Herinneringen?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben wel weer een beetje treurig, concert van Earth wind and fire samen met Chicago net afgelopen, laatste 15 in meegekregen en bij het eerste nummer wat ik hoorde al tranen
Had liever de volle 3 kwartier gezien
Kijk maar uit. Is morgen vast een gemene kater gewordenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach jee, je hebt de poes mode aangenomen, is wel aandoenlijk zo'n klein lief poesje![]()
* M-en-A geeft zakdoekje aan henk, zodat hij zijn eerste traantjes van 2006 voorzichtig af kan drogenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben wel weer een beetje treurig, concert van Earth wind and fire samen met Chicago net afgelopen, laatste 15 in meegekregen en bij het eerste nummer wat ik hoorde al tranen
Hahahahaha, is niet te hopen op zijn leeftijd, ik behoed hem daar wel voorquote:Op zondag 1 januari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Is morgen vast een gemene kater geworden![]()
die kleine kater heeft het wel goed naar zijn zin hèquote:Op zondag 1 januari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach jee, je hebt de poes mode aangenomen, is wel aandoenlijk zo'n klein lief poesje![]()
Beetje teveel, de echte Dizzy wil ook online komen, maar zoonlief houdt de pc bezetquote:Op zondag 1 januari 2006 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
die kleine kater heeft het wel goed naar zijn zin hè![]()
Had je maar niet zo eigenwijs moeten zijn...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Nu maar ZDF tot 5 uur![]()
Probeer je weer een draadje op te pakken, dat moet toch een makkie zijn voor jouquote:Op zondag 1 januari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Okay, ik ben de draad kwijt in deze topics.. >_<
Jij bent strengquote:Op zondag 1 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, is niet te hopen op zijn leeftijd, ik behoed hem daar wel voor![]()
Oke!!! Wanneer gaan we, ik heb nooit de eer gehad om een vrouw van deze lengte te ontmoeten!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
1.89 alleen al op basis van lengte gegevens zijn wij verplicht om naar de Bahamas te gaan
Ojeee.... en wie is er nou de baas?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beetje teveel, de echte Dizzy wil ook online komen, maar zoonlief houdt de pc bezet![]()
Ik loop ook achterquote:Op zondag 1 januari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Okay, ik ben de draad kwijt in deze topics.. >_<
Wat ben jij streng op de eerste dag van het nieuw jaar Yolandequote:Op zondag 1 januari 2006 02:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Had je maar niet zo eigenwijs moeten zijn...![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wordt ik voor betaald (zeg ik ook altijd tegen hem als ik streng ben)
Ik over mijn eigen pc, maar over de pc van dizzy is nog wat onduidelijkheid. Makke is ook dat we geen account kunnen aanmaken. Anders had hij dat al gedaan, en was hij achter zijn pc gekropenquote:
I have a date!!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke!!! Wanneer gaan we, ik heb nooit de eer gehad om een vrouw van deze lengte te ontmoeten!!!![]()
ja dat is dan inderdaad wat lastigerquote:Op zondag 1 januari 2006 03:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik over mijn eigen pc, maar over de pc van dizzy is nog wat onduidelijkheid. Makke is ook dat we geen account kunnen aanmaken. Anders had hij dat al gedaan, en was hij achter zijn pc gekropen
Te erg dusquote:Op zondag 1 januari 2006 03:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe een nieuw jaar goed kan beginnen
![]()
Ik meen het niet hoor het blijft mijnquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat ben jij streng op de eerste dag van het nieuw jaar Yolande![]()
Praktijkles, hoe kom je makkelijk met het andere geslacht in contactquote:
Pfft, eigendunk!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Praktijkles, hoe kom je makkelijk met het andere geslacht in contact
Kijk, luister, hoor, lees, en leer kleine Dizzy![]()
Zodra ik het weet, laat ik het hier wetenquote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit ee nmonoloor of een duo-loog?
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
White_Pearl een heel fijn 2006 toegewenst!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er vantussen, slaap lekker![]()
straks allemaal en tot later
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ugh.. Honderd keer op Refresh gedrukt bij thread 1.. Blijkt er thread 2 te zijn..
Slaap lekker pareltje en tot laterquote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot later pareltje, geniet van je eerste slaap in 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als ik 18 was.. nou dan.. Ehm.. Dan was ik 18! Zo!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het was gelijk van ouwe jongens die muziek en dan samen gespeeld door die 2 wereldbandsquote:
Maarre, wanneer gaan we?quote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
even opletten hoor, ook vannacht is er weer M-en-A (rode roos) EN A-en-M (gele roos) dus we zitten ieder op onze eigen computer met onze eigen berichtjesquote:Op zondag 1 januari 2006 03:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Kusje van Lizzyquote:Op zondag 1 januari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
Iedereen nog heel?
Helloooo en de beste wensen nogmaals voor iedereen![]()
Dank jequote:Op zondag 1 januari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft zakdoekje aan henk, zodat hij zijn eerste traantjes van 2006 voorzichtig af kan drogen
Jammer, je weert je tegen me lekker ding aura, gelukkig.. Nu ik er over nadenk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |