Heeft Dirkh een lekkere kont?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben nog aan het genieten van het uitzicht op 233![]()
lees nog eens goed wat je hier schrijftquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft Dirkh een lekkere kont?Ik ben er te snel overheen gegaan om hem goed te kunnen bekijken
gadver, ik ben een boterham aan het etenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
IK ben me er heel bewust van dat mijn post dubbel te interpreteren is. Toevallig weet ik dat dirkh een schijthekel aan mij heeft, en dat genoegen is geheel wederzijds, dus de insinuatie dat ik hem anaal misbruikt zou hebbben, bevalt me wel
Chocopastaquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
gadver, ik ben een boterham aan het eten![]()
Wanneer komen de stats van VBL?quote:
ik kan wel de VBL-stats van 2006 posten, maar daar zit je vast niet op te wachten.quote:
Ik wacht wel rustig af totdat je klaar bent met je telraamquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik kan wel de VBL-stats van 2006 posten, maar daar zit je vast niet op te wachten.
Wacht maar, als ze komen dan komen ze vanzelf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vroeg het ook al een paar keer, maar Arcee geeft er geen antwoord op.
Je moet Arcee ook even mailen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vroeg het ook al een paar keer, maar Arcee geeft er geen antwoord op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |