Ik steek ook geen vuurwerk af.. maar ik open er geen topic over. Dus wie is hier nou triest.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:18 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Opzouten stelletje nalopers, omdat het nu eenmaal cool is om dit te doen moet het maar kunnen.
Het is cooler om GEEN vuurwerk af te steken.
Ik hoop dat jullie je kop eraf knallen, no mercy!!!
the day a new "Riot Clone" was born..........quote:woensdag 30 november 2005 @ 18:47
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
als ik triest ben, so be it , als je het echt op de korrel beschouwt is wat er nu buiten gaande isis triest!!!
of zie ik alles fout???
Half jaar??????????????quote:Op zondag 1 januari 2006 00:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wie naait hier anders de boel een beetje op!!
Ik maak liever hier de kutkachel aan met jullie!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ga naar Siberie! Lekker rustig! En hebben wij ook geen last van jou.
Carnavalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!
Sorry, ik haat NL kutjes!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!
Er zijn wel een miljard dingen triest, maar waarom zou je je er zo druk om moeten maken. Dan ben je zelf ook een trieste zeikerd.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
als ik triest ben, so be it , als je het echt op de korrel beschouwt is wat er nu buiten gaande isis triest!!!
of zie ik alles fout???
Verbeter de wereld, begin bij anderen!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef rashudo het volgende:
[..]
Er zijn wel een miljard dingen triest, maar waarom zou je je er zo druk om moeten maken. Dan ben je zelf ook een trieste zeikerd.
Dus? Ik heb ook al 4 jaar geen Nederlandse kut geneukt maar kom vaak genoeg aan m'n trekken. Kom op zeg, slap excuus!quote:
Das echt onbegonnen werk hoor..quote:Op zondag 1 januari 2006 00:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij anderen!![]()
![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef Rekkie het volgende:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve Rustgraag, want die wenst mij dat ook niet!
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef RUSTGRAAG het volgende:
En mijn eige is ongesteld.
BRONquote:Geslacht: Man
Ik steek geen vuurwerk af...... al jaaaren niet meerquote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.
Oprotjesen met je troep uit dit topicquote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.
Begrijpen lezen is ook een vak apart he?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
[..]
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/136006]BRON[/url
hij bedoelt zijn vriendin....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
[..]
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/136006]BRON[/url
V: Wat wil je later worden als je groot bent?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zoals Homer
Ik al niet meer sinds m'n 6e en ben nu 25.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik steek geen vuurwerk af...... al jaaaren niet meer
Homer weet altijd raad!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zoals Homer
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds m'n 6e en ben nu 25.
All right!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mn hond weet van schrik niet meer waar ze t moet vinden en is heeft zelf een tijdje in de fruitschaal gebivakeert..
Kleine hond heb je denk ik dan....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mn hond weet van schrik niet meer waar ze t moet vinden en is heeft zelf een tijdje in de fruitschaal gebivakeert..
Graag zelfsquote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef RUSTGRAAG het volgende:
kan ik nu gaan slapen???
beagle van bijna 2 + grote fruitschaalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kleine hond heb je denk ik dan....
Als die van ons in de fruitschaal zou gaan bivakeren, hebben wij geen fruitschaal meer ben ik bang
Moet je dr ff buiten zetten met fruitschaal etc, kan ze vast wennen voor volgend jaar!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
euh nee dan krijg jij een schoen onder je anusquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet je dr ff buiten zetten met fruitschaal etc, kan ze vast wennen voor volgend jaar!![]()
Opzouten, nu blijf ik extra op tot 6 uurquote:
Wij een rottweiler van bijna 65 kg..... en altijd een te kleine fruitschaalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
beagle van bijna 2 + grote fruitschaal![]()
En daar heb je wie mee?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Opzouten, nu blijf ik extra op tot 6 uur![]()
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpgquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wij een rottweiler van bijna 65 kg..... en altijd een te kleine fruitschaal
Beagle is een zeer cool beest
Hahaha nee inderdaad niet......quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpg
dit wil je toch niet bangmaken met vuurwerk ofwel ??![]()
bascha!
![]()
iedereen maar zeggen dat ze nooit of wat dan ook luisteren, maar die luistert in de meeste gevallen beter dan de meeste hondenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad niet......
wanneer onze rottie komt te overlijden, hebben we al beslist dat de beagle onze volgende hond wordt!![]()
Dat zijn toch die hondjes waar ze zo graag experimenten op doen of heb ik dat fout??quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpg
dit wil je toch niet bangmaken met vuurwerk ofwel ??![]()
bascha!
![]()
Jij was toch vrijwilliger om vuurwerkexperimenten op uit te voeren?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat zijn toch die hondjes waar ze zo graag experimenten op doen of heb ik dat fout??
Kun je op die van jouw alvast wat vuurwerkexperimenten doen!
Mijn kat zit nu denk ik onder de wasmachine
dan hoop ik voor je dat vreselijk veel geduld hebt ... ivm het goed opvoeden van zo'n beestjequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad niet......
wanneer onze rottie komt te overlijden, hebben we al beslist dat de beagle onze volgende hond wordt!![]()
Rottweilers schijnen inderdaad makkelijker te zijn......quote:Op zondag 1 januari 2006 00:48 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat vreselijk veel geduld hebt ... ivm het goed opvoeden van zo'n beestje
Daarna zijn het ECHT schatten van honden
Doe eens voor.... steek een strijker af en stop die eens in je mond.....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
ZEER explosief, kan ik je garanderen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |