Op welke zender is wat leukers dan Youpquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Degenen die dit grappig vinden, zijn dronken en kijken naar de verkeerde zender.
De TMF Videojaarmix is erg lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Op welke zender is wat leukers dan Youp
Oh wacht, Idols
En daar kun je alleen maar over oordelen als je de show zelf gezien hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef iteejer het volgende:
Degenen die dit grappig vinden, zijn dronken en kijken naar de verkeerde zender.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:53 schreef Light het volgende:
En daar kun je alleen maar over oordelen als je de show zelf gezien hebt.
Ik vond Lebbis en Jansen gisteren beter. Maar da's ook een andere showquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het was zeker niet zijn beste show en op het eind zakte het degelijk in, maar er zaten wel leuke stukjes in.
Dwangquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:58 schreef Light het volgende:
En wat was dan de reden om het te kijken, gezien jouw voorliefde voor Youp?
Volgens mij heeft hij wel heel wat zaken uit 2005 onder de loep genomen.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef DigiStorm het volgende:
ik vind het zo jammer dat ze dit een oudejaarsconference noemen. een oudejaarsconference is IMO iets waarin je terugkijkt op het afgelopen jaar, en dat is iets dat yoep niet of nauwelijks heeft gedaan. Als het aan mij ligt mogen lebbis en jansen weer terug.
valt wel mee, echt uitgebreid kan je het niet noemenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel heel wat zaken uit 2005 onder de loep genomen.![]()
We worden oud RC.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het niet leuk. Voorspelbaar en meer van het zelfde, veel meer van het zelfde.
Hij dfraaide volledig op de automatische pilootquote:Op zondag 1 januari 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het niet leuk. Voorspelbaar en meer van het zelfde, veel meer van het zelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |