]fijn dat het maar 1 x per jaar is danquote:Op zondag 1 januari 2006 01:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
rot op het is gewoon zo, vuurwerk is zwaar klote voor dieren
HAHA FOUT! 2xquote:Op zondag 1 januari 2006 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]fijn dat het maar 1 x per jaar is dan
Same here. Heb ook drie katten, en die hebben tijdens het vuurwerk gewoon op de bank gelegen. Af en toe keken ze wel even met grote ogen op wanneer de lucht erg opkleurde door de vuurpijlen.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Mwah, ik heb 3 katten en die hebben overal doorheen geslapen. Het is maar net hoe gestressed je zelf bent vaak![]()
Er liepen hier om half 1 zelfs mensen hun honden uit te laten, geen probleem. Dussss.....
Overdreven reactie, slaat over op de dieren.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb mijn drie katten maar lekker op de slaapkamer gedaan met de ramen dicht![]()
Dat zegt meer of je kwaliteiten als baasje.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Heb mijn kat al 1 uur 49 min niet meer gezien, zit normaal altijd bij mij!
Bedankt vuile kloothommels
Opvoeden dus. Bij katten ligt het iets anders, gewoon zelf rustig blijvenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef Kanjer het volgende:
Gewoon van pup af aan aanleren, zelf niet reageren, zeker niet als ie nog klein is.
Zelfde geldt voor onweer, en laten poepen in de bosjes ipv op de stoep, mijn hond weet niet beter.
Steek die vuurwerkmongolen een pil in hun strot, dan heb je de correcte partij te pakken!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Tja idd altijd dat gezeik maar
Ok dat het zielig is klopt wel
Maar koop dan van die pillen ofzo, die dingen werken die beesten worden helemaal suf
De labrador van me zus piste hier om 12 uur op de mat
Me ouders helemaal over de zeik, koop dan ook zo een pillen
Hier welquote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef DLTF het volgende:
Het ligt allemaal voor 90% aan de baasjes zelf, hier in 't dorp is geen ene hond bang ervoor
En voor de zanikkers over vuurwerk afsteken, sodemieter alsjeblieft op, ga ergens anders lopen zeiken
Ja, goh, misschien ligt het aan de wijk waar je woontquote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Er liepen hier om half 1 zelfs mensen hun honden uit te laten, geen probleem. Dussss.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |