Ik steek ook geen vuurwerk af.. maar ik open er geen topic over. Dus wie is hier nou triest.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:18 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Opzouten stelletje nalopers, omdat het nu eenmaal cool is om dit te doen moet het maar kunnen.
Het is cooler om GEEN vuurwerk af te steken.
Ik hoop dat jullie je kop eraf knallen, no mercy!!!
the day a new "Riot Clone" was born..........quote:woensdag 30 november 2005 @ 18:47
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
als ik triest ben, so be it , als je het echt op de korrel beschouwt is wat er nu buiten gaande isis triest!!!
of zie ik alles fout???
Half jaar??????????????quote:Op zondag 1 januari 2006 00:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het goed. De rest van de wereld waar ze op 1 januari om 00.00u is achterlijk. Met zo'n instelling kom je er wel. En het nieuwe jaar is nog geen half jaar oud. Veel tijd heb je niet nodig.
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Wie naait hier anders de boel een beetje op!!
Ik maak liever hier de kutkachel aan met jullie!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ga naar Siberie! Lekker rustig! En hebben wij ook geen last van jou.
Carnavalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!
Sorry, ik haat NL kutjes!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je last van blauwe ballen en wil je gewoon neuken vannacht! Ga naar buiten! Genoeg dronken sletjes! Met Oud & Nieuw is het gemiddelde zatheidspercentage op z'n max!
Er zijn wel een miljard dingen triest, maar waarom zou je je er zo druk om moeten maken. Dan ben je zelf ook een trieste zeikerd.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
als ik triest ben, so be it , als je het echt op de korrel beschouwt is wat er nu buiten gaande isis triest!!!
of zie ik alles fout???
Verbeter de wereld, begin bij anderen!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef rashudo het volgende:
[..]
Er zijn wel een miljard dingen triest, maar waarom zou je je er zo druk om moeten maken. Dan ben je zelf ook een trieste zeikerd.
Dus? Ik heb ook al 4 jaar geen Nederlandse kut geneukt maar kom vaak genoeg aan m'n trekken. Kom op zeg, slap excuus!quote:
Das echt onbegonnen werk hoor..quote:Op zondag 1 januari 2006 00:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij anderen!![]()
![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef Rekkie het volgende:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve Rustgraag, want die wenst mij dat ook niet!
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:32 schreef RUSTGRAAG het volgende:
En mijn eige is ongesteld.
BRONquote:Geslacht: Man
Ik steek geen vuurwerk af...... al jaaaren niet meerquote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.
Oprotjesen met je troep uit dit topicquote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar en pas op met rotjes afsteken. Anders kan je dalijk niet meer typen.
Begrijpen lezen is ook een vak apart he?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
[..]
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/136006]BRON[/url
hij bedoelt zijn vriendin....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
[..]
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/136006]BRON[/url
V: Wat wil je later worden als je groot bent?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zoals Homer
Ik al niet meer sinds m'n 6e en ben nu 25.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik steek geen vuurwerk af...... al jaaaren niet meer
Homer weet altijd raad!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:36 schreef Blinker het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zoals Homer
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds m'n 6e en ben nu 25.
All right!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mn hond weet van schrik niet meer waar ze t moet vinden en is heeft zelf een tijdje in de fruitschaal gebivakeert..
Kleine hond heb je denk ik dan....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mn hond weet van schrik niet meer waar ze t moet vinden en is heeft zelf een tijdje in de fruitschaal gebivakeert..
Graag zelfsquote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef RUSTGRAAG het volgende:
kan ik nu gaan slapen???
beagle van bijna 2 + grote fruitschaalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kleine hond heb je denk ik dan....
Als die van ons in de fruitschaal zou gaan bivakeren, hebben wij geen fruitschaal meer ben ik bang
Moet je dr ff buiten zetten met fruitschaal etc, kan ze vast wennen voor volgend jaar!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
euh nee dan krijg jij een schoen onder je anusquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet je dr ff buiten zetten met fruitschaal etc, kan ze vast wennen voor volgend jaar!![]()
Opzouten, nu blijf ik extra op tot 6 uurquote:
Wij een rottweiler van bijna 65 kg..... en altijd een te kleine fruitschaalquote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
beagle van bijna 2 + grote fruitschaal![]()
En daar heb je wie mee?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Opzouten, nu blijf ik extra op tot 6 uur![]()
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpgquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wij een rottweiler van bijna 65 kg..... en altijd een te kleine fruitschaal
Beagle is een zeer cool beest
Hahaha nee inderdaad niet......quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpg
dit wil je toch niet bangmaken met vuurwerk ofwel ??![]()
bascha!
![]()
iedereen maar zeggen dat ze nooit of wat dan ook luisteren, maar die luistert in de meeste gevallen beter dan de meeste hondenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad niet......
wanneer onze rottie komt te overlijden, hebben we al beslist dat de beagle onze volgende hond wordt!![]()
Dat zijn toch die hondjes waar ze zo graag experimenten op doen of heb ik dat fout??quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
http://www.music-unlimited.nl/thomas/Bascha%203.jpg
dit wil je toch niet bangmaken met vuurwerk ofwel ??![]()
bascha!
![]()
Jij was toch vrijwilliger om vuurwerkexperimenten op uit te voeren?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat zijn toch die hondjes waar ze zo graag experimenten op doen of heb ik dat fout??
Kun je op die van jouw alvast wat vuurwerkexperimenten doen!
Mijn kat zit nu denk ik onder de wasmachine
dan hoop ik voor je dat vreselijk veel geduld hebt ... ivm het goed opvoeden van zo'n beestjequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahaha nee inderdaad niet......
wanneer onze rottie komt te overlijden, hebben we al beslist dat de beagle onze volgende hond wordt!![]()
Rottweilers schijnen inderdaad makkelijker te zijn......quote:Op zondag 1 januari 2006 00:48 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat vreselijk veel geduld hebt ... ivm het goed opvoeden van zo'n beestje
Daarna zijn het ECHT schatten van honden
Doe eens voor.... steek een strijker af en stop die eens in je mond.....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
ZEER explosief, kan ik je garanderen!
Je hebt mensen die vuurwerk afsteken om 12 uur en je hebt vervelende de ventjes die de hele dag vuurwerk afsteken.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:52 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Nee, jullie snappen het niet, jullie komen het vuurwerk bij mij op de stoep proberen en kijken wat er dan gebeurd!
Heb je nog rotjes over dan? Wat doe je dan op FOK?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:52 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Nee, jullie snappen het niet, jullie komen het vuurwerk bij mij op de stoep proberen en kijken wat er dan gebeurd!
Zolang ze niet uit elkaar knallen vind ik t prima!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:54 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je hebt mensen die vuurwerk afsteken om 12 uur en je hebt vervelende de ventjes die de hele dag vuurwerk afsteken.
Heb je ook een hekel aan me als ik om 00:00 uur een paar mooie pijlen afsteek?
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Zolang ze niet uit elkaar knallen vind ik t prima!
Dus geen lawinepijlen
Niets aan toe te voegen...quote:
quote:NEUKEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef -Wolf- het volgende:
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
[..]
Je vergeet ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef -Wolf- het volgende:
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
NEUKEN!
[..]Mijn hoer is ongesteld!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wordt er niet opgetreden tegen deze overal aanwezige asocialen???
Dat was jij toch?quote:
Kankerwijf, volgend jaar laat ik r de pil gewoon het hele jaar door slikkenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:00 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dat kan toch niet op 1 januari. Ik zou d'r eruit tyfen.
Een echte zeerover... etc, etc, etc.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal een probleem van hè
sry...quote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kankerwijf, volgend jaar laat ik r de pil gewoon het hele jaar door slikken
Serieus, jij moet gewoon doodquote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik zou d'r op straat zetten als goed voornemen en een ander hondje nemen.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik ben geen echte kapitein, gatverquote:
Doe niet zo onrealistisch, die stank is gewoon niet te harden. Ik neuk nog liever een scholletjequote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij maakt ook overal een probleem van hè
Of opgenomen worden?quote:
Het is niet je privé klaagforum.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Dit is toch een klaagforum niet?
Je moet er ook niet me je bek voor hangenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:03 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Doe niet zo onrealistisch, die stank is gewoon niet te harden. Ik neuk nog liever een scholletje
Het zijn wel diepwatervissen he, met van die ranzige longen erin. Heb het twee jaar geleden vanaf een gasfornuis gegeten, ranzig.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet me je bek voor hangen
Ik kan je garanderen dat mijn kat over 3 weken nog niet de oude isquote:Op zondag 1 januari 2006 01:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Al dat gezeik om die beesten dat ze trauma's krijgen van het vuurwerk. Over 2 uur, als het weer helemaal rustig is zijn ze het alweer vergeten. Ook vooral je beesten helemaal gek knuffelen als er vuurwerk afgestoken worden, zodat ze juist bevestiging krijgen dat bang zijn de juiste actie is ("ooohhh, niet bang zijnHet is zo afgelopen" *knuffel knuffel* *aai aai*).
Mijn drie katten hebben er weinig last van. Liggen gewoon op de bank en kijken af en toe met grote ogen naar buiten als er wat felle kleuren van vuurpijlen in de lucht hangen.
Misschien ligt dat meer aan jou dan aan je kat.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat mijn kat over 3 weken nog niet de oude is![]()
HUHquote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Het zijn wel diepwatervissen he, met van die ranzige longen erin. Heb het twee jaar geleden vanaf een gasfornuis gegeten, ranzig.
Nou dan schop ik m wel dr uitquote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan jou dan aan je kat.
t gaat hier toch om de geur van afstervend baarmoederslijmvlies met ranzig bloed en een kapot eitje of heb ik t fout??quote:
Leuk he, met jezelf een gesprek aangaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:16 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
t gaat hier toch om de geur van afstervend baarmoederslijmvlies met ranzig bloed en een kapot eitje of heb ik t fout??
Ik steek m daar niet in
Hoezo? jij reageert toch??quote:Op zondag 1 januari 2006 01:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Leuk he, met jezelf een gesprek aangaan.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:16 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Op zondag 1 januari 2006 01:14 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
HUH
.............
t gaat hier toch om de geur van afstervend baarmoederslijmvlies met ranzig bloed en een kapot eitje of heb ik t fout??
Ik steek m daar niet in
Niks om te lache aan, bloed serieus allemaal!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:06 schreef R-Alph het volgende:
Moest toch wel een beetje lachen om dit topic![]()
Dankzij al die kutherrie en stank worden alle boze geesten verjaagd en een mijlpaal ge-ankerd zo van 'hee dit is de grens, hier gaat 2006 in..goodbye 2005' snap dat dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
mijn nieuw jaar begint slecht met deze teringherrie en stank
Dat denk je maar, de rest van t jaar gaat het verder met:quote:Op zondag 1 januari 2006 04:15 schreef Ole het volgende:
Ach.. Je kunt het ook zo zien: Je hebt weer een jaartje rust nu!![]()
Ik haat mijn kutfamilie en die komen er niet meer in hier met hun gore rookhobby, dat ze maar een eind oppleuren.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:19 schreef thaduck het volgende:
WTF deden jullie om 00:11 op Fok? Jesus...
En mijn vriendin is ongesteld, en lag al om 21:00h te pitten.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:19 schreef thaduck het volgende:
Hebben jullie geen vrienden of familie ofzo???
Hooo wakker worden, hhje hebt geen vriendinquote:Op zondag 1 januari 2006 04:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
En mijn vriendin is ongesteld, en lag al om 21:00h te pitten.
Wat rest je dan nog?![]()
Nee hoor. Wel een vvechtpijrty met polisie hondenquote:Op zondag 1 januari 2006 04:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Beetje veel gezopen?
ja de plisie honde natuurlijk. Die dingen hadne tanden puuh. Maar het was tussen gabbers en turken enzo niet echt eel soeps;quote:Op zondag 1 januari 2006 04:56 schreef RUSTGRAAG het volgende:
dacht dat te concluderen aan je schrijfstijl, dan heb ik me vergist!
Wie had gewonnen?? vertel
Vrienden en familie genoeg, alleen heb ik een dochter van 4 maanden en die sleep je niet overal 's nachts heen om zelf zoveel mogelijk lol te willen hebben,quote:Op zondag 1 januari 2006 04:19 schreef thaduck het volgende:
Hebben jullie geen vrienden of familie ofzo???
Dat was inderdaad ook mijn gedachte. Als ik zag wat er gisteren de lucht in werd geschoten, niet normaal meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef Catch_me het volgende:
Ach ik kan er wel om lachen, van die kneuzen die honderden euro's aan vuurwerk de lucht in stekenen dan zeuren dat ze het zo arm hebben
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan jou dan aan je kat.
Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn gedachte. Als ik zag wat er gisteren de lucht in werd geschoten, niet normaal meer.
Ik hoor Balkenende en handlangers al denken: Zie je wel dat Nederlanders geld zat hebben, gaan we lekker nog meer snijden.
![]()
Spijker op zn kopquote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef -Wolf- het volgende:
de enigen die hier van profiteren zijn de chinezen. pas nou op, dalijk nemen ze de wereld over en over 200 jaar ziet iedereen er uit als een lelijke chinees.
Als de hele wereld gek lijkt, dan ben JIJ de uitzondering.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
of zie ik alles fout???
Er zijn ook knappe chinezen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:45 schreef -Wolf- het volgende:
de enigen die hier van profiteren zijn de chinezen. pas nou op, dalijk nemen ze de wereld over en over 200 jaar ziet iedereen er uit als een lelijke chinees.
je hebt gewoon serieus de eerste 5 uur van dit nieuwe jaar besteed aan dit kansloze kuttopic???quote:Op zondag 1 januari 2006 [b]05:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:[/b]
Idd.... echt ziekelijk gewoon. Zie het al helemaal voor me: Achter je pctje uit het raam kijken naar het vuurwerk om vervolgens snel een topic te openen ....quote:Op zondag 1 januari 2006 18:53 schreef Camplo het volgende:
Kansloos en zonder leven als je 00:11 zoiets al gaat posten. LOL
en dan nog doorgaan tot 5 uur... gaan slapen.. en vervolgens tegen 4uur in hetzelfde topic door blijven kankeren..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:53 schreef Camplo het volgende:
Ga jij dan maar net als hypocriet Nederland je beste wensen overbrengen aan alles en iedereen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
en dan nog doorgaan tot 5 uur... gaan slapen.. en vervolgens tegen 4uur in hetzelfde topic door blijven kankeren..
doe es iets nuttigs...regel me portemonnee uit die kuttaxi ofzo
wou eigenlijk dit bericht quotenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:53 schreef Camplo het volgende:
M.a.w je zit nooit in een kroeg.... immers dat zeg je in dit bericht..quote:Op zondag 1 januari 2006 19:54 schreef RUSTGRAAG het volgende:
MOET je vuurwerk mooi vinden???
Voor mij is oud en nieuw net als iedere andere dag uit de week.
Dus waarom zou ik in e.o.a. kut kroeg gaan zuipen???
Die twijfelachtige eer moet toch iemand iemand ten deel vallen!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
M.a.w je zit nooit in een kroeg.... immers dat zeg je in dit bericht..
Volgens mij ben jij een enorm eenzame stumperd, met weinig vrienden, geen vriendin, en die de digitale wereld als zijn wereld beschouwt.
Overigens de mensen die ik een gelukkig nieuwjaar wens, daar meen ik dat van. Schijnheiligerds die je het hele jaar niet ziet en die je dan een GN komen wensen kunnen me de rug op. Maarja, waarom leg ik jou dit uit, je komt toch nooit buiten.
Serieus dat mensen zoals jou bestaan. Om 00:11 een bericht over kutvuurwerk op Fok posten![]()
Wanneer leren jullie nou een integreren in fok!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik maak liever hier de kutkankerkachel aan met jullie!!![]()
Wie is jullie? ik ben maar alleen, en ik ben RUSTGRAAG!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef DR878 het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie nou een integreren in fok!
Ga ergens anders overlast veroorzaken met je stinkbrommer, krijg al slechte zin als ik je avatar zie!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:35 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeuren over vuurwerk terwijl het gewoon mag
Whehe altijd leuk
Ouwe chagrijnige graftak. Hoop dat 2006 een stervend jaar voor jou wordt !quote:Op maandag 2 januari 2006 12:35 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ga ergens anders overlast veroorzaken met je stinkbrommer, krijg al slechte zin als ik je avatar zie!
Opzouten!![]()
Insgelijks motherf.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ouwe chagrijnige graftak. Hoop dat 2006 een stervend jaar voor jou wordt !
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ouwe chagrijnige graftak. Hoop dat 2006 een stervend jaar voor jou wordt !
Uit welke boom ben jij plotsgevallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een azijnpisser ben jij zeg.
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ben je nu wat wijzer geworden na al dat afschieten?
Ik vind het superaso om alle beesten de stuipen ohl te jagen, echt niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nonsens....... slotjequote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Volgens mij zijn er mensen die nu al vuurwerk aan t inslaan zijn voor volgend jaar!
Dus nog niet sluiten a.u.b.
en.... het knalt nog steeds hier links en rechts! te idioot voor woorden
Tja, kom je er niet meer uit met discussieren lopen ze gauw naar een moderator voor een slotje?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef sr_firewire het volgende:
wat een debiel die RUSTGRAAG. Idd slotje
gelukkig nieuwjaar, jij hebt vast een kk oud en nieuw gehad want je oliebollen vervuilen zeker ook de lucht en je hart door al dat vet, k zou maar diep onder de wol kruipen om 9 uur volgend jaar en oordopjes in doenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ik vind het superaso om alle beesten de stuipen ohl te jagen, echt niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En oud en nieuw dit jaar dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar, jij hebt vast een kk oud en nieuw gehad want je oliebollen vervuilen zeker ook de lucht en je hart door al dat vet, k zou maar diep onder de wol kruipen om 9 uur volgend jaar en oordopjes in doen![]()
Oliebollen vind ik echt heerlijk, kun je me 's nachts voor wakker maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar, jij hebt vast een kk oud en nieuw gehad want je oliebollen vervuilen zeker ook de lucht en je hart door al dat vet, k zou maar diep onder de wol kruipen om 9 uur volgend jaar en oordopjes in doen![]()
Ja, normaal hou ik niet van appels, maar deze vind ik ook mooi!quote:
naah lijkt me nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Oliebollen vind ik echt heerlijk, kun je me 's nachts voor wakker maken.![]()
En die oordopjes, daar kan ik slecht tegen, ik doe gewoon me hoorapparaat uit,
Hoor ik ook dat gezeur vanme vriendin niet meer!![]()
Anders moest ik maar eens gezellig een avondje met jullie mee uitgaan met oud en nieuw als het dan toch zo gezellig is???
Uit welke boom ben jij gevallen? deed het pijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Funky appel die niet ver van de boom valt.....
Ik moet dichter worden zeg, poe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:00 schreef Furious het volgende:
GroenLinks,
Vind vuurwerk maar niets.
- Furious, 2006 uit 'Nou blij met jullie vuurwerk???'
Oh wat jammer, een andere keer dan?quote:
Ja sorry, had wat paddo's gegeten gister!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
naah, nu ben je tegenstrijdig, eerst debiel lullen over dat vuurwerk etc, en nu wil je opeens chillen
okeeequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ja sorry, had wat paddo's gegeten gister!
en voelde me een beetje raar daardoor!
Sorry![]()
Was wel een coole trip, dacht dat ik t tegen de hele wereld moest opnemen!quote:
Ben je nu wat wijzer geworden met dat gezeur op die onschuldige mensen die wat knalletjes afsteken als symbolisch begin van een nieuw jaar? Ik vind het super asociaal om maar lukraak mensen uit te schelden, die misschien helemaal geen vuurwerk afsteken, en al helemaal niet om dieren bang te maken.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:40 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Tja, kom je er niet meer uit met discussieren lopen ze gauw naar een moderator voor een slotje?
Wat mij betreft kunnen we nog ff verder schrijven!
Ik vind jullie namelijk nog steeds hypo...![]()
Momenteel een zakkie van dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Furious het volgende:
GroenLinks.
Nu weet ik waar dat groen voor staat.
[afbeelding]
Schlpppquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Furious het volgende:
GroenLinks.
Nu weet ik waar dat groen voor staat.
[afbeelding]
Vind ik ook , geen oude koeien meer uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Vuurwerk is gewoon over (99% dan.....)
Finito....... nu niet meer orde van de dag, dus waarom nog aandacht besteden aan?
Nee, want dan zit ik vast omdat ik iemand als jou op je flikker geefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Vind ik ook , geen oude koeien meer uit de sloot halen.
Volgend jaar beter! gaan we gezellig samen op stap![]()
Best.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Schlppp200 eurie voor dat tuutje??
Uiteraard wel met minimaal 100 euro aan illegaal vuurwerk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Vind ik ook , geen oude koeien meer uit de sloot halen.
Volgend jaar beter! gaan we gezellig samen op stap![]()
1 goedgemikte lawinepijl niet genoeg?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard wel met minimaal 100 euro aan illegaal vuurwerk.
Anders geen oud en nieuw feest
Houdt je dat al van de straat dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
1 goedgemikte lawinepijl niet genoeg?
Sommige mensen wel hoorde ik vandaag in t nieuws, maar dat zijn ook mietjes!quote:
Ja ech wel......... lawinepijlenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Sommige mensen wel hoorde ik vandaag in t nieuws, maar dat zijn ook mietjes!
Heb je daar respect voor?quote:
En volgend jaar open je er weer één voor 2007 zeker....quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef RUSTGRAAG het volgende:
iets bij te leren voor volgend jaar!
Stank? Welke stank?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
mijn nieuw jaar begint slecht met deze teringherrie en stank
Welke stank???quote:
Vind het eerder deprimerend, de gedachte dat iemand op nieuwjaarsnacht hier z'n tijd aan verspiltquote:
Ik haat jouw....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik niet gedacht van jouw!!!quote:
Wat mot je als je vriendin ongesteld ligt te pitten en je een hekel aan kroegen en familiefeestjes hebt??quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:43 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Vind het eerder deprimerend, de gedachte dat iemand op nieuwjaarsnacht hier z'n tijd aan verspilt![]()
En genoeg die om 11 over 12 een antwoord klaar hebben! zegt dat niks???quote:Op zondag 1 januari 2006 18:33 schreef sr_firewire het volgende:
OMG, er zijn dus serieus mensen die om 10 over 12 na nieuwjaar op Fok een Topic openen over zoiets.... wat een hoerennerds zeg....
Van neuken wel, maar dat ging niet dus!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:41 schreef Rekkie het volgende:
Je houdt dus niet van vuurwerk, nu van familiefeesten en kroegen en niet van neuken........
Anaal vaginaal, oraal...... jezus omdat ze van de rooie is, heb je gelijk geen mogelijkheden voor sex meer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Van neuken wel, maar dat ging niet dus!!
Anders had ik dat wel gedaan!
Verdomme ik had ''r anaa.... shit sufferd!
Alles wat jou van Fok houdt is primaquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:22 schreef RUSTGRAAG het volgende:
nasaal?
Ik gebruik alleen de 200mg versie! en die helpt amper!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef Joesten het volgende:
@ TS: Tijd voor je pilletje!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de 200mg versie! en die helpt amper!![]()
Dat schijnt niks uit te maken voor sommige, ik hoor nog steeds elke avond knallen hier!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:59 schreef Maikuuul het volgende:
We zitten inmiddels op 6 januari hoor
Whehe, zo stomquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat schijnt niks uit te maken voor sommige, ik hoor nog steeds elke avond knallen hier!
Echt gestoord!![]()
Big deal.... ik hoor hier knallen midden in de zomer.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat schijnt niks uit te maken voor sommige, ik hoor nog steeds elke avond knallen hier!
Echt gestoord!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |