quote:
Vriendengroep was op skivakantie geweest en ze liepen allemaal te zeiken over S., het vriendinnetje van B. (ach, fuck it, ze heten Sebriene en Bart) die er toen nog niet bij waren.
Die heeft namelijk altijd wat te zeiken en moet dat ook altijd kenbaar maken aan de rest van de groep... Persé mee willen tennissen terwijl dat een 'mannenuitje' is, vervolgens mee mogen zodat we van het gedram af zijn en dan gaan klagen dat de baan te hard, de ballen te zacht, de luchtvochtigheid te hoog, de temperatuur te hoog, haar enkels te pijnlijk en onze opslagen te hard zijn, zo'n typje...
Anyway, het traditioneel jaarlijkse tripje naar de Alp D'huez gaat tegenwoordig al niet meer door omdat de organisatie ervan het zat was om telkens weken bezig te zijn met het regelen van alles, om vervolgens over dat alles gezeik te krijgen van haar.
Dus tja, toen ze even later bij me kwam staan en weer direct begon te klagen over allerlei onzin op de skivakantie, legde ik haar (voor mijn doen nog behoorlijk subtiel) uit dat men zich behoorlijk geergerd had aan haar constante gezever en haar het advies gegeven alle kritiek enigszins voor zichzelf te houden.
Op zich niet veel mis met dat gesprek, we lulden er nog even over en na een half uurtje ging ze bier halen.
Ondertussen kwam een vriendin van haar bij me staan (geen idee meer hoe ze heet, ze wordt vanwege haar lichaamsvorm in ieder geval skippybal genoemd) en die begon ook over de vakantie te lullen.
Op m'n vraag of ze nog met Joris geneukt had (als hij stomdronken is, wil hij haar nog wel eens pakken als laatste makkelijk bereikbare mogelijkheid) reageerde ze met zo'n typische vrouwenopmerking; 'Nee, als ik met hem neuk gaat iedereen me als de hoer van het dorp zien'
- Euuuuh, maar is het daar niet een beetje te laat voor, je hebt immers al een paar keer met hem geneukt
.En na die opmerking kwam Bart dus op me afgestormd, ik had Sebriene overstuur gemaakt en die wilde nu naar huis
![]()
.
Kasta: Overstuur
![]()
. Ik heb haar gewoon verteld wat andere mensen achter haar rug over haar lullen zodat ze er rekening mee kan/gaat houden...
Bart: Dat is allemaal gelul, dat zouden ze nooit over haar zeggen!
Kasta: Euuuhm, nou, ik ben niet meegeweest op vakantie, hoe kan ik dan weten waar ze over zat te zeiken als ik het níet van anderen heb gehoord
![]()
.
Maar nee, ik had alles verdraaid en was gewoon verhalen aan het verzinnen.
Dus een kameraad erbij geroepen en ik zeg 'Hé, waren jullie Sebriene's gezeik zat op vakantie?'
Ronny 'Euuuhm, nou het gezeik over [bladiebla], [blabla] en [tralala] was wel fucking irritant ja.'
Naja, toen kwam het er op neer dat ik haar aangevallen had, een grote klootzak was en mijn excuus aan moest bieden.
Kasta: Ok, sorry dat ik eerlijk tegen haar was, in het vervolg zal ik alleen nog tegen haar liegen en net zoals de rest achter haar rug over haar lullen...
Maar ja, hoewel ik dus netjes aan hun excuus-eisen voldeed, stormde Sebriene op dat moment als een hondsdolle pitbull op me af... 'Je hebt alles verzonnen! Je probeert me kapot te maken!'
Kasta: 'Ej pssst, we zijn er net al achtergekomen dat alles wat ik vertelde letterlijk zo door de kameraden gezegd is
![]()
.'
Sebriene: 'Euuuuhm.... Euuuuh...
![]()
. ... Maar je hebt m'n beste vriendin een hoer genoemd!
![]()
.
![]()
.'
Kasta: 'Euuuh, nou nee, indirect noemde ze zichzelf zo eigenlijk...
Long story short, ik moest m'n excuus aan zowel Bart, Sebrien en skippybal aanbieden
![]()
.
Kasta: 'Nou euuh, we zijn er inmiddels achter dat ik a. Niets verzonnen heb, b. Iedereen Sebriene inderdaad 'fucking irritant' vond en c. Dat ik skippybal geen hoer heb genoemd, maar dat dat haar eigen woorden waren... Dus ik zou best mee willen werken, maar waar moet ik dan precies m'n excuus voor aanbieden
![]()
.
Bart en Sebriene: Je moet niet zo bijdehand doen en gewoon je fouten toegeven!
![]()
.
![]()
.
Naja, toen heb ik ze maar uitgelachen en hebben we een taxi gebeld
![]()
.
Moraal van dit verhaal; Praat gewoon niet met me
![]()
.