keb nog een doos strijkers gekregen... dus geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2005 20:08 schreef Chowi het volgende:
Whahahhahaha. Maar even serieus hè, hoeveel vraag je voor een doos strijkers?
Ik heb ze allemaal op dus ik heb nog even snel een doosje nodig om een paar handjes eraf te knallen vannacht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
keb nog een doos strijkers gekregen... dus geen idee
Whehehe dan zou jij het nog echt kunnen zijn ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
in segweart en de leyens ja
van me opa gekregen lang geledenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef veldmuis het volgende:
He junkie hoe kom je aan zoeen sleutel?
Maak eens een duidelijke foto van, dan weet ik wat ik moet hebben!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
van me opa gekregen lang geleden
momentquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maak eens een duidelijke foto van, dan weet ik wat ik moet hebben!
waar moet je een foto van dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Ja sjieke gek zo zie ik toch niet hoe die sleutel er precies uit ziet.
Nee, maar deze zijn toch ook voor de paaltjes?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zit bij jullie ook alles dicht dan?
lantarenpalen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, maar deze zijn toch ook voor de paaltjes?
ahaa das ook handigquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:27 schreef veldmuis het volgende:
Maar ook voor de paaltjes die ze wegzetten zodat je niet met je auto erdeur kan zegmaar. Die dingen
nee een junkiesietze topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Maikuuul topic!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |