een grote rotonde, maar dan kleinquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende: En wat bedoel je precies met een minirotonde
Tubberware, gewoon auto's waarvan de bumpers groter zijn dan de auto zelfquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is tubberwareEn wat bedoel je precies met een minirotonde
Klinkt wel erg sneu trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef KreKkeR het volgende:
Klinkt Wel heel erg sneu zeg. trouwens, al heb ik geen idee waar je het over hebt.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef StefanP het volgende:
Ze zijn gewoon 2 fast 2 furious voor jou.
WTF, zo weinig maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef StefanP het volgende:
Da's knap aangezien er maar 20 in NL zijn, ik ze allemaal ken, en ze nooit aan zoiets zouden meedoen
BOEM<BOEM BOEB>BOEM >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zondag 1 januari 2006 00:14 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Een beetje muziek in de radio is erg vervelend ja![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:11 schreef whizzer2250 het volgende:
jaloers op de auto's?
Hmmz volgens mij zit je me te neppen, heb even gechecked op internet en ik zweer dat het een supra was.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
WTF, zo weinig maar![]()
Hmmz, dan was het idd een andere
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?quote:
Het blijft supra asociaal!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh jij weet het beter? Wedje plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |