Ik steek ook geen vuurwerk af.. maar ik open er geen topic over. Dus wie is hier nou triest.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:18 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Opzouten stelletje nalopers, omdat het nu eenmaal cool is om dit te doen moet het maar kunnen.
Het is cooler om GEEN vuurwerk af te steken.
Ik hoop dat jullie je kop eraf knallen, no mercy!!!
the day a new "Riot Clone" was born..........quote:woensdag 30 november 2005 @ 18:47
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
als ik triest ben, so be it , als je het echt op de korrel beschouwt is wat er nu buiten gaande isis triest!!!
of zie ik alles fout???
Half jaar??????????????quote:Op zondag 1 januari 2006 00:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wie naait hier anders de boel een beetje op!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |