Daarom vraag ik of andere mensen ook nog nietquote:Op zondag 1 januari 2006 03:11 schreef C2C het volgende:
dusss?
Shit, mislukt.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ook nog niet en dat ga ik het hele jaar zo houden.
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:24 schreef Qunix het volgende:
Ik moest pissen... 1x dus
Kijk je naar je lul als je pist?quote:Op zondag 1 januari 2006 05:02 schreef Ricky_ het volgende:
Hmm toch wel ik ben net nog wezen pissen.
Je neukt en Fokt tegelijk momenteel, neem ik aan.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:59 schreef SeLang het volgende:
De hamvraag is natuurlijk of iemand anders jouw lul al gezien heeft in 2006
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:11 schreef master_X het volgende:
m3isje je wou net sex in de sneeuw maar is geen sneeuw meer .... jammer ....
Waarom wel?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Droopie het volgende:
Waarom is het lul/poes,
en niet slurfje/poes of lul/kut??
omdat lul een stoer woord is voor penis en poes een net woord voor vagina. vrouwen gaan anders weer moeilijk doenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Droopie het volgende:
Waarom is het lul/poes,
en niet slurfje/poes of lul/kut??
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:58 schreef Plupke het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, hier was iedereen echt op aan het wachten.![]()
Ik zitquote:Op zondag 1 januari 2006 05:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, vasthouden en richten maar. Jij staat lekker vrijuit te zwaaien?
Ik wil niet weten hoe bij jou de wc-vloer eruit ziet...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef Tichelaar het volgende:
Opvallend dat iedereen naar z'n pik kijkt tijdens het plassen. Homo's!!!!
wakker-word-seks is puikquote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Xebber het volgende:
Wij de wakker-word-seks heb ik alles gezien ja.
Gedaan, tevreden nu TS?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zal eens kijken!
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:55 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe bij jou de wc-vloer eruit ziet...
quote:
Dan is het goed!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS spontaan een geilheidsaanval heeft, echt..
Vetgevoerde hebben daar soms moeite mee indien geen webcam aanwezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:58 schreef SeLang het volgende:
Zouden er nu nog Fokkers zijn die hun lul nog niet hebben gezien ?
"Van die dikke vadsige jongetjes. Die hebben met hun jongeheer hetzelfde als wat de meeste mensen met onze lieve heer hebben...Geen idee hoe-ie eruit ziet!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vetgevoerde hebben daar soms moeite mee indien geen webcam aanwezig.![]()
......aldus iemand die op nieuwjaarsnacht om 3.14 op Fok! zitquote:Op zondag 1 januari 2006 03:14 schreef C2C het volgende:
mensen get a life..
lotgenootquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:08 schreef longinus het volgende:
Ik zie hem gewoon hoor, al vanaf 1 januari. Maar een poes heb ik dit jaar nog niet gezien![]()
Ach, ze zeggen altijd maar, goed gereedschap hangt onder een afdakje..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga eerst eens even 40kg afvallen misschien dat ik hier dan weer kan posten.
oquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef Valid het volgende:
Ik heb geen belangstelling in dat soort dingen.
Je zit hier nog maar 2 maanden langer dan ik.quote:
Geef mij ook eens een keer het plezier van iemand voor kutnewbie uitscheldenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Je zit hier nog maar 2 maanden langer dan ik.Geregistreerd in ieder geval, daarvoor heb ik natuurlijk al een lange tijd van lurken achter de rug.
![]()
[edit]
nerd![]()
Dat plezier wil ik ook... maar het is (nog) moeilijk om iemand te vinden die korter geregistreerd is dan ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geef mij ook eens een keer het plezier van iemand voor kutnewbie uitschelden
en ik lurkte al 1,5 jaar voor mijn registratie trouwens, maar niet dat dat wat boeit
Kijk eens in het voorstel topic in GC rond, daar zit het er vol meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat plezier wil ik ook... maar het is (nog) moeilijk om iemand te vinden die korter geregistreerd is dan ik...![]()
En een paar minuten geleden de 2e keer dit jaar gezienquote:Op zondag 1 januari 2006 05:02 schreef Ricky_ het volgende:
Hmm toch wel ik ben net nog wezen pissen.
Al last van je rug van de kilo's smegma?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
En een paar minuten geleden de 2e keer dit jaar gezien![]()
Die pulk ik eraf weet je nog. Scheelt ook in de kosten van het hondenvoer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Al last van je rug van de kilo's smegma?
Da's mooi kut dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Die van mij is kwijt.
Bij de Hema zijn ze in de aanbiedingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Die van mij is kwijt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 04:57 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Bij de Hema zijn ze in de aanbieding![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |