In China produceren ze inderdaad gewoon door. Maar als ze hun eigen nieuwjaar gaan vieren, dan barst de hel losquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Hele shit hangt me de kont uit net als de fucking kerstdagen.
Hele land ligt plat, terwijl ze in China gewoon doorproduceren, zo winnen we de slag toch nooit van ze!!
Ik stel daarom voor om alle "feestdagen" op te doeken, weg met die onzin,
Net als koniginnendag
en andere miljardenverslindende crap![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Ik heb 4 slaappillen klaar liggen, die ram ik om 22:00 in mijn keel, gooi er een slok thee tegenaan en hoop dat ik er helemaal niets van mee hoef te maken.
Ik zou zeggen, ga aan de slag. Wat let je?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
die schlitzaugen werken de klok rond en wij liggen op ons gat hier
Ben jammer genoeg afhankelijk van anderen en kan niet aan de slag daardoor, kost mij ook 2 weken omzet die hele show hier elk jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga aan de slag. Wat let je?
Onzin. Zelfstandig ondernemer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ben jammer genoeg afhankelijk van anderen en kan niet aan de slag daardoor, kost mij ook 2 weken omzet die hele show hier elk jaar.![]()
![]()
Wat dacht je van jouw administratie bijwerken, of iets dergelijks? Er is altijd wel WAT te doen wanneer je een eigen bedrijf hebt. Altijd wel iets dat is blijven liggen of iets dat je morgen/overmorgen eigenlijk zou moeten doen. Dus veel plezier!quote:
Ah, nu komt het ware probleem naar bovenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Mijn vriendin heb ik ook al niks aan die is ongesteld en zit een waardeloze kutfilm te kijken op net5
Klinkt goed. Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Ik heb 4 slaappillen klaar liggen, die ram ik om 22:00 in mijn keel, gooi er een slok thee tegenaan en hoop dat ik er helemaal niets van mee hoef te maken.
Nee, maar het is er ook nog donker en dat maakt t dubbellastigquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, nu komt het ware probleem naar boven![]()
En waar een wil is is een weg, echte werkers laten zich niet tegen houden door de kou![]()
Junk???quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik doe met je mee.
4? 12 werken veel beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |