Ja, dahag!quote:
Oke, herstel, sinds Wim Kan.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dahag!
Ga maar oude programma's opvragen hoor.
Niet allen Yak dus
koefnoen was briljant!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef gelly het volgende:
Koefnoen vond ik trouwens zeldzaam leuk... Ik bedoel, deze keer was het wel leuk
Ach, mens!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij dfraaide volledig op de automatische piloot
Alles zag je mijlenver aankomen.
* Meldquote:
Ja, afgelopen nacht om 1.50 uurquote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef femmeChantal het volgende:
Niet gezien, wordt het nog herhaald?
Mja, een goede grap erover had ik wel stijl gevondenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef Cheiron het volgende:
En op grapjes over zijn priveleven zit ik echt niet te wachten
ik vond lebbis en jansen juist veel meer een herhaling van zetten. altijd dezelfde opzet, dezelfde woede en je bij hen zie je alles van verre aankomen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef livEliveD het volgende:
Een paar grappen waren ok maar het meeste is een herhaling van eerdere shows (en dit is niet de eerste keer dat me dat opvalt). Beetje nare bijsmaak als ik eerlijk ben. Is ie op zijn retour? Of moet ie het gewoon bij normale voorstellingen houden en de oudejaarsconference aan iemand anders geven. Ik vind Lebbis en Jansen er veel meer geschikt voor eik.
Ik vind wel dat ie goed een situatie kan scheppen die je echt voor je kunt zien, is imho altijd één van zijn sterkere punten geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef SunChaser het volgende:
Ja, afgelopen nacht om 1.50 uur
Ze zijn goed op de hoogte van het nieuws en dat merk je, althans ik wel. Daarnaast blijf ik lachen om die gespeelde woede van Jansenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:07 schreef evert het volgende:
ik vond lebbis en jansen juist veel meer een herhaling van zetten. altijd dezelfde opzet, dezelfde woede en je bij hen zie je alles van verre aankomen.
Inderdaad; de hele show was in één woord voorspelbaarheidquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al z'n voorspelbare grapjes kon je in je gedachten zo inkoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |