien
Zijn jullie datquote:Op zondag 1 januari 2006 06:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah is ook nog te zien bij me avater![]()
Josti.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn jullie dat![]()
Ik dacht Naat en Menno![]()
Hobby delen, leuke mensen samen kennen etc etcquote:Op zondag 1 januari 2006 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie een brakke Naat en een brakke Joost
Maar onderschrift is wel duidelijk.
Vind ik ook intiem, met een close iemand samen internetten![]()
Zelfde als samen achter de TV toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:20 schreef melke het volgende:
Maar als jullie man en vrouw zijn, waarom dan nu samen achter de pc? Zitten jullie ook bij elkaar of zit de een op de zolder en de ander in de huiskamer? Trouwens, niet spottend ofzo bedoelt!
Als je uitmaakt, kunnen ineens de dingen wel die ze daarvoor niet deed.quote:
Sorry maar qua chats heb ik echt een zeef als geheugen... Kun je me nog ff een hint geven waar we het toen over hadden dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik ging er vanuit dat je het wel wist omdat je er meerdere keren bij was toen ik mijn liefde verklaarde voor dizzy.
Maar ik ga er geen drama van maken, bij deze weet je het dus.
Ik mag zelf niks zeggen, want ik sta bekend dat ik altijd alles vergeet.![]()
Dussssssss, ik hoop dat mijn post niet te hard was, zowel, vergeef me, ik was alleen verbaasd dat je het niet wist omdat ik het er nog even met je over heb gehad.
Zoals ik al eerder zei, het is geen drama, wil ik er ook niet van maken, voor mij is het "case closed"
We gaan verder waar we gebleven waren![]()
Nee vind ik nietquote:Op zondag 1 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde als samen achter de TV toch?
heb je het dan wel door dat de rode roos en de gele roos , mannetje en vroutje zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 06:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nou Arliator, dat wist ik ook niet, maar nu wel.![]()
Neuh, Josti is geen lekker dingquote:
ga je schamen meid, het zijn Naat en Joostquote:Op zondag 1 januari 2006 06:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn jullie dat![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga je schamen meid, het zijn Naat en Joost![]()
Ik nietquote:Op zondag 1 januari 2006 06:25 schreef melke het volgende:
Heeee ik had trouwens prijs!!!
Ik vind dit leuker dan samen tv kijken, meer interactie.quote:
Eenschquote:Op zondag 1 januari 2006 06:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan samen tv kijken, meer interactie.
En de amerikaanse "qualitytime" hebben we ook nog, meer dan genoeg![]()
![]()
Ik kom hier meer om bij te komen![]()
het zijn Naat en Joost die na de karaoke een berg wilden makenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Werkelijk![]()
Ik herken er nauwelijks iets in![]()
Ik ben wel druk om de baan te kweken die Menno had in BB, maar Dizzy lijkt in de verste verte niet op Naat, qua smoelen niet, en qua opmaaktijd ook nietquote:Op zondag 1 januari 2006 06:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zijn jullie dat![]()
Als jullie het maar leuk vinden toch? Ik kijk tv en internet tegelijk! Meiden kunnen 2 dingen tegelijk hequote:Op zondag 1 januari 2006 06:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan samen tv kijken, meer interactie.
En de amerikaanse "qualitytime" hebben we ook nog, meer dan genoeg![]()
![]()
Ik kom hier meer om bij te komen![]()
Ik heb nog nooit samen met 'n ex ofzo gecomputerd. Ja, als hij thuis was en ik ergens anders, maar nooit in een kamer ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eensch
Maar filmpje af en toe samen is ook leuk.
Precies weet ik het ook niet meer, maar ik vertelde dat dizzy en ik een stel waren, en daar kwamen wat vragen op, ook wat van jou. Ik moet gaan zoeken voor de exacte vragen, maar heb ik nu niet heel veel zin in, wil zo naar mijn bedje, maar ik ga wel zoekenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:22 schreef melke het volgende:
[..]
Sorry maar qua chats heb ik echt een zeef als geheugen... Kun je me nog ff een hint geven waar we het toen over hadden dan?
quote:
Er is verschil tussen exxen en huidigenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit samen met 'n ex ofzo gecomputerd. Ja, als hij thuis was en ik ergens anders, maar nooit in een kamer ofzo.
Ik zo vaak, op een verregende zondagmiddag.quote:Op zondag 1 januari 2006 06:28 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit samen met 'n ex ofzo gecomputerd. Ja, als hij thuis was en ik ergens anders, maar nooit in een kamer ofzo.
oef ik mag ff niks tikkenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben wel druk om de baan te kweken die Menno had in BB, maar Dizzy lijkt in de verste verte niet op Naat, qua smoelen niet, en qua opmaaktijd ook niet![]()
![]()
De rode is toch het vrouwtje, en de gele het mannetjequote:Op zondag 1 januari 2006 06:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heb je het dan wel door dat de rode roos en de gele roos , mannetje en vroutje zijn
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens een paar uuren daarna het leven van mijn moeder wat zuurder maken
![]()
![]()
Truste liefjes![]()
![]()
De romantiek van 2000+quote:Op zondag 1 januari 2006 06:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zo vaak, op een verregende zondagmiddag.
Met ICS en bluetooth een verbindinkje delen... *zwijmel*![]()
Vooral als het een film van mijn keuze isquote:Op zondag 1 januari 2006 06:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eensch
Maar filmpje af en toe samen is ook leuk.
Ja, dat is zeker waar!quote:Op zondag 1 januari 2006 06:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Er is verschil tussen exxen en huidigen![]()
Alleen nooit de 2 dingen die mannen willenquote:Op zondag 1 januari 2006 06:27 schreef melke het volgende:
[..]
Als jullie het maar leuk vinden toch? Ik kijk tv en internet tegelijk! Meiden kunnen 2 dingen tegelijk he![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen nooit de 2 dingen die mannen willen![]()
Dat weet je niet he.. Iedere vrouw is weer andersquote:Op zondag 1 januari 2006 06:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen nooit de 2 dingen die mannen willen![]()
slaap zequote:Op zondag 1 januari 2006 06:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens een paar uuren daarna het leven van mijn moeder wat zuurder maken
![]()
![]()
Truste liefjes![]()
![]()
neeeeeeeeeee kijk onder het gele roosje... staat duidelijk vrouwtjequote:Op zondag 1 januari 2006 06:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
De rode is toch het vrouwtje, en de gele het mannetje![]()
We hebben echt nog steeds boeiende conversaties. Voorbeeld, dizzy; "geef mij eens een peuk!" Arliator; "kan je je eigen peuken niet betalen?"quote:Op zondag 1 januari 2006 06:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Er is verschil tussen exxen en huidigen![]()
Ik kan wel de party voorlezen met volle mondquote:Op zondag 1 januari 2006 06:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.. Iedere vrouw is weer anders
Vraag WA maar, die weet het heel zekerquote:Op zondag 1 januari 2006 06:30 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oef ik mag ff niks tikkenvraag er fb maar na of er ergens een gelijkenis is
Ken je een vrouw die dat wel kan?quote:Op zondag 1 januari 2006 06:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.. Iedere vrouw is weer anders
Nanananaanaaaaaaaaaa!!!!!!!! Wist ik allang!!! Sliep uit!!!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 06:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee kijk onder het gele roosje... staat duidelijk vrouwtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |