]fijn dat het maar 1 x per jaar is danquote:Op zondag 1 januari 2006 01:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
rot op het is gewoon zo, vuurwerk is zwaar klote voor dieren
HAHA FOUT! 2xquote:Op zondag 1 januari 2006 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]fijn dat het maar 1 x per jaar is dan
Same here. Heb ook drie katten, en die hebben tijdens het vuurwerk gewoon op de bank gelegen. Af en toe keken ze wel even met grote ogen op wanneer de lucht erg opkleurde door de vuurpijlen.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Mwah, ik heb 3 katten en die hebben overal doorheen geslapen. Het is maar net hoe gestressed je zelf bent vaak![]()
Er liepen hier om half 1 zelfs mensen hun honden uit te laten, geen probleem. Dussss.....
Overdreven reactie, slaat over op de dieren.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb mijn drie katten maar lekker op de slaapkamer gedaan met de ramen dicht![]()
Dat zegt meer of je kwaliteiten als baasje.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Heb mijn kat al 1 uur 49 min niet meer gezien, zit normaal altijd bij mij!
Bedankt vuile kloothommels
Opvoeden dus. Bij katten ligt het iets anders, gewoon zelf rustig blijvenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef Kanjer het volgende:
Gewoon van pup af aan aanleren, zelf niet reageren, zeker niet als ie nog klein is.
Zelfde geldt voor onweer, en laten poepen in de bosjes ipv op de stoep, mijn hond weet niet beter.
Steek die vuurwerkmongolen een pil in hun strot, dan heb je de correcte partij te pakken!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Tja idd altijd dat gezeik maar
Ok dat het zielig is klopt wel
Maar koop dan van die pillen ofzo, die dingen werken die beesten worden helemaal suf
De labrador van me zus piste hier om 12 uur op de mat
Me ouders helemaal over de zeik, koop dan ook zo een pillen
Hier welquote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef DLTF het volgende:
Het ligt allemaal voor 90% aan de baasjes zelf, hier in 't dorp is geen ene hond bang ervoor
En voor de zanikkers over vuurwerk afsteken, sodemieter alsjeblieft op, ga ergens anders lopen zeiken
Ja, goh, misschien ligt het aan de wijk waar je woontquote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Er liepen hier om half 1 zelfs mensen hun honden uit te laten, geen probleem. Dussss.....
True, maar er werd nog zat afgestoken hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 02:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, goh, misschien ligt het aan de wijk waar je woont![]()
Ik woon nu in een wijk waar in elke straat veel vuurwerk afgestoken word, werd zelf bijna gek na een uur geknal, echt zo idioot veel vuurwerk![]()
Daar ga je niet met je hond om half 1 rondlopen...![]()
Hier kon je pas vanaf 2 uur enigzins over straat, daarvoor was er op elke 2 meter vuurwerk en loop je dus echt niet veilig met een hond. Ongeacht of de hond bang is, vuurwerk vliegt alle kanten op...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
True, maar er werd nog zat afgestoken hoorOm twaalf uur moet je dat niet doen natuurlijk, dat zou ik zelf ook niet doen
![]()
Beetje inschatten en dan moet het geen probleem zijnProblemen kun je ook maken namelijk
![]()
Ik vond het niet heel erg relaxt, dat er zo idioot veel afgestoken werd hier, maar mij hoor je er verder niet over. Is toch alleen maar met oud & nieuw...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:41 schreef -Angel- het volgende:
Het valt altijd wel op dat degene die zeggen dat hun huisdieren er problemen van ondervinden, zelf altijd doen alsof de wereld vergaat op 31 december.
Werkt niet zo makkelijk hoor, genoeg rassen die standaard schijterig zijn voor alles wat al beweegt of geluid maakt.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:40 schreef Radegast het volgende:
Gewoon zelf normaal reageren op de omstandigheden, dan doet je huisdier dat ook.
No problem!
Waar woon jij dan? Ik zit hier tegen het centrum van Leiden aan en het was hier echt niet extreem ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 02:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel erg relaxt, dat er zo idioot veel afgestoken werd hier, maar mij hoor je er verder niet over. Is toch alleen maar met oud & nieuw...En de wereld vergaat, nee dat ook niet
Fifi..apportquote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Mwah, ik heb 3 katten en die hebben overal doorheen geslapen. Het is maar net hoe gestressed je zelf bent vaak![]()
Verschilt gewoon per wijk vaak, ik woon op het randje van het centrum...quote:Op zondag 1 januari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik zit hier tegen het centrum van Leiden aan en het was hier echt niet extreem ofzo![]()
Dankje, jij ook (voor nu of later)quote:
Eigenaar van hond die zelf bang is van vuurwerk.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:47 schreef -Delta- het volgende:
Verschilt gewoon per wijk vaak, ik woon op het randje van het centrum...
Heb hier ooit vlakbij gewoond paar straten vandaan en daar was het minder, omdat de tuin aan andere tuinen grenst.
Nu heb ik een huis waar aan alle kanten vuurwerk is, dus werd ik er voor het eerst echt gek van, geen enkele kant van je huis is rustig. (Dat is dus ook waarom het na een uur niet meer leuk is)
Zelfs m'n hond, die alles behalve bang is, zat met grote ogen te kijken.![]()
Maar goed, nu lekker rustig![]()
Inderdaad. Als het baasje rustig blijft, dan blijft de hond ook gewoon rustig. Mensen die zeiken over het lawaai van vuurwerk zijn derhalve homo, en mogen dus dood.quote:
Ksssst, jij hebt al een topicquote:Op zondag 1 januari 2006 02:56 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het baasje rustig blijft, dan blijft de hond ook gewoon rustig. Mensen die zeiken over het lawaai van vuurwerk zijn derhalve homo, en mogen dus dood.
Leg me ff uit wat de toegevoegde waarde van vuurwerk is??quote:Op zondag 1 januari 2006 02:56 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het baasje rustig blijft, dan blijft de hond ook gewoon rustig. Mensen die zeiken over het lawaai van vuurwerk zijn derhalve homo, en mogen dus dood.
Er gaan altijd wel een paar mensen aan dood. En dat is goed voor de strijd jegens de overbevolking.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Leg me ff uit wat de toegevoegde waarde van vuurwerk is??
Nou, laat horen, ik ben benieuwd???![]()
Het is leuk, het ruikt lekker, het is mooi en het breekt zo'n kut familie-avondquote:
mee eens, maar het doel heiligt hier niet de midellen, en dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 03:40 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel een paar mensen aan dood. En dat is goed voor de strijd jegens de overbevolking.
Steek het dan in de woonkamer af, als het toch zo lekker ruikt.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is leuk, het ruikt lekker, het is mooi en het breekt zo'n kut familie-avond![]()
Dan bier.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:44 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
mee eens, maar het doel heiligt hier niet de midellen, en dan?
Doen we ook, alleen met sterretjesquote:Op zondag 1 januari 2006 03:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Steek het dan in de woonkamer af, als het toch zo lekker ruikt.
Het breekt ook gegarandeerd zo'n kut familieavond, ben ik vast van overtuigd!
Fijn met een doosje strijkers in de woonkamer boem![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
JAWEL, daar maak ik me WEL druk om gvd, het brengt gewoon niks.
Moet je niet met sterretjes doen, dat breekt niet genoeg die band tussen de verschillende familieleden.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doen we ook, alleen met sterretjes![]()
En dan zeggen wij heel hard "BOEM"![]()
Is dat een nakomeling van een lawinepijlslachtoffer???quote:
Ik schrik me de krampenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:56 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Is dat een nakomeling van een lawinepijlslachtoffer???
Zo jong en dan al wees!
Neem dan niet zo'n tyfus kat.. Mongool!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Heb mijn kat al 1 uur 49 min niet meer gezien, zit normaal altijd bij mij!
Bedankt vuile kloothommels
Kom m maar ophalen dat vuile kut stinkbeest danquote:Op zondag 1 januari 2006 04:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Neem dan niet zo'n tyfus kat.. Mongool!
Nee, dan gooi je je zak met illegaal vuurwerk i/d vuilcontainer, en ga ja naar binnen eens nadenken wie hier nu gek is??quote:Op zondag 1 januari 2006 12:04 schreef 2609 het volgende:
vorig jaar kwam een man langs om 0:10 ofzo met zn hond langs om hem uit te laten zegt ie dat we rustig aan moeten doen want zn hond is bang voor vuurwerk dan ben je echt naief
ik ben het zowaar helemaal met je eensquote:Op zondag 1 januari 2006 03:38 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Leg me ff uit wat de toegevoegde waarde van vuurwerk is??
Buiten dat t stinkt
Chemisch afval is
De straten wekenlang ontoonbaar zijn
In het wild levende beesten niet meer weten waarheen
Het klauwen vol geld kost
risico's voor omstanders/ voorbijgangers oplevert
ehbo' s vult met kindjes zonder vingertjes en oogjes
De rechterlijke macht overbelast met al die haltstraffen
Luchtvervuiling
bezorgde ouders
geirriteerde politieagenten
provocerende nepcrimineeltjes
bange huisdieren
illegale smokkelpraktijken
inzet van 3 maanden lang 100 man extra marrechausee
Stress bij mensen die een hekel hebben aan vuurwerk
Gevaarlijke opslagplaatsen (enschede 2)
Gevaarlijke transporten
Nou, laat horen, ik ben benieuwd???![]()
idd, seconded. Het is opzich wel leuk vuurwerk, maar illegaal vuurwerk vind ik dat strenger moet worden aangepakt. Rotjes oke, vuurpijlen en siervuurwerk ook oke, maar lawinepijlenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het zowaar helemaal met je eens
Ja tuurlijk knulquote:Op zondag 1 januari 2006 02:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Eigenaar van hond die zelf bang is van vuurwerk.
Raar, dat ging bij mij gister niet opquote:Op zondag 1 januari 2006 16:10 schreef RUSTGRAAG het volgende:
doof van de house, dan doet vuurwerk je ook niet meer zo veel!
Ik steek nooit vuurwerk af, zat gewoon binnen, maar in deze straat (waar ik nu 5 maanden woon) word zoveel afgestoken, dat het zelfs mij iets teveel werd (normaal nooit eerder last van gehad).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
je had geen geld voor vuurwerk?
Of je bent echt doof gebeukt?
Of je woont in een bunker aan de kust?
vertel
Heeft het afsteektuig ook de boel ff aangeveegd vandaag??quote:Op zondag 1 januari 2006 16:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik steek nooit vuurwerk af, zat gewoon binnen, maar in deze straat (waar ik nu 5 maanden woon) word zoveel afgestoken, dat het zelfs mij iets teveel werd (normaal nooit eerder last van gehad).
Maar ach, als iedereen maar lol heeft gehad, heb ik er geen problemen mee![]()
Nee, er ligt nog ontzettend veel...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heeft het afsteektuig ook de boel ff aangeveegd vandaag??
Denk t niet.
Is volledig normaal om die teringzooi op straat te gooien en vervolgens te doen alsof het niet van jouw afkomstig is en het daarnamaanden laten liggen.
![]()
^^^quote:Op zondag 1 januari 2006 01:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
TS heeft gelijk. Vooral de baasjes die hun dieren helemaal doodknuffelen tijdens het vuurwerk. Hoe meer je ze knuffelt en aait hoe meer je ze bevestiging geeft dat de angstige reactie een goede reactie is. Voor hun is een aai over de bol hetzelfde als als "goedzo, beest. Heel goed dat je zo bang bent".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |