Beter verdien je niet hoerquote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Chriz2k het volgende:
Kutjaar.
je hebt nog niet geneukt dit jaar?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Chriz2k het volgende:
Kutjaar.
Die is verschrompeld door de drank?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb mijn lul nog niet eens gezien dit jaar.
Klein ongelukje met een vuurpijl gehad.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is verschrompeld door de drank?
Zo erg zal het dan niet zijn. Anders zat je nu niet in dit topic te posten. Of je moet echt al een die hard fokker zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klein ongelukje met een vuurpijl gehad.
Tip voor je volgende verjaardag:quote:Op zondag 1 januari 2006 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb mijn lul nog niet eens gezien dit jaar.
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor jou ja!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:05 schreef Qunix het volgende:
2005 was top.... 2006 wordt minder maar hopelijk niet kut...
!!! Juist!quote:
het is bij aanspreken alleen gebleven toen je haar antwoordde??quote:Op zondag 1 januari 2006 04:41 schreef Chanandler het volgende:
l.Echt niet. mooi jaar hoor] ik wer d warmel[el geowon aagnesproken in de kroeg door een blonde meisjel. En die was niet eens lelijk woah.
Topjaar Y:
wat? Ze wensde me een geuliikg nieuiwjaar toch. Volgen sm ij zat ze op mijn school voeger;. Enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 04:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is bij aanspreken alleen gebleven toen je haar antwoordde??
En natuurlijk een kezellige avond gehad. Met de nodige speekselwisselarij enzo. En een vercht[artij met polisie onden gekquote:Op zondag 1 januari 2006 04:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is bij aanspreken alleen gebleven toen je haar antwoordde??
Er gebeurt nog eens wat in Kutboerendorpje-Oost, zo te horen.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En natuurlijk een kezellige avond gehad. Met de nodige speekselwisselarij enzo. En een vercht[artij met polisie onden gek
quote:Op zondag 1 januari 2006 04:59 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Er gebeurt nog eens wat in Kutboerendorpje-Oost, zo te horen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:12 schreef Chriz2k het volgende:
Kutjaar.
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:16 schreef vbmot het volgende:
[..]
Tip voor je volgende verjaardag:
[afbeelding]
een strijker toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op een mensenleven is een nieuw jaar toch iets specialer dan een nieuwe maand.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef cheqy het volgende:
Al die idioterie om een nieuw jaar. We staan er toch ook niet bij stil dat er elke maand een nieuwe maand is. Ik ga gewoon verder waar ik mee bezig was nieuw jaar of niet.![]()
Letterlijk wel te verstaan. Het jaar is goed begonnen zullen we maar zeggenquote:
En dan?quote:
We hebben een millenium wisseling meegemaakt...die jaarwisselingen boeien dus weinig meerquote:Op zondag 1 januari 2006 21:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Op een mensenleven is een nieuw jaar toch iets specialer dan een nieuwe maand.
Paar uurtjes feest en daarna is alles weer als vanouds.
Ga je een nieuwe brommer halen?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef Maikuuul het volgende:
Dit word volgens mij een van de sjiekste jaren van de ganse wereld
Ga je weer vet sjieke slips boeken dan? boh gek!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef Maikuuul het volgende:
Dit word volgens mij een van de sjiekste jaren van de ganse wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |